🌹🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹🌹
🌸ادامه مبحث غربت حجت بن الحسن عسکری ارواحنا فداه🌸👇👇👇👇👇
🌺مبحث امشبمون هم یکی دیگر از علائم ظهور حتمیه است(( قتل نفس زکیه))!!!! خروج دجّال و خروج سفیانی رو دیشب خدمتتون عرض کردیم،
🌼قتل نفس زکیه: جوانی پاک از آل محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) است،که حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف،برای یاری طلبی اورا به مکه می فرستند تا پیام آقا امام زمان علیه السلام رو بین مردم ابلاغ کنند،ولی اورا بدون هیچ گناهی در مابین حجرالاسود و مقام ابراهیم او را می کشند و سرش را از تن جدا می کنند،
و تاریخ نقل کرده که پانزده روز بعد از این واقعه حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف قیام می کنند،و در برخی روایات نام او را محمد بن حسن ذکر کرده اند،
🌺جهت خشنودی قلب سوخته ی حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف صلواتی عنایت بفرمایید،
🌷🌷اللّهُمَّ عجِّل لِولیِّکَ الفَرَج 🌷🌷
16.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺مناجات سوزناک مرحوم شیخ احمد کافی(رضوان الله تعالی علیه)با آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
∞♥∞
۲۹روز تا #نیمه_شعبان
...و ما، به آستانهی آستان قرآن و عترت
دست توسل میزنیم و از شما مدد میگیریم؛
دست افتاده را میگیری!
🍃🌱🍃
#دلنوشته_مهدوی❣
✳️ آماده باش....
وظیفهی همهی مؤمنین و شیعیان است که
برای #فرج امام زمان ارواحنافداه قدم بردارند.
✅اوّلین و مؤثّرترین قدم این است که
در مراحل سلوک خود جدّی باشید. خودتان را بسازید.
آمادگی این را داشته باشید.
✅دوّم اینکه؛ در خانه، خانواده، محلّه، کوچه خیابان و بازار، هرجا که در توانتان است، صدایتان شنیده میشود و يا نمیشود، شما داد خودتان را بزنید، خجالت هم ندارد.
✔️آن خانم بیبندوباری که بیرون میآید، علیه فرج امام زمان ارواحنافداه قدم برمیدارد و وجود و حرکت او مانع فرج شده،
او باید شرم کند و خجالت بکشد نه شما!
👈این سستی شیعیان است که میدان را خالی کرده
و بهدست کسانی دادهاند که مانع فرج شدهاند.
گناه و بیبندوباری، مانع فرج است.
شما برطرف کنید.
👌اگر شما میخواهید امام زمان ارواحنافداه تشریف بیاورند و ریشهی ظلم و ستم و فساد را بکَنند، باید با قوّت و قدرت، امام زمان ارواحنافداه را یاری کنید.
ضعف نداشته باشید.
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج_بحق_حضرت_زینب_سلام_الله_علیها 🤲
🌱🍃🌱
🍃🌱
#زندگیتوامامزمانۍڪن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هرگز چشمانت را
از آسمان بر ندار !
آنجایی که
خدا زندگی می کند ...
آنقدر به آسمان چشم
بدوز تا خدا را ببینی
سرت را بالا بگیر ؛
"شک نکن"
خدا خودش را از تو
پنهان نمی کند
او دیدنی ترین است! ❤️
🌙💫شبتون زیبا و دلتون خوش💫🌙
🌹🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹🌹
🌸ادامه مبحث احکام شرعی🌸👇👇👇👇👇
🌑 طهارت// وضو: وضوی ارتماسی 🌑
🌸مساله ۲۶۳= اگر وضوی بعضی از اعضاء را ارتماسی و بعضی را غیر ارتماسی انجام دهد اشکال ندارد ۱"،
🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑
🌼۱" مکارم: و بهتر است وضوی دست چپ را همیشه غیر ارتماسی بگیرد تا برای مسح سر و پاها مشکلی پیش نیاید،
🌼مظاهری: و همچنین می تواند قسمتی از یک عضو را ارتماسی و قسمتی را غیر ارتماسی انجام دهد،
🌺منبع: توضیح المسائل شانزده مرجع،
ج۱،م ۲۶۳،ص ۲۰۲
@seyedzaman
🌸مساله ۲۶۱= وضوی ارتماسی آن است که انسان صورت و دستها را به قصد وضو با مراعات شستن از بالا به پایین در آب فرو برد؛ لیکن برای این که مسح سر و پاها با آب وضو باشد،بایستی در شستن ارتماسی دستها،قصد شستن وضویی،هنگام بیرون آوردن دستها از آب باشد و یا این که مقداری از دست چپ را،باقی گذارد،تا آن را با دست راست،ترتیبی،بشوید،
🌑🌑🌑🌑🌑🌑
🌼سیستانی: مساله= وضوی ارتماسی آن است که انسان صورت و دستها را به قصد وضو در آب فرو برد و ظاهر آن است که مسح با تری دستی که ارتماسی شسته شده اشکال ندارد،هر چند خلاف احتیاط است،
🌸مکارم: مساله= انسان می تواند صورت و دستها را به قصد وضو در آب فرو برد،یا بعد از فرو بردن در آب،به قصد وضو از آب بیرون آورد و آن را( وضوی ارتماسی)می گویند،
🌺تذکر: بزرگوارانی که مرجع شون حضرات آیات عظام:(( گلپایگانی،بهجت،فاضل،سبحانی،خوئی،تبریزی،زنجانی،نوری،وحید،صافی،مظاهری)) است،
به جهت مغایر بودن و کثرت مساله در اینجا درج نشده فلذا به توضیح المسائل شانزده مرجع،ج ۱،
م ۲۶۱ ص۲۰۲ مراجعه کنند،
@seyedzaman
🌺مسائل اختصاصی🌺👇👇👇👇
🌸بهجت: مساله ۲۶۶= شخصی که می تواند بدون کمک دیگران وضوی ارتماسی بگیرد،نباید به کمک دیگران وضوی غیر ارتماسی( ترتیبی)بگیرد،
🌸مکارم: مساله ۲۸۱= در وضوی ارتماسی برای این که مسح سر و پاها با آب خارج نباشد باید هنگامی که دست راست و چپ را وضوی ارتماسی می دهد قصد کند که بعد از خارج شدن از آب تا وقتی که آب روی دستها جریان دارد جزء وضو است،در غیر این صورت مسح سر و پاها اشکال دارد.
🌺منبع: توضیح المسائل شانزده مرجع،
ج۱،مسائل اختصاصی،ص ۲۰۲
@seyedzaman