eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
نگاه آسید بهتون ؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت :)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
- جوری که ما داریم پیش میریم والا موج نیست ؛ ســــــــیله ! 💀🌊 | @seyedebram |
شبتون به این قشنگی 🎀 | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
+:)
خیلی شهید دادیم خیلی ..
خستم مثل کانال 14 اسرائیل که عکس آسیدابراهیم رو به جای امام مجتبی خامنه ای گذاشتند ! 🫱🏽‍🫲🏾 | @seyedebram |
وقتی از شباهت آسیدابراهیم و امام مجتبی حرف میزنم :
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما کجای شمالید ؟! +بیش از حد قابل تامل ! | @seyedebram |
- میگما داعـــــ*ـــشیا دارن خونه های مردمو سرو سامون می‌دن ، شما کجای شمالید ؟ | @seyedebram |
🔻پزشکیان شروط ایران را برای پایان جنگ اعلام کرد: ۱- پذیرش حقوق مسلم ایران ۲-پرداخت غرامت ۳-الزام قاطع بین‌المللی به عدم تجاوز مجدد ✍ آقای پزشکیان اولا جنگ و صلح از اختیارات رهبری هست. کشور رهبر داره و شورای رهبری هم تمام شده. ثانیا اگر صلح‌طلب هستید و از جنگ بیزارید باید جنگ رو زمانی تموم کنید که بازدارندگی کامل بوجود بیاد و امنیت پایدار حاصل بشه. اگه به اصرار دشمن که الان کم آورده و درخواست آتش بس داده تن بدی، چندماه دیگه باید منتظر حمله بعدی دشمن باشی،دشمنی که رفته خودشو بازسازی کرده. کما اینکه همین اتفاق افتاد. اتفاقا چون میخواید جنگ‌های بعدی نباشه باید به جنگ ادامه بدید. جناب پزشکیان رهبر کشورمون رو ترور کردن. این چیز کمیه؟ هرکاری دلش خواسته کرده، بگیم باشه تموم؟ صلح؟ کل کشورها از حمله آمریکا متضرر شدن و یکی یکی دارن علیه آمریکا میشن. آتش بس همه چیو خراب میکنه. هرشرطی بذاری هم آمریکا بهش عمل نمیکنه. مگه تو مذاکره نبودید؟ چرا حمله کرد. بعد الان میخواید تو جنگ بدعهد نباشه؟ اصلا این ۳ تا شرط رو بررسی کنیم 1⃣الزام قاطع بین المللی به عدم تجاوز؟ همین امشب سازمان ملل ایران رو محکوم کرد. شما انتظار داری اونا محکوم شن. دوساله غزه رو دارن میکوبن چه الزام قاطعانه‌ای بین المللی براشون بوجود اومد؟ تازه بعد از آتش بس هم غزه رو کوبیدن 2⃣ پرداخت غرامت؟ منتظر بلوکه شدن دارایی های ایران درخارج از کشور باشید بدلیل دادن غرامت به کشورهای عربی منطقه 3⃣ پذیرش حقوق مسلم ایران؟ این هم عنوان مبهم وکلی هستش و معلوم نیست چیه. ⬅️رونوشت به سرلشکر رحیم صفوی. | @seyedebram |
رفقاترامپ داره بازهم زرزرمی‌کنه که رهبرعزیزترازجونمون رو زده ! اما شمافقط برای سلامتی رهبر مون ، امام خامنه ای ، آقامجتبی دعاکنید . | @seyedebram |