آسِیدْاِبرآهیم؛
ولی اینا فقط جرمشون "بچه بودن" بود ! 💔 | @seyedebram |
پسرها بر شانه علمدار و دخترکی بر شانه پسرها :)
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم طاقت نیاورد
در میان شما حاضر نشوم...
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دلم طاقت نیاورد در میان شما حاضر نشوم... | @seyedebram |
چقدرنبودت احساس میشود .
- از بچگی* میدونستم توی خلیج فارس شهرکِ موشکیِ زیرِآب داریم 🙂↔️🎀
| @seyedebram |
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به صراحت میگوییم : زدیم و نابودشان کردیم ! 💀
| @seyedebram |
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوستتان دارم ملت ایـــــران .. 💔
| @seyedebram |
هدایت شده از 「 امیرِ دیپـلماســے」🏴
خداحافظ بابا💔
#ادمین_خادم
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒜𝒷𝒹𝓊ℋℐ𝒶𝒴𝒶𝓃 ↷
『 @AmirDiplomacy_1403 』