آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، دیدی آقام
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، دارم ریشه قوم یهود رو از ریشه میکَنیم ! ..
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وپانزده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @
وشانزده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- به ما میگن عرب پرست :))))
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
کانال آقــــامون امام مجتبی [ درکمتراز۲۴ساعت ] از کانال آقای شهــــیدمون آمارش بیشتر شده! + محبوبیت
کانال آقــــامون 2میلیونی شد 💘
| @seyedebram |
مجتبی ³ روزه چه گناهی داشت ؟
+ حتما که به خاطر امام ش اسمش مجتبی شد :)
| @seyedebram |