4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خداحافظ خانوم ها آقایان .. :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
خداحافظ خانوم ها آقایان .. :) | @seyedebram |
و روزی میرسد که بگویی:
سلامی دوباره خانوم ها آقایان ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
اولین روایتم برای آقایِ شهیدمون زیربارون بود :)
دومین روایتم برای آقایِ شهیدمون هم زیربارون شدید بود :)
امشب مثل هر سال تو بیتِ آقا شبِ شعر بوده :)
اما حالا چی ؟
اره الانم داشتیم ..
شبِ مدح داشتیم ..
| @seyedebram |
هدایت شده از کانال علی اعلمیزاده
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔حالا که میروی....
♻️#انتشارش_با_شما👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/1256326418C2222d1e966