2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غمِ بزرگ امسال خیلی زیاده ..
| @seyedebram |
- آنقدر میخواهم زار بزنم تا دیگر چشمی برایم نماند .
- آنقدر میخواهم فریاد بزنم تا دیگر صدایی برایم نماند .
- آنقدر میخواهم روضه بخوانم که دیگر نفسی برایم نماند .
- آنقدر بر سر خود بزنم که دیگر توانی برایم نماند .
- آنقدر در داغت بسوزم تا جانی برایم نماند .
| @seyedebram |
چرا اینقدر گریه می کنی اون فقط یک پیام !
+ از شهدای تهران :)
| @seyedebram |
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تمام داغمان در ۱ دقیقه :
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
یا امام رضا جانم
«اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک»
| @seyedebram |