- جوری که ما داریم پیش میریم
والا موج نیست ؛
ســــــــیله ! 💀🌊
#فورر
| @seyedebram |
خستم
مثل کانال 14 اسرائیل که عکس آسیدابراهیم رو به جای امام مجتبی خامنه ای گذاشتند ! 🫱🏽🫲🏾
| @seyedebram |
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما کجای شمالید ؟!
+بیش از حد قابل تامل !
#فور
| @seyedebram |
- میگما
داعـــــ*ـــشیا دارن خونه های مردمو سرو سامون میدن ،
شما کجای شمالید ؟
| @seyedebram |
🔻پزشکیان شروط ایران را برای پایان جنگ اعلام کرد:
۱- پذیرش حقوق مسلم ایران
۲-پرداخت غرامت
۳-الزام قاطع بینالمللی به عدم تجاوز مجدد
✍ آقای پزشکیان اولا جنگ و صلح از اختیارات رهبری هست. کشور رهبر داره و شورای رهبری هم تمام شده. ثانیا اگر صلحطلب هستید و از جنگ بیزارید باید جنگ رو زمانی تموم کنید که بازدارندگی کامل بوجود بیاد و امنیت پایدار حاصل بشه. اگه به اصرار دشمن که الان کم آورده و درخواست آتش بس داده تن بدی، چندماه دیگه باید منتظر حمله بعدی دشمن باشی،دشمنی که رفته خودشو بازسازی کرده. کما اینکه همین اتفاق افتاد. اتفاقا چون میخواید جنگهای بعدی نباشه باید به جنگ ادامه بدید. جناب پزشکیان رهبر کشورمون رو ترور کردن. این چیز کمیه؟ هرکاری دلش خواسته کرده، بگیم باشه تموم؟ صلح؟
کل کشورها از حمله آمریکا متضرر شدن و یکی یکی دارن علیه آمریکا میشن. آتش بس همه چیو خراب میکنه. هرشرطی بذاری هم آمریکا بهش عمل نمیکنه. مگه تو مذاکره نبودید؟ چرا حمله کرد. بعد الان میخواید تو جنگ بدعهد نباشه؟
اصلا این ۳ تا شرط رو بررسی کنیم
1⃣الزام قاطع بین المللی به عدم تجاوز؟ همین امشب سازمان ملل ایران رو محکوم کرد. شما انتظار داری اونا محکوم شن. دوساله غزه رو دارن میکوبن چه الزام قاطعانهای بین المللی براشون بوجود اومد؟ تازه بعد از آتش بس هم غزه رو کوبیدن
2⃣ پرداخت غرامت؟ منتظر بلوکه شدن دارایی های ایران درخارج از کشور باشید بدلیل دادن غرامت به کشورهای عربی منطقه
3⃣ پذیرش حقوق مسلم ایران؟ این هم عنوان مبهم وکلی هستش و معلوم نیست چیه.
⬅️رونوشت به سرلشکر رحیم صفوی.
#حسین_دارابی
| @seyedebram |