eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
- اللهم عجل لولیک فرج -
آمریکا باید مجازات بشه! | @seyedebram |
تو فعلا گندی که زدی رو جمع کن ! | @seyedebram |
اینقدر پزشکیان* برام مهمه که ۱۱ پیام اخیرش رو ندیده بودم 🤡 | @seyedebram |
گر پریشانیم ، اما پشیمان نه !
دلم افطاری تو شهرک موشکی کنارِ سجیل میخواد 🎀 | @seyedebram |
حرفی نیست :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
- نماینده خبرگان ما آقای رئیسی* بود :)) آسید کجایی که بیای برامون صحبت کنی ..
الان کی به جای شما رای بده از طرف استان مون ؟ آسیدابراهیم بدجوردلتنگتیم ..
طرف نوه شهیده ، خداروشکر واسه جنگ میگه .
لاریجانی+++
ان شاالله فرداشب مجال* 🇮🇷! | @seyedebram |