آسِیدْاِبرآهیم؛
وده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @seye
ویازده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
ولی یکچیزی هااا
خوشبحال ما که خیلی از تاریخ رو پاس کردیم ،
بدبخت اونایی که چند سال دیگه امتحان تاریخ معاصر دارند 😂
- موج ۲۳ عملیات صادق ۴ زمینی بود یا دریایی؟🗿
- موج ۱۴ عملیات صادق ۴ شلیک به بحرین بود یا دبی یا اسرائیل یا عربستان؟🗿
- بعد از عذرخواهی رئیس جمهور ایران، چند موشک دیگر شلیک شد؟ به کجا؟🗿
- ناو آبراهام لینکلن به نقل از منابع ایتا چند بار غرق شد؟🗿
#فور
| @seyedebram |
ولی آقامون ، همون امام علــــــی بود ،
همون علـــــی کوفه نشین ،
همون خطبه گویی ها ،
همون حدیث گویی ها ،
همون اقتدار ها ،
همون خیبرشکنی ها ،
همون علـــی و مجتبی ..
_ همون نهج البلاغه هم از آقامون باید تألیف بشه .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
کانال رهبرمون : https://eitaa.com/mojtaba_khameneei
اینو لفت بدید هاا
این چنل قشنگ آقامونه :))
https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از شهیدِ گُمنام:)
روزه دار گرامی✨
شما ۷۰٪ از بسته سی روزه ماه مبارک رمضان را مصرف کرده اید... !! 🪫
پس از پایان حجم باقیمانده
عبادات شما با نرخ عادی محاسبه میشود 💔
دیگر قرائت یک آیه قرآن
برابر با ختم قرآن نخواهد بود !! 📿
دیگر نفس هایتان ذکر محسوب نمیشود
دیگر خوابتان عبادت شمرده نمیشود !!
تمدید این بسته تا سال دیگر امکان پذیر نخواهد بود : )
-میگم رفیق ..! اینسیروزاصلاقرانباتوجهقلبی
خوندی؟
ذکرگفتی؟
نمازتوچی؟فشنگیخوندی!
داره این مهمونی پر برکت تموم میشه ها❤️🔥
حواسمون هست...؟
#اللھمعجلݪوݪیڪاݪفࢪج