اینقدر پزشکیان* برام مهمه که ۱۱ پیام اخیرش رو ندیده بودم 🤡
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- نماینده خبرگان ما آقای رئیسی* بود :)) آسید کجایی که بیای برامون صحبت کنی ..
الان کی به جای شما رای بده از طرف استان مون ؟
آسیدابراهیم بدجوردلتنگتیم ..