آسِیدْاِبرآهیم؛
آغازِ پایان فرا رسیده💀🇮🇷 | @seyedebram |
بیش حد برای الان قشنگه :))
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آغازِ پایان فرا رسیده💀🇮🇷
| @seyedebram |
هدایت شده از شهیدِ گُمنام:)
امشب شب احیاست..
امشب کل رزق این یک سال مشخص میشه..
امشب شب سرنوشت سازیه..
امشب تا چند شب..
هرشب،شب ِاحیاست..
شبهای قدر ِ رفقا؛قدر بدونیم..
قدر بدونیم و تو این شب ها
تا میتونیم از خدا امرزش بخوایم..
تا میتونیم توبه کنیم..
اعمال رو انجام بدیم..
ان شاءالله خدا مارو میبینه و
همونطور که خودش فرموده..
خداوند توبه پذیره..
پس،امرزش بخوایم برای دنیا و آخرتمون..
من ِ بنده حقیر و دوستانم که
ادمین اینجا هستن رو اگر لایق
دونستین و تونستین دعا کنید..
از دعا محرومم نکنید که خیلی نیازمندم؛
میدون ها رو هالی نکنید برید میدون های شهر احیا ..!
-یاعلی؛
حالم بهم میخوره ازاین حیوون !
+ اومده صفات خودشو به ایران شریف و پاک نسبت داده !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
استان مون دوشهید از دفترِبیتِ رهبری داد :)) .. 💔
۳ شهید :)) .. 💔
دستیارویژه آقامون بودند :))
آسِیدْاِبرآهیم؛
حالم بهم میخوره ازاین حیوون ! + اومده صفات خودشو به ایران شریف و پاک نسبت داده ! | @seyedebram |
و تاکید کرد :
آنها سرنوزادان راازتن جدا میکنند !