ولی اینکه مردم روز به روز بعد از این جنگ،شیفه آقا میشن قشنگهههه++++
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- نابودی اسرائیل هم پُزِ،هم سبک زندگی مونه>>>> | @seyedebram |
- فاتح فقط خودت -
| @seyedebram |
از آسمون داره میاد، ی دسته، موشک
همشون گوگولی مگولی، هایپرایرونی🗿🔥
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
- هارداسان یعنی
کجایی خستگی نشناختن؟
+جمعهها بیکار ننشستن در ایوان...
| @seyedebram |
۳۶۵ بار تو قرآن اومده تسلیم نشو.
ینی به تعداد همه روزای سال گفته شده جا نزن:)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
+مثل اشک شوق، شیرین است شور عاشقی
هرچه نوشیدم از این چشمه، عطش شد بیشتر. . .
| @seyedebram |