eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
مبارکه آقامون ؛ آقاجان ، آقامجتبی ، ما تماما فدای شما . | @seyedebram |
ما به فدای آقایِ خامنه ای ؛ تا بوده ما فدای خامنه ای شدیم ؛ حال هم فدای نسل اوییم . | @seyedebram |
چرا گریه می‌کنی این فقط یک عکسه ! .. | @seyedebram |
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیشد که انقدر عاشقت شدیم؟ شماهم یه محبت عجیبی ناخودآگاه بهش پیدا کردید؟ | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
نور خدا عیان شد ؛ خامنه ای جوان شد ! :) | @seyedebram |
گرگ‌ها خوب بدانند در این ایل غریب گر پدر نیست، پسرِ پدری هست هنوز! | @seyedebram |
علمدارسوم ؛ | @seyedebram |
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی ؛ آن شب قدر که این بزرگ رزقی به ما دادی . | @seyedebram |
ولی عجب فردایی بشه ..
ما آماده بیعت با تمام وجود هستیم .
سلام ! حالتون خوبه الحمدالله دیگه ؟ _ خواستم عرض کنم ماهم ـ از گوشه ای از ایران ـ قراره یک کار فرهنگی برای آقایِ شهیدمون انجام بدیم 🫂🫀 قرار هست تعدادی برچسب برای قاب گوشی ها چاپ و نصب بشه .. اگر شماهم نذری برای آقامون دارید ، خوشحال میشیم در راه "تصویرِآقامون" خرج بشه :) ❤️‍🩹 [ حتی ۱۰ هزار تومان ] + درضمن جهت اعتماد بیشتر شما عرض کنم که ، ما گروه «چهل شب با چهل شهید» خراسان جنوبی هستیم 🥲🤍 این شماره کارت خدمتِ خیرین عزیز : 6037997577821961 - به اسمِ شیری . + ممنون میشم فیش واریزی رو بفرستید : @hadisehshirii | @seyedebram |