آسِیدْاِبرآهیم؛
فاتح و فتاح میرسد! 🇮🇷 | @seyedebram |
ولی انگار آقای اسداللهی هم یک چیزایی میدونست که اینو خوند :)))
▫️ هیچ به این شبها دقت کردین؟
🔹در تجمعات ما هیچ مغازهای حتی در کنار تجمع، نمیبنده!
🔹هر دختر بیحجابی که شکل ما نیست، راحت میاد و از کنارمون رد میشه! نمیترسه کسی متعرضش بشه!
🔹ما هیچ فروشگاهی رو مجبور به بسته شدن و همراهی با ما نکردیم!
🔹به زور دست کسی پرچم ندادیم، تهدید نکردیم اگر نپیوندی فلان و بهمان میشه!
🔹هیچ کلمه رکیکی در تجمعات ما شنیده نمیشه؛ هرچه هست نام خداست و اهل بیتش!
🔹جایی ویران نمیشه، منازل و کسبوکارها آسیب نمیبینن، جان کسی تهدید نمیشه!
🔹توهینی به ایرانمون نمیشه، دستبوسی اجنبی نمیشه!
🔹هرکسی این روزها و شبها، تجمعات ما رو مقایسه کنه با ۱۸_۱۹دی، متوجه میشه کدوم گروه پاکان و فرهیختگانِ این کشورن و کدوم گروه، اراذل اوباش بی هویت و بدون خط قرمزِ حتی خون کودک دبستانی!
#فور
| @seyedebram |
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک انیمیشن لگویی که قشنگ میگه موشکِ ما چجوری میره مقصدش :) 🇮🇷
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وپنج روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebra
وشش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی .
| @seyedebram |
هفته پیش ..
همین حوالی ..
آقامون سوخته بود..... :))
و ماازهرگوشه این خاک براش دعای سلامتی میکردیم ..
| @seyedebram |
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
متاسفم برای رئیس جمهورمون!
+ آقای پزشکیان بس نیست؟
| @seyedebram |