eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
فاتح و فتاح میرسد! 🇮🇷 | @seyedebram |
ولی انگار آقای اسداللهی هم یک چیزایی میدونست که اینو خوند :)))
▫️ هیچ به این شب‌ها دقت کردین؟ 🔹در تجمعات ما هیچ مغازه‌ای حتی در کنار تجمع، نمی‌بنده! 🔹هر دختر بی‌حجابی که شکل ما نیست، راحت میاد و از کنارمون رد میشه! نمیترسه کسی متعرضش بشه! 🔹ما هیچ فروشگاهی رو مجبور به بسته شدن و همراهی با ما نکردیم! 🔹به زور دست کسی پرچم ندادیم، تهدید نکردیم اگر نپیوندی فلان و بهمان میشه! 🔹هیچ کلمه رکیکی در تجمعات ما شنیده نمیشه؛ هرچه هست نام خداست و اهل بیتش! 🔹جایی ویران نمیشه، منازل و کسب‌وکارها آسیب نمیبینن، جان کسی تهدید نمیشه! 🔹توهینی به ایرانمون نمیشه، دست‌بوسی اجنبی نمیشه! 🔹هرکسی این روزها و شبها، تجمعات ما رو مقایسه کنه با ۱۸_۱۹دی، متوجه میشه کدوم گروه پاکان و فرهیختگانِ این کشورن و کدوم گروه، اراذل اوباش بی هویت و بدون خط قرمزِ حتی خون کودک دبستانی! | @seyedebram |
اگر بالا رو شرکت نکنیم .. مجبوریم پایین رو شرکت کنیم ! | @seyedebram |
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک انیمیشن لگویی که قشنگ میگه موشکِ ما چجوری می‌ره مقصدش :) 🇮🇷 | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وپنج روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebra
وشش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram |
شما خیابان را داشته باشید ، ما میدان را داریم .. | @seyedebram |
هفته پیش .. همین حوالی .. آقامون سوخته بود..... :)) و ماازهرگوشه این خاک براش دعای سلامتی میکردیم .. | @seyedebram |
فقط منم که حس میکنم قرارهست ۸۶* موج حمله داشته باشیم؟
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
متاسفم برای رئیس جمهورمون! + آقای پزشکیان بس نیست؟ | @seyedebram |
کلا صحبت نکنی بهتره! | @seyedebram |
دانش آموزایِ شهیدمون :))) | @seyedebram |