eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
- آنقدر میخواهم زار بزنم تا دیگر چشمی برایم نماند . - آنقدر میخواهم فریاد بزنم تا دیگر صدایی برایم نماند . - آنقدر میخواهم روضه بخوانم که دیگر نفسی برایم نماند . - آنقدر بر سر خود بزنم که دیگر توانی برایم نماند . - آنقدر در داغت بسوزم تا جانی برایم نماند . | @seyedebram |
چرا اینقدر گریه می کنی اون فقط یک پیام ! + از شهدای تهران :) | @seyedebram |
پروفایل هاتون .
یک فیلم میفرستم و تمام
سفره هفت‌سین مون داره آماده میشه : + سجیل جان هستند | @seyedebram |
فقط میتونم عید رو به آسید تبریک بگم که الان رفع دلتنگی کرده :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
یا امام رضا جانم «اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک» | @seyedebram |
پروردگارا گناهانم را بیامرز و مرا در زمره نیکان بمیران . | @seyedebram |