.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ودوازده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @
وسیزده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
رفقا یک چیزی!
کارزارِ انتخاب 30 اردیبهشت به عنوان روزِ دیپلمات ! :)
https://www.karzar.net/118746
+ به یادآقایِ وزیرمون :))
#فور
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- به به بنازم لندن رووو💀🇮🇷
| @seyedebram |
ازحق نگذریم
میکروفن ، فتاحِ* آقایان مداح مون هم هستااااا ✅
| @seyedebram |
بارِدگرخامنه ای شد ولـــــی ،
تادرِخیبرشکندچون علـــــــی !
| @seyedebram |