چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی ؛
آن شب قدر که این بزرگ رزقی به ما دادی .
#فور
| @seyedebram |
سلام !
حالتون خوبه الحمدالله دیگه ؟
_ خواستم عرض کنم
ماهم ـ از گوشه ای از ایران ـ قراره یک کار فرهنگی برای آقایِ شهیدمون انجام بدیم 🫂🫀
قرار هست تعدادی برچسب برای قاب گوشی ها چاپ و نصب بشه ..
اگر شماهم نذری برای آقامون دارید ،
خوشحال میشیم در راه "تصویرِآقامون" خرج بشه :) ❤️🩹
[ حتی ۱۰ هزار تومان ]
+ درضمن جهت اعتماد بیشتر شما عرض کنم که ، ما گروه «چهل شب با چهل شهید» خراسان جنوبی هستیم 🥲🤍
این شماره کارت خدمتِ خیرین عزیز :
6037997577821961
- به اسمِ شیری .
+ ممنون میشم فیش واریزی رو بفرستید :
@hadisehshirii
#فور
| @seyedebram |
و دعایمان دوباره جاودان خواهد شد :
اللهم احفظ قاعدنا الاامام الخامنه :)
| @seyedebram |
هدایت شده از گل ارکیده.
کاملا ندیده و نشناخته و همینجوری ای حاضرم براش بمیرم همین امشب
دیگه دوباره میگیم :
_ اللهم احفظ قاعدنا الاامام الخامنه ای ،
_ الله اکبر خامنه ای رهبر
_ چه خبر ؟ سلامتی رهبر
_ تا انقلاب مهدی خامنه ای نگهدار
_ وای اگر خامنه ای حکم جهاد ام دهد
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
چرا گریه میکنی این فقط یک عکسه ! .. | @seyedebram |
چرا گریه میکنی این فقط یک عکسه ! ..
| @seyedebram |