eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
▫️ختم میلیونی آیت الکرسی جهت سلامتی رهبرعزیزترازجانمان _ امام سیدمجتبی خامنه ای ؛ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ | @seyedebram |
هدایت شده از کانال محسن آریانیک
چقدر آدم میتونه حر..... باشه ک چنین دروغ بزرگی بسازه؟؟؟ اون عکس ک از ترامپ منتشر شده تو اون خبر برای بازدید از شرکت دارویی در اوهایو هست متن پایین هم در هیچ کدوم از میتینگ های خبری نیست نکنید بی نا...... مردم رو نگران نکنید @arianik1
هدایت شده از کانال محسن آریانیک
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم همینقدر ساده 😭😭 ترامپ داره بازدید میکنه از یک شرکت داروی تو اوهایو زرت و پرت دیگشم داره تعریف میکنه از شرکته اصلا این قدیمیه😭😭😭😭😭 واقعا چرا اینکارو میکنن؟
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @seye
ویازده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @seyedebram |
ولی یکچیزی هااا خوشبحال ما که خیلی از تاریخ رو پاس کردیم ، بدبخت اونایی که چند سال دیگه امتحان تاریخ معاصر دارند 😂 - موج ۲۳ عملیات صادق ۴ زمینی بود یا دریایی؟🗿 - موج ۱۴ عملیات صادق ۴ شلیک به بحرین بود یا دبی یا اسرائیل یا عربستان؟🗿 - بعد از عذرخواهی رئیس جمهور ایران، چند موشک دیگر شلیک شد؟ به کجا؟🗿 - ناو آبراهام لینکلن به نقل از منابع ایتا چند بار غرق شد؟🗿 | @seyedebram |
ولی آقامون ، همون امام علــــــی بود ، همون علـــــی کوفه نشین ، همون خطبه گویی ها ، همون حدیث گویی ها ، همون اقتدار ها ، همون خیبرشکنی ها ، همون علـــی و مجتبی .. _ همون نهج البلاغه هم از آقامون باید تألیف بشه . | @seyedebram |
هدایت شده از شهیدِ گُمنام:)
روزه دار گرامی✨ شما ۷۰٪ از بسته سی روزه ماه مبارک رمضان را مصرف کرده اید... !! 🪫 پس از پایان حجم باقیمانده عبادات شما با نرخ عادی محاسبه میشود 💔 دیگر قرائت یک آیه قرآن برابر با ختم قرآن نخواهد بود !! 📿 دیگر نفس هایتان ذکر محسوب نمی‌شود دیگر خوابتان عبادت شمرده نمیشود !! تمدید این بسته تا سال دیگر امکان پذیر نخواهد بود : ) -میگم رفیق ..! این‌سی‌روز‌اصلا‌قران‌با‌توجه‌قلبی خوندی؟ ذکر‌گفتی؟ نمازتو‌چی‌؟فشنگی‌خوندی! داره این مهمونی پر برکت تموم میشه ها❤️‍🔥 حواسمون هست...؟
از ذووووووووووووووق دیگه توانی ندارم
آقاموووون تاج سرمون ، رهبرمون ، امام مون باهامون قرار حرف بزنه ! :)))