آسِیدْاِبرآهیم؛
BACK KHAMENEI 💀🇮🇷 | @seyedebram |
انیمه ای که من دوست دارم :
خدایی برای اولین بار ؛
دمت گرم واقعا دمت گرم آقای پزشکیان ✌🏻
+ برای این حضورِقشنگِ امروزت :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
🗨️نشانه اول : در مورد سفیانی گفته شده که از نسل ابوسفیان است ، سرخ پوست و دارای بیماری پوستیه... شای
ولی میشد امروز روز ظهور باشه .. 💔
| @seyedebram |
Javad Moghadam ~ Music-Fa.ComJavad Moghadam - Abasaleh Eltemase Doa (128).mp3
زمان:
حجم:
4.2M
- اباصــــــالح؛
هر کجا رفتی التماس دعا .. 💔
#نجوای_قلب
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ـ راهپیمایی ۲۲ دی رو که رفتیم آمریکا سوزی کردیم 🕶 ـ راهپیمایی ۲۲ بهمن هم میریم انشالله به نیت پهلوی
رفتیم ..
رفتیم آقــــاجان ولی بدون صحبت شما چه حسی داشت آخه ؟
اصن بدون شما چی قشنگه ؟
الحمدالله که یادگاریتوگذاشتی:)
| @seyedebram |
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن ما از صدای این سخنگو بیشتر از صدای پهپاد و موشک میترسیم 💀🇮🇷
همین که میگه بسمالله الرحمن الرحیم ... اصلا نمیفهمیم چی میگه ولی ...
| @seyedebram |