eitaa logo
یاوران‌حضرت‌اباصالح‌المھدے(عج)
875 دنبال‌کننده
6هزار عکس
4.9هزار ویدیو
252 فایل
🌱ݕسݦ‌الݪه‌إݪڔځݦݩ‌إڶڔځيݥ🌱 🌴ݥـد؏ےڲـؤيـدڪـه‌‌ݕـآيــڪـ ڴــڶ ݩـݦــےڳــڔددݕــهآڔ🌸! 🌱ݥـــݩ‌ڲــڶــے‌دآرݦ‌ڪـة‌؏آڶــݦ رآ ڲــݪـسٺـآݩ‌ݦـےڪـݩـد🌻🌿 🌻؏ڄّـڶ‌؏ڶــے‌ظهؤڔڪــ يــآصـآحـݕ أڶـݫݦـآݩ🌻 🍃ږوحــے‌ؤݩفســےڶڪـــ‌آڶــفـدآء🌱 :ارتباط با مدیریت @seyeddzaman
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 «تو کُمکم کن» 👤 استاد 🤲🏻 وقتی شما برای فرج دعا میکنید، امام زمان هم برای شما دعا میکنه... .
امروزشبکه های اجتماعی مثل میدان جنگه واقعا هر روز داریم هزاران نفر کشته میدیم خیلی ها هر روز اعتقاداتشون کشته میشه چشمهاشون کشته میشه گوشهاشون کشته میشه قلبهاشون کشته میشه نگاهها هرزه میشه گوشها به شنیدن مطالب هرز عادت میکنه قلبها دیگه نورش رو از دست میده و میمیره وهیچکس اینها رو نمیبینه ما هر روز توی فضای مجازی جنازه اعتقادات جوانانمون رو روی دست میگیریم و تشییع میکنیم اینجاست که آقا میفرمایند حفظ فضای مجازی به اندازه حفظ انقلاب اسلامی مهم و واجبه و اگر من رهبر نمیشدم دوست داشتم رئیس فضای مجازی باشم باید توانمندی های خودمون رو بشناسیم اینجاست که جهاد تبیین واجب میشه وقتی فضای مجازی میشه میدان جنگ اسلحه این میدان جنگ هم میشه تبیین و روشنگری وقتی دشمن قلب جوانت رو با انواع و اقسام شبهه نشونه گرفته باید با سلاح تبیین و روشنگری براش سپری ایجاد کرد که کشته نشه الان جهاد تبیین یک فریضه همگانی و واجب فوریه آی رفیق تو برای این واجب و فریضه همگانی و واجب و فوری چیکار کردی؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | عجیب ترین اتفاق بعد از ۸۰ سال...!! ♨️ آنچه که از شاهکار نمی‌دانید!! 🔷 به مناسبت ۱۸ دی، سالروز حمله موشکی به ، مهم ترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر چه که هست در همان ‌یک‌ ساعت مانده به صبح است آیت الله موسوی ره اثرات بی نظیر بیدار بودن قبل اذان صبح و بین الطلوعین ببینید و از دعای امام زمان جا نمونید....
💕به سخنان دشمنانت خوب گوش کن در آن حقایقی خواهی یافت که هیچ یک از دوستانت به تو نگفته اند. .
💠 آیت‌الله یعقوبی‌قائنی: فرج آن حضرت را از خدا بخواهيد، من که یکی از نوکرانشان هستم، دعایم این است: « اللّهُمَّ فَرِّجْ عَنِی وَ عَنْ جَمِیعِ الْمُؤْمِنِينَ وَ المُؤمِناتِ، بِفَرَجِ مَولایَ و سَیِّدِی صاحِبَ الزَّمٰانِ »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌دعا و اذکاری برای تقویت حافظه و موفقیت در امتحانات درسی 🔰عترتنا در آستانه امتحانات محصلین و دانشجویان، مجموعه ای از دعاها و اذکار جهت تقویت حافظه و موفقیت در امتحانات درسی را منتشر نمود. 🔰البته باید به یاد داشت که بدون مطالعه و تلاش، کسب نمرات و رتبه های خوب در امتحانات امکان پذیر نیست و باید دعا با سعی و تلاش همراه باشد. 1️⃣مرحوم شیخ بهائی در کتاب تهذیب فرموده است به جهت زیادتی حافظه این دعا را بخواند: الَلِّهُمَ ارْزُقْنی فَهْمَ النَّبِییّنَ وَ حِفْظَ الْمُرْسَلینَ وَ اِلْهامَ الْمَلائِکهَ الْمُقَرّبینَ آمینَ یا رَبَّ الْعالَمینَ. 2️⃣قبل از مطالعات این جملات را بخوانید: اَللّهُمَّ اَخْرُجْنی مِنَ الظَّلُماتِ الْوَهْمِ وَ اَکْرِمْنی بِنُورِ الْفَهْمِ الَّلهُمَّ افْتَحْ عَلَینا اَبْوابَ رَحْمَتِکَ وَ انْشُرْ عَلَیْنا خَزائِنَ عُلُومِکَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ. 3️⃣اگر کسی این پنج اسم مبارک و شریف یعنی اَلْمُصَوِّرُ اَلْمُبْدِئُ‏ اَلْمُعِیدُ اَلْمُحْیُ اَلْمُمِیتُ را چهل روز و هر روز ۱۷۴۰ مرتبه بخواند اگر طالب علم باشد عالم می گردد و اگر فهم و عقل و ادراک خواهد او را فهم و عقل و ادراک بخشد و هیچ چیز بر او مشکل نگردد . (بحر الغرائب ص ۳۶). 4️⃣هر کس آیه ۲۸۵ سوره بقره ( امن الرسول ) را بر ظرف پاکی با زعفران بنویسد و با آب چاه ( آب چاه همین آبهای درون لوله هاست که تصفیه شده نیز می باشد ) شسته هر صبح ناشتا بیاشامد قوت حافظه اش باذن الله بسیار خوب خواهد شد . « آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْهِ مِن رَّبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ کُلٌّ آمَنَ بِاللّهِ وَمَلآئِکَتِهِ وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لاَ نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِّن رُّسُلِهِ وَقَالُواْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیرُ » (کشکول سیاح ج ۲ ص ۲۵۲). 🔻ضمنا صورت صحیح دعا برای قبولی در امتحان این است که انسان از خداوند بخواهد محفوظات و معلوماتش را در وقت امتحان، بیاد آورد و فراموشی به او دست ندهد و البته نباید انتظار داشت که بدون تلاش و مطالعات قبلی، بتوان به موفقیت دست پیدا کرد. 🖇مشروح را با کلیک (لمس) لینک زیر بخوانید: 👇👇👇 🌐 etratona.ir/31510
120.9K
📌حجاب و چادر حضرت زهرا(س) به چه صورت بوده است؟ 🎙حجت الاسلام محمدی 🔰در روایات دارد که حضرت زهرا آن‌وقت که می‌خواستند بیایند در مسجد سخنرانی کنند اول دستور دادند آنجا یک پرده‌ای زدند،و آن قسمت جدا شد از بقیه‌ی مسجد، چون آن موقع پرده مثل الان نبود. 🔰دوم این‌که یک عده از زن‌ها حضرت را محاصره کردند. و سوم این‌که مقنعه حضرت تا زیر زانویش بود و جلباب که همین چادر امروزی هست[را بر سر داشت] جلبابش آنقدر بلند بود که به زمین می‌کشید، «تطأ ذیولها» 🔰پس سلام الله علیها، چادر هم داشته. که چادرش درواقع بلند بوده و تا زمین می‌رسید. مقنعه هم داشته که درمورد مقنعه‌اش دارد که تا زیر زانو بوده است. با این آمد و رفت و وارد مسجد شد و سخنرانی کرد. این، در نقل‌های معتبر وجود دارد.
📌خواص سنجد 🔰محَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُوسَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ اَلْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ عَنْ أَبِيهِ عَنِ اِبْنِ بُكَيْرٍ أَنَّهُ سَمِعَ أَبَا عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ يَقُولُ: اَلْغُبَيْرَاءُ لَحْمُهُ يُنْبِتُ اَللَّحْمَ وَ عَظْمُهُ يُنْبِتُ اَلْعَظْمَ وَ جِلْدُهُ يُنْبِتُ اَلْجِلْدَ وَ مَعَ ذَلِكَ [فَإِنَّهُ] يُسَخِّنُ اَلْكُلْيَتَيْنِ وَ يَدْبُغُ اَلْمَعِدَةَ وَ هُوَ أَمَانٌ مِنَ اَلْبَوَاسِيرِ وَ اَلتَّقْتِيرِ وَ يُقَوِّي اَلسَّاقَيْنِ وَ يَقْمَعُ عِرْقَ اَلْجُذَامِ. 🔰 امام صادق عليه السّلام فرمودند: گوشت ، گوشت مى‌روياند، استخوان آن، استخوان مى‌روياند، و پوست آن پوست مى‌روياند، علاوه بر آن معده را گرم و دبّاغى مى‌كند، سنجد امان از بواسير و ضعف و سستى است، به ساق‌ها نيرو مى‌بخشد و رگ جذام را دفع مى‌كند. 📗الکافي ج۶ ص۳۶۱ / الکافي ج۶ ص۳۶۱ / وسائل الشیعة ج۲۵ ص۱۷۴ / ترجمه فروع کافی ; ج ۸ ص ۲۱۰.
کشته شدن شیطان 🔹از امام صادق علیه‌السلام پرسيدند: اينکه خدا به شيطان گفت "منتظر وقت معلوم باشد"، اين "وقتِ معلوم" کي خواهد بود؟ 🔹 امام فرمود: روز قيام قائم ماست، وقتي خداوند او را برانگيخته ميکند و آماده قيام است در مسجد کوفه است، در آن وقت شيطان در حالي که با زانوهاي خود راه ميرود، به آنجا مي آيد و ميگويد: اي واي از خطر امروز. قائم پيشاني او را گرفته و گردنش را مي زند. آن موقع "روز وقت معلوم" است که مدت او به آخر مي رسد. 📚بحار ج52، مهدي موعود ص1135، نجم الثاقب ص162 📌 توضيح: شيطان موجودي حقيقي(جِن) است و کشته ميشود ولي نفس اماره (دشمن دروني) همچنان وجود خواهد داشت که آن هم در پي تکامل عقل -که پس از ظهور توسط حضرت انجام ميشود- اصلاح ميشود و طبق حديثي از امام صادق علیه‌السلام، بر روي زمين، ديگر گناه صورت نميگيرد(اصول کافي) ( عجل الله تعالی فرجه الشریف)
🔴 سنگین‌ترین هشدار امام جامعه است برای آنها که می‌فهمند.‌‌‌.‌‌‌... 📸 هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ همین حالا وارد میدان شوید فردا دیر است 🔴کار را به لحظه و به هنگام باید انجام داد / نباید غفلت کنیم از وظیفه‌ای که عقل و شرع به عهده‌ی ما گذاشته است ⏪ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مردم قم: ▪️کار را به لحظه باید انجام داد. توابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همه‌شان کشته شدند، اما در تاریخ اینها را مدح نمیکنند. چرا؟ چون دیرجنبیدند. شما که میخواستید خونتان را در راه امام حسین بدهید، چرا در اول محرّم، دوم محرّم نیامدید، یک کاری اقلاً صورت بدهید؟ آنجا می‌ایستید تماشا میکنید، امام حسین به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت می‌آیید در میدان. این کار را به هنگام انجام ندادن این جور است. ▪️کار را به هنگام باید انجام داد. نباید غفلت کنیم از وظیفه‌ای که عقل و شرع به عهده‌ی ما گذاشته. باید بدون تأخیر وارد میدان بشویم. نباید تأخیر داشته باشیم. آن وقت به تناسب اهمیتی که آن کار دارد، خطرات را به جان بخریم. ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | رهبرمعظم انقلاب، صبح امروز: هدف اغتشاشگران از بین بردن نقاط قوت کشور بود 🏷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | رهبر معظم‌انقلاب، صبح امروز: علاج پروپاگاندای دشمن، تبیین است 🏷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | رهبرمعظم انقلاب، صبح امروز: اغتشاشات اخیر بدون شک خیانت بود 🏷 .
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ » اللّهمَّ عَجَّل لِوَلیّکَ الفَرَج اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عجل الله)