eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
- اللهم عجل لولیک فرج -
آسِیدْاِبرآهیم؛
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
آخرین دعایم تمنایم خواسته ام خواهشم در ۴۰۴ ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
RAMEZAN MOBARAK |رمضان مبارکککک🎀
رمضان .. رمضان . شاید دردآور ترین رمضان عمرم را سپری کردم! آری! همان‌ رمضانی که نخست آرام بود اما همان ابتدا بدجور داغدار شد .. داغِ علــــــــــــی ها دیوانه اش کرده . در این ماه مبارک ماهِ مهمانی خــدا؛ چه بسا مردان و زنان خدایی و چه بسا کودکان خدایی ، مهمانِ خدا شدند . و از پروردگارم خواستارم بندگی مرا در این ماه مبارک پذیرا باشد ؛ و مارا در داغِ سیدعلی یاری دهد . + و چقدر بی لیاقتیم ما که مجتبی* ۳روزه توفیق شهادت داشت اما ما نه . !💔 | @seyedebram |
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وهجده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @se
ونوزده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @seyedebram |
- آنقدر میخواهم زار بزنم تا دیگر چشمی برایم نماند . - آنقدر میخواهم فریاد بزنم تا دیگر صدایی برایم نماند . - آنقدر میخواهم روضه بخوانم که دیگر نفسی برایم نماند . - آنقدر بر سر خود بزنم که دیگر توانی برایم نماند . - آنقدر در داغت بسوزم تا جانی برایم نماند . | @seyedebram |
چرا اینقدر گریه می کنی اون فقط یک پیام ! + از شهدای تهران :) | @seyedebram |
پروفایل هاتون .
یک فیلم میفرستم و تمام