eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
دوشنبه هست ها :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️‍🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید ، دوره زمونه
🔗❤️‍🩹 -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، دیدی آقامون پرپر شد ؟ دیدی شکستیم ؟ دیدی یتیم شدیم؟ دیدی چقدر مظلوم رفت ؟ دیدی مثل ارباب رفت ؟ دیدی ما چقدر تنها شدیم ؟ اینارو دیدی ولی بیشتر گرم استقبال از آقایِ شهید مون بودی :) | @seyedebram |
اره بابا فقط نظامی میزنن | @seyedebram |
آسید حواست بهم هست دیگه ؟
شفاعت مان کنی آقا :)
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
- اللهم عجل لولیک فرج -
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
من چیستم ؟ حکایت از یاد رفته ای .. | @seyedebram |
هرچند بخواند مرا یارِ ناخوانده ای ..
طویله نجسش : | @seyedebram |
اخیییی کوچولو تازه فهمیده | @seyedebram |