5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نداریم از نام علی زیباتر! 💔 | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
پروردگارا ! ازهرکِ ، که از بندگانِ نیکِ توبوده است ، خواستارم : رزقِ مرا "شهادتِ درخدمت" قراربده . |
پروردگارا !
ازهرکِ ، که از بندگانِ نیکِ توبوده است ،
خواستارم :
رزقِ مرا "شهادتِ درخدمت" قراربده .
| @seyedebram |
49.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Pov : شما به زیارت اباعبدلله حسین در شب جمعه دعوت شده اید :)
#فور
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
یاحسین بطلب که من باز هم دل گیرم شب جمعه ست هــــوایت نکنم میمیرم ! :) | @seyedebram |
یاحسین بطلب که من باز هم دل گیرم
شب جمعه ست هــــوایت نکنم میمیرم ! :)
| @seyedebram |
🔻ما فردا برای قدس می آییم
و فقط برای قدس می آییم
میخواهیم اهالی جهان اسلام بدانند
ما حتی زیر موشک باران دشمن صهیونیستی ؛
ما حتی در ناامنی وطنمون هم قدس رو فراموش نخواهیم کرد
قدس قلب ماست و برای آزادی قدس تلاش میکنیم
قدس قلب جهان اسلام است و ما خونمان را تقدیم ایستادگی قدس خواهیم کرد
ما فردا صبح برای قدس و فردا شب برای امنیت خیابانهای ایران خواهیم آمد.
ما با سید علی نتوانستیم در قدس نماز بخوانیم اما به یقین با سید مجتبی و مسلمانان تمام جهان خواهیم خواند!!
| @seyedebram |