eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آقایِ حمیدهیراد خیلی حیف بودی ..
خدایی برای اولین بار ؛ دمت گرم واقعا دمت گرم آقای پزشکیان ✌🏻 + برای این حضورِقشنگِ امروزت :) | @seyedebram |
ولی ماداریم تو تــــــاریخ زندگی میکنیم ! | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- اباصـــــــــالح التماس دعا . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ـ راهپیمایی ۲۲ دی رو که رفتیم آمریکا سوزی کردیم 🕶 ـ راهپیمایی ۲۲ بهمن هم میریم انشالله به نیت پهلوی
رفتیم .. رفتیم آقــــاجان ولی بدون صحبت شما چه حسی داشت آخه ؟ اصن بدون شما چی قشنگه ؟ الحمدالله که یادگاریتوگذاشتی:) | @seyedebram |
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن ما از صدای این سخنگو بیشتر از صدای پهپاد و موشک می‌ترسیم 💀🇮🇷 همین که میگه بسم‌الله الرحمن الرحیم ... اصلا نمی‌فهمیم چی میگه ولی ... | @seyedebram |
به به مبارکه موج ۴۵ مون سنگین ترین حمله هست و کلا زدن داغونشون کردن ؛ ماهواره و شبکه هم فوووت :) + ولی دم اون مـــــردای پایِ لانچرگـــــــرم:)) | @seyedebram |