- فقط منم که حس میکنم آقامجتبی مون
شبیه آسیدابراهیم هستند ؟
| @seyedebram |
اولین شب قدری هست که مردم خوشحال اند :)
+ فقط فکر کنید خبر ظهور آقا بیاد چی میشه ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- خامنه ای جوان شد . | @seyedebram |
اولین ادیت مون از آقاجان؛
حسِ زمان امام خمینی بودن رو دارم ،
اینکه رهبرمون اینقدر جوونه ++++
| @seyedebram |