آسِیدْاِبرآهیم؛
_
خوش آنکه باتوهم شرح مشکلِ خود را ..
به گریـــــــــه افتم و خالی کنم دلِ خود را !
| @seyedebram |
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بساتیرودی ماه واردیبهشت ؛
بیاید که ما خاک باشیم و خشت ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آقاجان شبِ قدرما آن هم بی شما ،
بدترین دردی هست که میتواند به ما محمل شود ..
همانگونه که همه ی مارا سال گذشته دعا کردی ؛
امسال هم برایمان دعا کن:)
دعاکن جوانان ما بر جبهه باطل پیروز شوند ؛
دعاکن مازمینه ساز ظهور مولامهدی باشیم ؛
دعاکن همگی عاقبت مان ختم به شهادت شود .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آسیدابراهیمِ جانم ؛
از دعایِ برایِ ما فراموش نکنی ..
| @seyedebram |