eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻پزشکیان شروط ایران را برای پایان جنگ اعلام کرد: ۱- پذیرش حقوق مسلم ایران ۲-پرداخت غرامت ۳-الزام قاطع بین‌المللی به عدم تجاوز مجدد ✍ آقای پزشکیان اولا جنگ و صلح از اختیارات رهبری هست. کشور رهبر داره و شورای رهبری هم تمام شده. ثانیا اگر صلح‌طلب هستید و از جنگ بیزارید باید جنگ رو زمانی تموم کنید که بازدارندگی کامل بوجود بیاد و امنیت پایدار حاصل بشه. اگه به اصرار دشمن که الان کم آورده و درخواست آتش بس داده تن بدی، چندماه دیگه باید منتظر حمله بعدی دشمن باشی،دشمنی که رفته خودشو بازسازی کرده. کما اینکه همین اتفاق افتاد. اتفاقا چون میخواید جنگ‌های بعدی نباشه باید به جنگ ادامه بدید. جناب پزشکیان رهبر کشورمون رو ترور کردن. این چیز کمیه؟ هرکاری دلش خواسته کرده، بگیم باشه تموم؟ صلح؟ کل کشورها از حمله آمریکا متضرر شدن و یکی یکی دارن علیه آمریکا میشن. آتش بس همه چیو خراب میکنه. هرشرطی بذاری هم آمریکا بهش عمل نمیکنه. مگه تو مذاکره نبودید؟ چرا حمله کرد. بعد الان میخواید تو جنگ بدعهد نباشه؟ اصلا این ۳ تا شرط رو بررسی کنیم 1⃣الزام قاطع بین المللی به عدم تجاوز؟ همین امشب سازمان ملل ایران رو محکوم کرد. شما انتظار داری اونا محکوم شن. دوساله غزه رو دارن میکوبن چه الزام قاطعانه‌ای بین المللی براشون بوجود اومد؟ تازه بعد از آتش بس هم غزه رو کوبیدن 2⃣ پرداخت غرامت؟ منتظر بلوکه شدن دارایی های ایران درخارج از کشور باشید بدلیل دادن غرامت به کشورهای عربی منطقه 3⃣ پذیرش حقوق مسلم ایران؟ این هم عنوان مبهم وکلی هستش و معلوم نیست چیه. ⬅️رونوشت به سرلشکر رحیم صفوی. | @seyedebram |
رفقاترامپ داره بازهم زرزرمی‌کنه که رهبرعزیزترازجونمون رو زده ! اما شمافقط برای سلامتی رهبر مون ، امام خامنه ای ، آقامجتبی دعاکنید . | @seyedebram |
⚫️❌ ترامپ: تقریباً همه چیز را از بین بردیم، از جمله رهبری‌شان، دو بار. 🔹رهبری‌شان را دو بار از بین بردیم و حالا یک گروه جدید در حال ظهور است. ببینیم چه اتفاقی می افتد ✍🏻 ترامپ استاد جنگ روانی و نمایشیه ۱. هزاربار گفته نیروی دریایی نداریم به طوریکه حتی یک قایق هم نداریم، اگه نداریم چطور تنگه بسته است؟ چطور ناوهاتون فرار کردن؟ چطور از دریا داریم بهشون حمله میکنیم؟ ۲. اولین روز اومد گفت میناب کار جمهوری اسلامیه، الان مشخص شد امریکا با موشک تاماهاک زده ۳. میگه ۹۰ درصد موشک هاشون رو زدیم، دیشب بزرگترین حمله رو انجام دادیم ۴. تو جنگ قبلی گفت کلا هسته ای رو از بین بردیم، اما دوباره اومده میگه هسته ای رو از بین بردیم!! مگه از بین نرفته بود؟ ۵. میگه کلا ایران رو ویرانه کردیم! ما که ویرانی نمیبینیم! ۶. میگه ایران درخواست اتش بس کرده! خب تو مگه دنبال اتش بس نیستی؟ چرا قبول نمیکنی؟ رئیس جمهور ما یه سوتی داده گفته عذر میخوام تو آبرو براش نذاشتی اونوقت اگه ما درخواست اتش بس بدیم اینطوری رفتار میکنی؟ یا گوش فلک رو کر میکنی! و... کلی دروغ دیگه که نمیشه گفت چون حجم پیام بالا میره ✍🏻 پ.ن: این مردک دروغگو میگه رهبر ایران را دوبار زدیم! ما که میدونیم تو دنبال چی هستی (ناامیدی مردم و اغتشاشات)! این دروغت هم در میاد و بزودی امام عزیز ما سخنرانی میکنن و پیام در خور شما میدن 👤حسین کافتری | @seyedebram |
▫️ختم میلیونی آیت الکرسی جهت سلامتی رهبرعزیزترازجانمان _ امام سیدمجتبی خامنه ای ؛ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ | @seyedebram |
هدایت شده از کانال محسن آریانیک
چقدر آدم میتونه حر..... باشه ک چنین دروغ بزرگی بسازه؟؟؟ اون عکس ک از ترامپ منتشر شده تو اون خبر برای بازدید از شرکت دارویی در اوهایو هست متن پایین هم در هیچ کدوم از میتینگ های خبری نیست نکنید بی نا...... مردم رو نگران نکنید @arianik1
هدایت شده از کانال محسن آریانیک
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم همینقدر ساده 😭😭 ترامپ داره بازدید میکنه از یک شرکت داروی تو اوهایو زرت و پرت دیگشم داره تعریف میکنه از شرکته اصلا این قدیمیه😭😭😭😭😭 واقعا چرا اینکارو میکنن؟
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @seye
ویازده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @seyedebram |
ولی یکچیزی هااا خوشبحال ما که خیلی از تاریخ رو پاس کردیم ، بدبخت اونایی که چند سال دیگه امتحان تاریخ معاصر دارند 😂 - موج ۲۳ عملیات صادق ۴ زمینی بود یا دریایی؟🗿 - موج ۱۴ عملیات صادق ۴ شلیک به بحرین بود یا دبی یا اسرائیل یا عربستان؟🗿 - بعد از عذرخواهی رئیس جمهور ایران، چند موشک دیگر شلیک شد؟ به کجا؟🗿 - ناو آبراهام لینکلن به نقل از منابع ایتا چند بار غرق شد؟🗿 | @seyedebram |
ولی آقامون ، همون امام علــــــی بود ، همون علـــــی کوفه نشین ، همون خطبه گویی ها ، همون حدیث گویی ها ، همون اقتدار ها ، همون خیبرشکنی ها ، همون علـــی و مجتبی .. _ همون نهج البلاغه هم از آقامون باید تألیف بشه . | @seyedebram |