آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید ، دوره زمونه
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، دیدی آقامون پرپر شد ؟
دیدی شکستیم ؟
دیدی یتیم شدیم؟
دیدی چقدر مظلوم رفت ؟
دیدی مثل ارباب رفت ؟
دیدی ما چقدر تنها شدیم ؟
اینارو دیدی ولی بیشتر گرم استقبال از آقایِ شهید مون بودی :)
| @seyedebram |