آسِیدْاِبرآهیم؛
- خامنه ای جوان شد . | @seyedebram |
اولین ادیت مون از آقاجان؛
حسِ زمان امام خمینی بودن رو دارم ،
اینکه رهبرمون اینقدر جوونه ++++
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
فقط منم که حس میکنم با اومدن آقا مجتبی مون ، قرار دولت و خدمات آسیدابراهیم زنده بشه ؟
| @seyedebram |
ما امسال و امشب عزادار دو علی هستیم..
و بیعت کننده با نائب الامام و دو مجتبی هستیم..
| @seyedebram |
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- میدونی سوزش چی از موشکا بیشتره؟
| @seyedebram |
نقشهای که میزان جستجوی نام (مجتبی خامنهای)
را در سراسر جهان از طریق موتور جستجوی گوگل نشان میدهد، که فوراً به (محبوبترین) تبدیل شد!
| @seyedebram |