eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
البته تسلیت گفتند .. اما چه تسلیتی !! | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
خداحافظ خانوم ها آقایان .. :) | @seyedebram |
و روزی می‌رسد که بگویی: سلامی دوباره خانوم ها آقایان .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
اولین روایتم برای آقایِ شهیدمون زیربارون بود :)
دومین روایتم برای آقایِ شهیدمون هم زیربارون شدید بود :)
امشب مثل هر سال تو بیتِ آقا شبِ شعر بوده :) اما حالا چی ؟ اره الانم داشتیم .. شبِ مدح داشتیم .. | @seyedebram |
وقتی چنل استوری نشنال* از ادیت های آسیدابراهیم می‌زاره :)))
اثرآقاروح الامین :) | @seyedebram |
دمت گرم خانوم خدابنده :) بمونی برامون. | @seyedebram |
برای قم دعا کنید .
فعلا که تا ته تو حلقت فروکردیم ! | @seyedebram |