و این قاب ، رهبری همه جانبه رو به قاب کشید !.
+ کاملترین محتوا:
| @seyedebram |
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بلای جانِ یهودی؛
شــــــهـــــــاب و ســـــــــجیــــــــل است!
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
امشب :)) | @seyedebram |
توفیق شد پرچم به اسمِ آقامون هم دست بگیرم ..
| @seyedebram |
نه برای خود کاخ ساخت
و نه بر تخـــت شاهـــی نشست؛
او یکی از خود ما مردم ایران بود !
| @seyedebram |
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر آقا الان خودشون بودند ؛
حرفشون به شما مردم این بود! :)
| @seyedebram |