ما به فدای آقایِ خامنه ای ؛
تا بوده ما فدای خامنه ای شدیم ؛
حال هم فدای نسل اوییم .
| @seyedebram |
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیشد که انقدر عاشقت شدیم؟
شماهم یه محبت عجیبی ناخودآگاه بهش پیدا کردید؟
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوباره خامنهای؟
#کابوس_اسرائیل
| @seyedebram |
گرگها خوب بدانند در این ایل غریب
گر پدر نیست، پسرِ پدری هست هنوز!
| @seyedebram |
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی ؛
آن شب قدر که این بزرگ رزقی به ما دادی .
#فور
| @seyedebram |
سلام !
حالتون خوبه الحمدالله دیگه ؟
_ خواستم عرض کنم
ماهم ـ از گوشه ای از ایران ـ قراره یک کار فرهنگی برای آقایِ شهیدمون انجام بدیم 🫂🫀
قرار هست تعدادی برچسب برای قاب گوشی ها چاپ و نصب بشه ..
اگر شماهم نذری برای آقامون دارید ،
خوشحال میشیم در راه "تصویرِآقامون" خرج بشه :) ❤️🩹
[ حتی ۱۰ هزار تومان ]
+ درضمن جهت اعتماد بیشتر شما عرض کنم که ، ما گروه «چهل شب با چهل شهید» خراسان جنوبی هستیم 🥲🤍
این شماره کارت خدمتِ خیرین عزیز :
6037997577821961
- به اسمِ شیری .
+ ممنون میشم فیش واریزی رو بفرستید :
@hadisehshirii
#فور
| @seyedebram |