آسِیدْاِبرآهیم؛
_
سکوت کردم و لبخندی به لب آوردم :)
چون مولایم علی گفت ، ایمان آوردم .
| @seyedebram |
آنان که یاران خود را بیشمار نامیدند !
از درد تنهایی ، روز و شب درخفا نالیدند ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وچهارده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @
وپانزده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
عههههه اینطوریه؟ خب یحیا سنوار هم زندست رفته یک قهوه بزنه بربدن ! | @seyedebram |
کیم جونگ اون هستم پنج انگشت دارم 🫱🏽🫲🏾
- پهلوی میخواست پرچم خودشو بالا ببره اما خدا پرچمی رو بالا نگه داشت که خون شهدا به پاش ریخته شده 🇮🇷
| @seyedebram |