آسِیدْاِبرآهیم؛
عههههه اینطوریه؟ خب یحیا سنوار هم زندست رفته یک قهوه بزنه بربدن ! | @seyedebram |
کیم جونگ اون هستم پنج انگشت دارم 🫱🏽🫲🏾
- پهلوی میخواست پرچم خودشو بالا ببره اما خدا پرچمی رو بالا نگه داشت که خون شهدا به پاش ریخته شده 🇮🇷
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
یک عشایر با برنو ، پهبادتونو زد 💀✌🏻 | @seyedebram |
حالا همه برنو به دست 💀✅
| @seyedebram |