eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
ای نگار! بی تو؛ به کدام دل صبوری کنم؟!🥀 | @seyedebram |
کجایید اونایی که مدافع حقوق آزادی زن و دختر بودید ؟ | @seyedebram |
بنازم جسکون هینکل ! :)) 🇮🇷 | @seyedebram |
بفرستم بخونید ؟
🗨️نشانه اول : در مورد سفیانی گفته شده که از نسل ابوسفیان است ، سرخ پوست و دارای بیماری پوستیه... شاید جالب باشه بدونید که بعدها فرزندان ابوسفیان به اسکاتلند مهاجرت میکنند و جالبتر اینکه مادر ترامپ اسکاتلندیه 🗨️نشانه دوم: در ادامه روایات آمده که سفیانی هنگام خروج مسلمون ها رو با خودش همراه می‌کنه الان هم تمام دولت های اسلامی طرفدار و هم پیمان آمریکا و اسراییل هستند 🗨️نشانه سوم: امام باقر در حدیثی فرمودن که آتشی از آذربایجان بلند میشه و شیعه اجازه دخالت در آن را ندارد ،،، نمیخوام توجیه کنم چیزی رو ولی شاید یکی از دلایلی که آذربایجان رو نمیزنیم این باشه و شاید دلایلی دیگر ... 🗨️نشانه چهارم: در مورد سید خراسانی روایت داریم که خلل یا خالی در دستش راستش داره که با رهبر شهید مون با توجه به جانبازی داشتن میتونن سید خراسانی باشن و پرچم های سیاه لشکر خراسانی میتونه همین پرچم های سیاه عزاداری باشه... در ضمن لشکر خراسانی رو کسی به اسم شعیب فرماندهی می‌کنه یعنی هدایت لشکر شخصا دست سید خراسانی نیست پ ن: در مورد حضرت آقا دوتا نظریه وجود داره 🗨️نشانه پنجم: در یه روایات آمده که خراسانی ، یمانی و سفیانی در یک روز قیام میکنند در روز شروع جنگ ۱۲ روزه یعنی 23 خرداد دیدیم که بعد از حمله اسراییل ، ایران و یمن همون روز اعلام جنگ کردند 🗨️نشانه ششم: 🚨نظریه دوم درباره رهبر شهیدمون و ادامه روایت اومده که نفس زکیه ۱۴ روز قبل از ظهور به شهادت میرسه و روز ظهور جمعه ست و در ماه مبارک رمضانه ، از زمان شهادت رهبرمون تا ۲۳ ماه رمضان دقیقا ۱۴ روز اختلافه و دقیقا هم روز جمعه ست و این مورد به طرز عجیبی با شهادت نفس زکیه تطبیق داره صیحه آسمانی در روز ۲۳ ماه رمضانی خواهد بود که جمعه هم باشد 🗨️نشانه هفتم: صیحه آسمانی در ۲۳ رمضان و روز جمعه نواخته خواهد شد که این جمعه امسال عجیب همه چیز تطابق داره با روایات و این نکته هم بگم که توی روایات گفته شده ظهور چنان ناگهانی رخ میده که خیلی ها خودشون رو وسط ظهور میبینند 🗨️ نشانه هشتم: گفته شده که سفیانی بعد از خروج ۹ ماه خونریزی می‌کنه( به اندازه حاملگی یک زن) نه یک روز بیشتر نه یک روز کمتر اگه خروج سفیانی رو ۲۳ خرداد همزمان با شروع جنگ ۱۲ روزه در نظر بگیریم ۹ ماه بعد میشه ۲۳ اسفند که دقیقا با تاریخ ۱۴ روز بعد شهادت رهبری تطبیق داره یعنی تا قبل از ۲۳ اسفند سفیانی نابود میشه و صیحه آسمانی اتفاق میوفته 🗨️ نشانه نهم: همه چیز به این جنگ بستگی داره تمام کفر در یک طرف ، تمام حق در طرف دیگه توی روایت اومده که اصلی ترین دلیل غیبت طولانی حضرت مهدی یخاف القتله یعنی ترس از قتل امام زمانه... 🗨️نشانه دهم: پس حکومت شیعه باید اینقدر قوی و مقتدر بشه که بتونه جان امام زمانش رو حفظ کنه ما اگر این جنگ رو پیروز بشیم دیگه میشیم ابرقدرت دنیا ،پس همه چیز دست خود مردمه دعا کنید و پشت نیروهای مسلح باشید 🗨️نشانه یازدهم: در پایان هم بگم تنها چیزی که حتمیه و قطعا اتفاق خواهد افتاد خود مسئله ظهوره ظهور سنت الهی و وعده الهیه پس حتمیه اما در مورد نشانه های ظهور طبق روایات امکان اینکه بدا ( یعنی تغییر در نشانه ها و چگونگی اتفاق افتادن نشانه ها ) صورت بگیره یعنی امکان داره ظهور بدون هیچ نشونه ایی و یا شاید با نشونه های دیگه ایی رخ بده اما چیزی که قطعیست ظهوره 🗨️نشانه دوازدهم: 🔴روایات: در سال ظهور در ایران فتنه اکبری خواهد شد در ان سال دو دستگی در میان ایرانیان به وجود خواهد آمد عده ای خواهان بیعت و صلح با سفیانی عده ای خواهان جنگ و جهاد با سفیانی در آخر ، شعیب بن صالح ، سپه سالار لشکر سید خراسانی ، پس از سرکوب کامل و دفع کامل فتنه پیروز خواهد شد و روانه عراق خواهد شد حتما بخونید واقعا قشنگه . | @seyedebram |
_ فرق هست بین آدمایی که توی تجمعاتشون، نه پرچم ایرانی آتش زده میشه، نه کسبه ای احساس نا امنی می‌کنه که مغازه اش به زور بسته بشه، کلمات رکیک شنیده نمیشه، آدمهایی با ظاهر متفاوت از تجمع، بهشون توهین نمیشه، جایی ویران نمیشه، توهینی به وطن نمیشه، با کسانی که در دی ماه، خلاف اینا رو در تجمعاتشون دیدیم .. + من طرف اولی ام تو چطور؟! | @seyedebram |