آسِیدْاِبرآهیم؛
یک عشایر با برنو ، پهبادتونو زد 💀✌🏻 | @seyedebram |
حالا همه برنو به دست 💀✅
| @seyedebram |
قرار هست یک تحول بزرررررگ ایجاد بشه 👀🔥
.چی؟
کلا محتوا قرارع تغییر کنه😅
.چی بشه ؟
همونی که همتون دوست دارید..
اینجا میشه همون محتواهای احساسی و معنوی
[ به قول خودتون چنل اخرالزمانی😌✨ ]
و یکجای دیگه میشه همین سیاسی و طنز و تحلیل 🕶
+ حالا کجا ؟
باید ببینی این چنل واسه کیه ! :))
- چای حقِ انقلابی با قندِ سیاست 💀☕️
[ ازعقل به رسانه بدون دخالت قلب ! ]
- اینجا ؟ ازسیاستِ روزگارمیگیم .
همونجایی که عشق*
وزارت و شهادت رو بهم گره زده .. ♥️!
https://eitaa.com/aghavazir
- مخصوص امروزی ها ، همونایی که سیاسی اند اما قبول ندارند 🕶 .
https://eitaa.com/aghavazir
+ آقایِ وزیر منتظرند :)
- چای حقِ انقلابی با قندِ سیاست 💀☕️
[ ازعقل به رسانه بدون دخالت قلب ! ]
- اینجا ؟ ازسیاستِ روزگارمیگیم .
همونجایی که عشق*
وزارت و شهادت رو بهم گره زده .. ♥️!
https://eitaa.com/aghavazir
- مخصوص امروزی ها ، همونایی که سیاسی اند اما قبول ندارند 🕶 .
https://eitaa.com/aghavazir
+ آقایِ وزیر منتظرند :)
آسید حمایتی هم داره؛
بنـــر رو فوربزنیدچنل هاتون ،
شات و لینک هم بفرستید : @hadisehshirii