eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
یک چیزی بفرستم قول میدید گریه کنید ؟
- هفته پیش :)) | @seyedebram |
کسی مثل من با کسی مثل یزید* بیعت نمی کند . | @seyedebram |
حرمِ آقاجانمون . | @seyedebram |
هدایت شده از شهیدِ گُمنام:)
امشب شب احیاست.. امشب کل رزق این یک سال مشخص میشه.. امشب شب سرنوشت سازیه.. امشب تا چند شب.. هرشب،شب ِاحیاست.. شبهای قدر ِ رفقا؛قدر بدونیم.. قدر بدونیم و تو این شب ها تا میتونیم از خدا امرزش بخوایم.. تا میتونیم توبه کنیم.. اعمال رو انجام بدیم.. ان شاءالله خدا مارو میبینه و همونطور که خودش فرموده.. خداوند توبه پذیره.. پس،امرزش بخوایم برای دنیا و آخرتمون.. من ِ بنده حقیر و دوستانم که ادمین اینجا هستن رو اگر لایق دونستین و تونستین دعا کنید.. از دعا محرومم نکنید که خیلی نیازمندم؛ میدون ها رو هالی نکنید برید میدون های شهر احیا ..! -یاعلی؛
حرفی ندارم :) | @seyedebram |
حالم بهم میخوره ازاین حیوون ! + اومده صفات خودشو به ایران شریف و پاک نسبت داده ! | @seyedebram |