eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رسانه ملی:مجلس خبرگان کار خودش را به بهترین شکل ممکن انجام داده و رهبری تا ساعات آینده اعلام می‌شود | @seyedebram |
آقامون رفت .. آقامون رفت حالا میخواد جانشینش بیاد ..
_ حالا سازمان ملل لال شده ! « نمی‌توانم برای محکوم کردن کشتار کودکان در یک مدرسه واژه ای کافی پیدا کنم » | @seyedebram |
اکنون باید با پیکرت وداع کنیم ؟ گویا میدانی ما در صف آرزوی دیدارِرهبری هستیم :) | @seyedebram |
.حداقل کاشکی تهرانی بودم ، امداد میکردم .
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- زنده ام بی تو همین قدر که دارم نفسی ... از جدایی نتوان گفت به جز آه سخن ؛ بازباگریه به آغوشِ تو برمی‌گردم :) چون غریبی که خودش رابرساندبه وطن ! .. | @seyedebram |