eitaa logo
سیدنقی موسوی
841 دنبال‌کننده
103 عکس
28 ویدیو
51 فایل
فقه و فلسفه تربیتی (آثار، دروس، سخنرانی) سیدنقی موسوی تیله بُنی استادیار دانشگاه فرهنگیان
مشاهده در ایتا
دانلود
فقه المدرسه ج هشتم 021007.mp3
20.74M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 7 دی 1402 🔸درس فقه المدرسه - جلسه هشتم ادامه بررسی پیشینه مساله (بیدار کردن متربیان برای نماز در مدارس و دانشگاه های شبانه روزی به مثابه یک سیاست) - بررسی قول کاشف الغطاء 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه المدرسه ج نهم 021007.mp3
19.32M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 7 دی 1402 🔸درس فقه المدرسه - جلسه نهم ادامه بررسی اقوال - بررسی اقوال مراجع عظام معاصر 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
📢 موسسه زیست بوم تربیتی نهی برگزار می کند: 🔹🔷 مدرسه زمستانه الهیات سیاسی تربیت 🔷🔹 🔸 اساتید: *دکتر جمیله علم الهدی* *حجت الاسلام دکتر داود مهدوی زادگان* *دکتر میثم سفیدخوش* *دکتر مقصود امین خندقی* *دکتر محمدرضا قائمی نیک* *حجت الاسلام دکتر سیدنقی موسوی* *دکتر داود حسین پور صباغ* *دکتر رقیه فاضل* *مرتضی نقره ای* 🔺 موضوعات: الهیات سیاسی تربیت از منظر قرآن کریم نسبت دین و ساخت نظام آموزشی مدرن در ایران از منظر الهیات سیاسی نقش الهیات سیاسی در توسعه آموزش مدرن مطالعات برنامه درسی از منظر الهیات سیاسی سیر تحولات الهیات سیاسی و تاثیر آن بر نظم اجتماعی غرب مدرن الهیات سیاسی و ایده پداگوژیک انقلاب اسلامی 🕗 زمان: پنج شنبه ساعت ۸ الی ۱۶:۳۰ 📍 مکان: بزرگراه شهیدکلانتری، پردیس شهیدبهشتی دانشگاه فرهنگیان، سالن کنفرانس امام رضا(ع) 🆔@noha_edu بارگزاری صوت در کانال سیدنقی موسوی 👇🏾 👉 @seyednaghimousavi
فقه حکمرانی تربیتی ج دوازدهم 021010.mp3
19.66M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 10 دی 1402 🔸درس فقه حکمرانی تربیتی- جلسه دوازدهم مطلب 1) دورنمای مباحث مباحث مقدماتی (مبادی تصوریه و تصدیقیه، پیشینه ها، امکان سنجی ها و ظرفیت سنجی ها) المساله الاولی: حقوق و تکالیف تربیتی خانواده المساله الثانیه: حقوق و تکالیف تربیتی حکومت المساله الثالثه: حقوق و تکالیف تربیتی دیگر عالمان و نخبگان المساله الرابعه: حقوق و تکالیف تربیتی دیگر مردم المساله الخامسه : بسوی الگوی حکمرانی تربیتی از منظر فقه تربیتی المساله السادسه به بعد: مساله پژوهی (بررسی فقهی برخی مسائل حکمرانی تربیتی نظام تربیت رسمی) 🔻مطلب 2) مقایسه مسائل 1تا 4 با مساله 5 در موضوع و روش شناسی / تبیین بیشتر مساله 5/ شرح و امثله مساله 6 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه حکمرانی تربیتی ج سیزدهم 021010.mp3
19.18M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 10 دی 1402 🔸درس فقه حکمرانی تربیتی- جلسه سیزدهم - بعد از فراغت از مباحث مقدماتی وارد صُلب موضوعات می شویم المساله الاولی: حقوق و تکالیف تربیتی خانواده مقدمه 1: ولد کیست؟ شمول نسبت به فرزند زیستی، ربیب و ربیبه، فرزندخوانده، لقاح های مصنوعی و کاشت جنین و صور جدید مقدمه 2: دایره خانواده مقدمه 3: نحوه بحث ما طبق مفاهیم اربعه موجود در فقه (ولایت و حضانت و نفقه ، رضاع) است یا طرح مستقیم آیات و روایت؟ مقدمه4: مساله ما تک حکم¬های تربیتی والدین نیست؛ بلکه «باهم بودگی و نگاه نظاموار و جمعی احکام تربیتی خانواده»، مساله است. 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه المدرسه ج دهم.mp3
8.41M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 🔸درس فقه المدرسه - جلسه دهم سراغ ادله رفتیم دلیل 1: حکم عقل به لزوم یا حُسن ایقاظ دانش آموزان برای نماز - بررسی حکم عقل - دلیل دوم: سیره عقلا -بحثی کبروی در حجیت سیره عقلا 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه المدرسه ج یازدهم.mp3
8.06M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 🔸درس فقه المدرسه - جلسه یازدهم -ادامه بررسی سیره عقلا در بحث ایقاظ للصلاه -بحثی کبروی در حجیت سیره ها وبنائات تربیتی عقلای معاصر -نقد سیره عقلا : چند نکته صغروی -جمع بندی دلیل عقل و سیره عقلا 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
باسم الله القاصم الجبارین حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بار دیگر مظلومیت و حقانیت ملت ایران را در مقابل دشمنان سفّاک و خونریز ثابت کرد. دشمن عَنود نه تنها از نام و یاد حاج قاسم عزیز در وحشت است؛ از اینکه عشق فرمانده دلها، فراگیر شود و بوی عطرش به مشام مردم آزاده جهان برسد، خوفناک است و درصدد است شکست خود در میدانهای رویاروی نبرد را در مقابل مردم بیدفاع و غیرمسلح جبران کند. دانشگاه فرهنگیان استان قم این حمله تروریستی و دَدمنشانه را محکوم می نماید و برای شهدای این حادثه، رحمت الهی و برای مجروحان، شفای عاجل از خداوند متعال طلب می کند. دشمن بداند مقاومت، سخت هسته گفتمان انقلاب اسلامی است و نظریه «تربیت انقلابی» به معنای پرورش انسانهایی انقلابی است که به سلاح علم و عقل و معنویت مسلح اند و در پرتو ربوبیت تشریعی و دو اصل مهم تولّی و تبرّی به مدیریت عاطفی و رفتار تمدنی خود می پردازند. فلسفه برنامه درسی تربیت معلم در این دانشگاه بر همین نظریه استوار بوده و هست و زین پس (مانند گذشته) تربیت معلم با نام حاج قاسم عزیز آمیخته خواهد بود. مدیریت امور پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان قم 13 دی 1402 🌐کانال اطلاع رسانی اخبار دانشگاه فرهنگیان استان قم @cfufarhangianqom
ایده پداگوژیک انقلاب اسلامی 021014.mp3
10.49M
باسمه تعالی مدرسه زمستانه الهیات سیاسی تربیت عنوان: درآمدی بر ایده پداگوژیک انقلاب اسلامی و تاملی در الهیات تربیتی 🎙️سیدنقی موسوی 14 دی 1402 مشهد مقدس. دانشگاه فرهنگیان 1. معنا تطور و قلمرو الهیات 2. نسبت الهیات و تربیت: دلایل و اشکالات بکار بردن اصطلاح «الهیات تربیت» و نسبتش با فلسفه تربیتی، فقه تربیتی، اخلاق تربیتی. - معنا و قلمرو و ضرورت «کلام تربیتی» و نسبتش با «الهیات تربیتی» 3. اهم عناصر "نظریه تربیت انقلابی" و ایده پداگوژیک انقلاب اسلامی 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
سیدنقی موسوی
باسمه تعالی 🔴در مکتب شهید گمنام 🖊سیدنقی موسوی-20آذر1401 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بازنشر به مناسبت سالگرد تدفین شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان استان قم 👇🏾 👇🏾👇🏾
باسمه تعالی 🔴در مکتب شهید گمنام 🖊سیدنقی موسوی-20آذر1401 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (1/2) خبر کوتاه است و گویا : «شهید گمنام در ششم دیماه 1401 همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) در دانشگاه فرهنگیان استان قم تدفین خواهد شد» سلام شهید خوشنام! خوش آمدی! نمی دانم نامت چیست؟ اهل کجایی؟ و چندساله بودی! اما حضورت در دانشگاه ما یادآور درسهای زیادی است: 1. تو قطعه ای از تاریخ معاصر ایران هستی و باید در کنار شمع وجود تو، تاریخ معاصر ایران و فهرست قهرمانان استکبارستیز را مرور نماییم! از رئیسعلی دلواری (1261-1294)که در مقابل تهاجم انگلیس به بوشهر مقاومت کرد؛ تا روحانی مجاهد میرزا کوچک جنگلی (1259-1300) و تا سربازان خمینی که در دفاع مقدس علیه صدام و 80 کشورِ حامی او (1) مقاومت کردند؛ همان کشورهایی که صفحات تاریخ آنها را به یاد می آورد؛ ولی برخی از جریانات و اشخاص سیاسی غربگرا، این کشورها را تطهیر کرده و قبله گاه خود قرار داده اند. 2. تو به یاد ما دادی که «مقاومت، نتیجه می دهد». ایرانی که در سال 60 برای خرید تسلیحات نظامی و حتی سیم خاردار در تحریم ابرقدرتها بود، الان به «قدرت موشکی» تبدیل شده است؛ قدرتی که معادلات منطقه ای و بین المللی بر اساس بُرد موشک ها و پهبادهای او تنظیم می شود. کیست که نداند تجهیزات پیشرفته نظامی ایران همچون پهباد (پرنده هدایت پذیر از دور)، زیردریایی، موشک های رادار گریز، کروز، بالستیک و... (2) به مدد اندیشه مقاومت شماست؟ کیست که نداند، رتبه های درخشان نظامی ایران همچون رتبه ۶ دنیا در قدرت توپخانه ای، رتبه ۵ جهان در تعداد کشتی های زیردریایی و رتبه ۷ دنیا در داشتن ناوگان تانکهای جنگی (3)، به مدد دلاورمردی های شماست؛ البته آنان که نمی دانند،نمی خواهند بدانند. 3. تو به ما یادآوری می کنی که «نقشه خاورمیانه جدید بوشِ پسر» را فرهنگ مقاومت و ایستادگی حاج قاسم سلیمانی و یارانش با همان امکانات محدودشان، خنثی کرد و او بود که «سایه جنگ» را از سر ایران برداشت! تو نماینده شهدای مدافع حرم و امنیت هم هستی! نماینده دهه هفتادی و هشتادی ها، که نه انقلاب خمینی کبیر را دیدند و نه حماسه های رزمندگان دفاع مقدس را؛ این یعنی، روح و اندیشه تو زنده است. 4. تو ما را به یاد جمله شهید تهرانی مقدم (پدر موشکی ایران) می اندازی که گفت: «فقط انسان‌های ضعیف به اندازه امکاناتشان کار می‌کنند». پس باید برای ایران قوی تلاش و برنامه ریزی و قیام کرد (ان تقوموا لله مثنی و فردی)؛ همانطور که با خودباوری و تلاش، ایران اکنون به رتبه 15 تولید علم (4) و هفتمین کشور در تعداد اختراعات ثبت شده (5) و رتبه 11 دنیا در کاهش مرگ و میر نوزادان (6) و رتبه 7 دنیا از نظر جذب گردشگر(دربازه زمانی 1990-2018م) (7) ، رتبه 10 دنیا در شاخص امید به زندگی (8) و در بین 20 کشور پایین دنیا در نرخ خودکشی (9)، رتبه اول جهان از نظر رشد درصد باسوادان بالای پانزده سال (10) ، رتبه 1 برابری نسبت دختر و پسر در تحصیلات ابتدایی (11) رسیده ایم؛ البته بسیاری از مشکلات فعلی ما در اقتصاد و فرهنگ ناشی از پُشت کردن به تفکر انقلابی و اسلامی و فرهنگ ایثار و مقاومت شماست. 5. تو در پهنای اقیانوس تاریخ، برای «ایران اسلامی» می مانی و ماها اگر به کشتی نجات شما نپیوندیم، خواهیم مُرد! 6. تو ما را به یاد جمله سپبهد شهید قاسم سلیمانی می اندازی که : «شرط شهید شدن، شهید بودن است». پس دانشگاه و مدرسه باید جای آدم پروری و تربیت انسانِ خلیفه الله باشد؛ برخلاف تربیت لیبرال که جایگاه والای تربیت دینی را به تربیت محدود اخلاقی و آنرا نیز به «تربیت معنویِ بدون خدا» فروکاستند تا مرهمی بر روح زخمی انسان مدرن باشد! لیک دانش و جامعه شان سکولارتر می شود. 7. تو به ما یادآوری می کنی که «دانش از ارزش جدا نیست!» و دانشگاه ها هم ریشه در مبانی ارزشی خود دارند! حتی «دانشگاه لیبرال» و بدتر از آن «دانشگاه سکولار»! اساساً «علم سکولار» از «علم دینی» در گریز است؛ چراکه ساختمانش بر بنیادهای سکولاریستی و غیرتوحیدی بالا رفته است. تو به ما یادآوری می کنی که به «جهت مندی علوم و از جمله علوم انسانی مدرن» باید توجه داشت و دستور «طلبُ العلمِ فریضهٌ علی کلِ مسلمٍ» را اندیشمندانه امتثال کرد! 8. حضور تو به ما می گوید: دانشگاه جای دانشِ روشنایی بخش است نه تقلید کورکورانه. وقتی از پنجره کلاس به آرامگاه تو خیره می شوم به یاد می آورم که به جای «غربگرایی و غرب پرستی» و یا به جای «غرب گریزی و غرب ستیزی» باید «غرب گزینی و گزینشگری بر اساس عقلانیت اسلامی» را قطب نمای خود در اقیانوس طوفان زده «علم مدرن» قرار داد. 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
🔴در مکتب شهید گمنام 🖊سیدنقی موسوی-20آذر1401 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (2/2) 9. می‌گویند: تو، نماد خشونتی! می گویند: باید از نهاد علم و دانشگاه و مدرسه، خشونت زدایی کرد! ناراحت نشو! در دوران اصلاحات هم به فرهنگ عاشورا کنایه می زدند که «خون به خون شستن مُحال آمد مُحال» و تلاش می کردند که فرهنگ حسینی را خَشن جلوه دهند و می گفتند «فرهنگ عاشورا خشونت آفرین است» (12) و هیئتهای مذهبی و بسیج، منشا خشونت اند (13). راستی! می دانی بنابر توصیه «سند توسعه پایدار 2030» مدرسه و دانشگاه باید مروج فرهنگ صلح و حذف خشونت باشند و منظورشان حذف هر نوع مقاومت علیه لیبرالیسم و ترویجِ سلطه پذیری است. همان حکایتِ «سگ را گشاده‌اند و سنگ را بسته»(14) است . درست مثل عملکرد برخی از سیاسیون و چهره ها (سلبریتی) در اغتشاشات اخیر که با انتشار دروغ، شایعه و کشته سازی در تنور تجزیه طلبی و پلیس کُشی دمیدند –و از جانب 47 کشور و 11 سرویس جاسوسی بیگانه حمایت شدند(15) - و اکنون به مجازات اعدام قاتلان و آنهایی که مسلحانه به امنیت و مردم تاختند، اعتراض دارند. اما رفیق! ما می دانیم که فرهنگ شما، فرهنگ ایثار، وفاداری و ذلّت ناپذیری است . 10. می¬گویند تو نماد غم و عزا هستی! و جلوی شادی و نشاط آدم¬ها و زندگی نرمالشان را میگیری! همین حرف را در دوران اصلاحات در مورد ماه محرم گفته اند! راستش در مورد حضرت زهرا (س) هم (بخاطر گریه¬های سیاسی و انتقادی و روشنگرش) هم معترض بودند! در فرهنگ مدرن، شادی یعنی فرورفتن در خَلسه اومانیستی (اومانیزم=انسان¬خداانگاری)، یعنی غرق شدن در گرداب غفلت و شهوات حیوانی؛ اما در فرهنگ اسلامی شادی-ها باید به نشاط درونی پیوند بخورد و حیات¬بخش و رشددهنده باشد؛ نه بخشی زائد از زندگی بنام سرگرمی و اوقات فراغت! 11. می¬گویند «جای تو در دانشگاه، نیست»! درحالی که با این استدلال جای آشپزخانه و ورزشگاه و خوابگاه هم در دانشگاه نیست! اینان مغالطه می¬کنند! اکثر کشورهای دنیا برای سربازان جنگی خود و مقبره‌های آن‌ها ارزش ویژه‌ای قائل هستند و برخی ترجیح می دهند سربازان گمنام را در میادین اصلی دفن کنند و برخی دیگر دانشگاه را برای این نماد هویتی انتخاب می کنند. برای مثال در کنار دیوار غربی کاخ کرملین روسیه یک مقبره قرار دارد که متعلق به سربازان گمنام است. در حیات دانشگاه می‌سی‌پی‌پی بیش از 700 تن از سربازان دفن شده اند؛ اما بیشتر دانشگاه‌های دیگر به علت گذشت سال‌ها از جنگ و دسترسی نداشتن به پیکر این سربازان به نصب بنای یادبود بسنده کرده‌اند. مثل دانشگاه کارولینای شمالی ، دانشگاه تورنتو کانادا، دانشگاه Caen در شهر Caen فرانسه و ... . (16) خوش آمدی رفیق! توکه اندیشه ات را با خونت تضمین کردی! ما دانشجوی مکتب و دانشگاه تو خواهیم بود! با وجود تو پناه معنوی و روانی خواهیم داشت! در کنار آرامگاهت به درون نگری و درون کاوی خواهیم پرداخت و باتو درکهکشان¬ های معرفت، برای رسیدن به خودشناسی و خداشناسی پرواز خواهیم کرد. منابع: 1 . https://b2n.ir/n82278 2 . https://mehrnews.com/news/4465400 3. https://www.globalfirepower.com/aircraft-total.php 4 . https://www.scimagojr.com/countryrank.php?year2020 5 . https://knoema.com/atlas/ranks/Number-of-patent-applications 6 . https://data.worldbank.org/indicator/SH.STA.MMRT?view=chart 7 . https://b2n.ir/p63029 8 . https://b2n.ir/g15432 9 . http://www.worldlifeexpectancy.com/cause-of-death/suicide/by-country/ 10 . https://b2n.ir/a17065 11 . http://www3.weforum.org/docs/WEF_GGGR_2018.pdf 12 .عبدالکریم سروش، روزنامه نشاط، 12/3/78 ص 2 13.محمد قوچانی، روزنامه عصر آزادگان، 20/1/79 ص 3. 14 . گلستان سعدی، حکایت 10 15 . https://b2n.ir/d54275 16 . khabaronline.ir/x5mb9 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
مرکز توسعه و بهسازی منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان با همکاری قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می‌کند. دوره آموزشی تربیت‌مدرس سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش ویژه اعضای هیات علمی و مدرسان ♦️مرزشناسی تربیت سکولار و اسلامی مدرس: حجت‌الاسلام والمسلمین سید نقی موسوی شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ♦️نظام آموزش مدرسه‌ای مدرن و تحولات آن مدرس: حجت‌الاسلام والمسلمین علی لطیفی شنبه‌ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ♦️سیر تحول نهاد آموزش در ایران مدرس: علی قربانی دوشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ 🌐 روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان 🌐کانال رسمی فیلم و عکس دانشگاه فرهنگیان
هدایت شده از mousavi
موفقیت مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان قم در دوره ارزیابی کیفیت عملکرد استان‌ها و کسب مقام نخست کشوری و عنوان رتبه برتر در میان مدیریتهای استانی استانهای نوع ب دانشگاه، خدمت همه همکاران استانی و پردیس آیت الله طالقانی و پردیس حضرت معصومه س و مرکز شهید مدنی تبریک عرض می‌شود. بی‌شک این موفقیت مرهون همدلی، هماهنگی و همنوایی و کار تخصصی و حرفه‌ای مدیران و معاونین و همه همکاران پرتلاش بوده است. یکجهان سپاس و درود سیدنقی موسوی 14 دی 1402 🌐کانال اطلاع رسانی اخبار دانشگاه فرهنگیان استان قم @cfufarhangianqom
فقه المدرسه ج دوازدهم 021021.mp3
8.88M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 21 دی 1402 🔸درس فقه المدرسه - جلسه دوازدهم دلیل 3. تمسک به قاعده احسان، اعانه بر نیکی بر ایقاظ 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه حکمرانی تربیتی ج چهاردهم 021024.mp3
19.45M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 24 دی 1402 🔸درس فقه حکمرانی تربیتی- جلسه چهاردهم المساله الاولی: حقوق و تکالیف تربیتی خانواده دلیل 1: آیه وقایه (6 تحریم) 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه حکمرانی تربیتی ج پانزدهم 021024.mp3
20.27M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 24 دی 1402 🔸درس فقه حکمرانی تربیتی - جلسه پانزدهم المساله الاولی: حقوق و تکالیف تربیتی خانواده ادامه بررسی آیه وقایه (6 تحریم) 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه حکمرانی تربیتی ج شانزدهم 021101.mp3
19.09M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 1 بهمن 1402 🔸درس فقه حکمرانی تربیتی - جلسه شانزدهم ادامه بررسی آیه وقایه (6 تحریم) 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه حکمرانی تربیتی ج هفدهم 021101.mp3
18.78M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 1 بهمن 1402 🔸درس فقه حکمرانی تربیتی - جلسه هفدهم ادامه بررسی آیه وقایه بررسی دلالت حدیث رساله الحقوق 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
🚦ششمین پنل تخصصی اختتامیه دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» ⭕️موضوع: حکمرانی مردم پایه در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران 🎙میهمانان: 🔹حجت‌الاسلام سید نقی موسوی 🔸حجت الاسلام علی فرحانی 🔹حجت الاسلام مصطفی فیض 🔸دکتر سلمان آذری 🔹دکتر داود حسین پور 🔹دکتر علی امینیان 🗓 زمان: دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴تا۱۷:۳۰ 📍مکان: قم، سالن جلسات مرکزی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان 📍لینک نشست: https://www.skyroom.online/ch/sadr/irhfc 📍سایت و کانال همایش👈 http://irhfc.ihu.ac.ir/fa/ https://eitaa.com/irhfcconf
فقه حکمرانی تربیتی ج هجدهم 021108.mp3
19.24M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 8 بهمن 1402 🔸درس فقه حکمرانی تربیتی - جلسه هجدهم ادامه بررسی حدیث رساله الحقوق نکات مقدماتی 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه حکمرانی تربیتی ج نوزدهم 021108.mp3
20.05M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 8 بهمن 1402 🔸درس فقه حکمرانی تربیتی - جلسه نوزدهم ادامه بررسی حدیث رساله الحقوق فراز مربوط به حقوق و تکالیف تربیتی خانواده شرح مفردات و احکام مستنبطه 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
مردم محوری در آپ از منظر فقه تربیتی 021109.mp3
16.32M
باسمه تعالی ششمین پنل تخصصی اختتامیه دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» با موضوع حکمرانی مردم پایه در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران 🎙️سیدنقی موسوی 9 بهمن 1402 عنوان سخنرانی: مردم محوری در آموزش و پرورش از منظر فقه تربیتی محورهای: 1. تنقیح مفهوم مردم و مردم محوری در آپ 2. اشاره ای به پیشینه بحث 3. چرایی مردم محوری در آپ 4. چگونگی مردم محوری در آپ 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/