eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
• بندهٔ عزیز ـ شما تا این لحظه بیش از ۸۰ درصد حجم بسته ویژه ۳۰ روزه استفاده از رحمت خاص خداوند را مصرف کرده‌ايد و کمتر از ۲۰ درصد یعنی حدود ۴ روز دیگر از حجم بسته باقی مانده است. پس از به پایان رسیدن حجم باقی‌مانده، عبادات شما با نرخ عادی محاسبه می‌شود... یعنی بعد از اتمام بسته: نه یک آیه، برابر ختم قرآن، نه نفس‌هایتان مانند تسبیح و نه خواب‌هایتان عبادت محسوب می‌شود. - تمديد این بسته نیز امکان‌پذیر نخواهد بود. پس، از روزهای باقی‌مانده، کمال استفاده را ببرید. + آخرین سحرها را قدر بدانی. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
عاقبت ذکـــر گفت در ماهِ رمضان بخیر شد .. | @seyedebram |
- چای حقِ انقلابی با قندِ سیاست 💀☕️ [ ازعقل به رسانه بدون دخالت قلب ! ] - اینجا ؟ ازسیاستِ روزگارمیگیم . همونجایی که عشق* وزارت و شهادت رو بهم گره زده .. ♥️! https://eitaa.com/aghavazir - مخصوص امروزی ها ، همونایی که‌ سیاسی اند‌ اما قبول ندارند 🕶 . https://eitaa.com/aghavazir + آقایِ وزیر منتظرند :)
چنل دوم مون :)) ۱۰۰ بشه دیگه ..
نگاه آسید بهتون ؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت :)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️‍🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، دیدی آقام
🔗❤️‍🩹 -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، دارم ریشه قوم یهود رو از ریشه میکَنیم ! .. | @seyedebram |
اونقدر خستم* که فقط معطل یک لفظ خسته نباشی ام .