eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
خوش آنکه باتوهم شرح مشکلِ خود را .. به گریـــــــــه افتم و خالی کنم دلِ خود را ! | @seyedebram |
بعضیا عضو میشن چون فکر می‌کنند،کانالِ خبرِجنگِ !
ـــــــــ آغازمیکنیم عزاداری آقا و‌مولامون رو ؛ ـــــــــ
واین است شبِ قدرِجمهوری اسلامی ایران ؛ | @seyedebram |
قرآنم دیگه نشونِ ازآقایِ شهیدمون داره :) | @seyedebram |
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بساتیرودی ماه واردیبهشت ؛ بیاید که ما خاک باشیم و خشت .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آقاجان شبِ قدرما آن هم بی شما ، بدترین دردی هست که میتواند به ما محمل شود .. همانگونه که همه ی مارا سال گذشته دعا کردی ؛ امسال هم برایمان دعا کن:) دعاکن جوانان ما بر جبهه باطل پیروز شوند ؛ دعاکن مازمینه ساز ظهور مولامهدی باشیم ؛ دعاکن‌ همگی عاقبت مان ختم به شهادت شود . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آسیدابراهیمِ جانم ؛ از دعایِ برایِ ما فراموش نکنی .. | @seyedebram |
امشب رزق کل سالمون قراره تعیین بشه .. | @seyedebram |