eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
تویی که نامِ تُ درصدرِسربلندان است هنوز برسرِنی چهرهِ تُ خندان است . اگردر آتشِ مهرت گداختیم چه غم جزای سوختگان در غمت دوچندان است .. به احتیاج سراغ از غمِ تُ میگیریم که غم ، قنوتِ نمازِ نیازمندان است ! ازآن زمان که گرفتی زِ مردمان بیعت ؛ جدالِ عهدشکن ها و پایبندان است . خوشا به تربتِ پاکِ تُ سجده بردن ما ! تویی که نامِ تُ درصدرِسربلندان است .. . | @seyedebram |
شفاعت مان کنی آقا:)
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
. اللهم عجل لولیک فرج .
هدایت شده از دلــ🇮🇷ـی☫
اولین شب جمعه ی ساله هاااا واسه ظهور آقا ویژه دعا کن:)
آسِیدْاِبرآهیم؛
پیام ویدیویی ِ « دختری که هم مادرش ، پدرش ، برادرش ، [ تمام خانواده اش] شهید جنگ رمضان شدند » درجوارِضریحِ آقا علی ابن موسی الرضا المرتضی:) | @seyedebram |
سلامتی سردارتنگسیری یک آیت الکرسی می‌خونی ؟ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ | @seyedebram |