eitaa logo
شین حا الف...🇮🇷🇵🇸🇱🇧
577 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
488 ویدیو
50 فایل
مسیرهای طولانی را فقط شوق و علاقه درمان می‌کند و یک زمزمه‌ی آرام از تو گفتن و شنیدن و یک قلبِ‌زیبا برای تکیه دادن... #امام_زمان 📲 توسط ادمین اداره می‌شود. ✍️ انتقادات و پیشنهادات:
مشاهده در ایتا
دانلود
پسر شهید همدانی: پدرم در وصیت نامه خود یک پیشنهاد خوب دارند و آن اینکه اگر امکان داشت هر شخصی که وصیت نامه من را می خواند برای من یک روز نماز و روزه به جای آورد که اگر در آن عالم در کنار هم بودیم جبران کنم. @sh_hosein
راز آرامش.pdf
386.5K
🌸فیش روایتگری امام‌زمانی 📜عنوان: راز آرامش 📖موضوع: عشق ورزی با امام زمان عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف ✍نویسنده: حجت‌‌الاسلام حسین ابراهیمی 📝ناظر: حجت‌‌الاسلام محمد مهدی یاوری 🔻کاری از معاونت تأمین محتوای تبلیغی موسسه تخصصی خطابه امیربیان ●|بیان‌بوک|● 📚مرکز عرضهٔ محصولات موسسه امیربیان @BayanBook
💠ولادت منجی عظیم، میثاق خدا با انسان این ولادت بزرگ و این حقیقت عظیم، متعلق به یک ملت و یک زمان خاص نیست؛ بلکه متعلق به بشریت است. این «مِيثَاقَ اَللَّهِ اَلَّذِي أَخَذَهُ وَ وَكَّدَهُ» میثاق خدا با انسان است. «وَعْدَ اَللَّهِ اَلَّذِي ضَمِنَهُ»؛ این، وعده خداست که تحقق آن را ضمانت کرده است. همهٔ انسان‌های طول تاریخ، نسبت به این پدیده عظیم و شگفت آور، احساس نیاز معنوی و قلبی کرده‌اند؛ چون تاریخ، از اول تا امروز و از امروز تا لحظه طلوع آن خورشید جهان تاب، با ظلم و بدی و پلیدی آمیخته بوده است. همهٔ کسانی که از ظلمی رنج برده اند -چه آنهایی که به خودشان ظلم شده است و رنج برده‌اند و چه آنهایی که به ستم کشی دیگران نگاه کرده‌اند و رنج برده‌اند- با یاد ولادت این منجى عظیم تاریخ و بشر، در دلشان امیدی به وجود می‌آید. @sh_hosein
💠حرکت به سمت آفاق روشن درس ولادت حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف یک درس از این درس‌های ولادت حضرت مهدی این است که حرکت عالم به سمت صلاح و به سمت آفاق روشن است. مستکبران عالم هرچه می خواهند، بگویند؛ تظاهر به قدرت نمایی بکنند؛ اما لشکر حق و حقیقت و کاروانی که بشریت را به سمت سرمنزل عدل و داد پیش می برد، روز به روز در حال افزایش یافتن است. گذشتِ سال‌ها نمی تواند این امید را در دلها از بین ببرد یا کم فروغ کند که در آینده -امیدواریم آن آینده چندان دور نباشد- همه آحاد بشر طعم عدالت را به معنای واقعی کلمه خواهند چشید. حقانیت آن دولت الهی و حکومت ربوبی در زمین در این است که همه آحاد بشر سهم خود را از معرفت حقیقت و عمل به حقیقت خواهند گرفت. قدرتمندان و مستکبران و زورگویان و زراندوزان و زورمداران عالم هرچه تلاش کرده‌اند و بکنند، نخواهند توانست این حرکت و این رفتار طبیعی بشر را به سمت صلاح متوقف کنند. البته در کار خدا در زمین طفره نیست و کارها بر طبق روال طبیعی انجام می‌گیرد؛ اما طبیعت و فطرت عالم این است؛ که به سمت کمال برود و می‌رود. @sh_hosein
💠هدف ظهور حضرت ولی عصر، اجرای قسط و عدل وقتی شما روایات مربوط به امام زمان و همچنین دعاها و زیارت های مربوط به ایشان را می خوانید، می بینید که روی چه چیزی تکیه می شود:«وَ أَنتَ اَلَّذِي تَمْلَأُ اَلْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلاً بَعْدَ مَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً». در همه این روایات و دعاها، مسأله آمدن امام زمان معلل به این شده که آن بزرگوار بیاید و در دنیا قسط و عدل بیاورد. اصلا مشکل دنیا در این است که قسط و عدل نیست. مشکل دنیا روز به روز هم زیادتر می‌شود. «كما ملئت ظلما وجورا». الآن دنیا از ظلم و جور پرشده و واقعاً ملتها پناهی ندارند. اگر ما خودمان را در سایه اسلام حفظ کنیم، می‌توانیم پناه ملت‌ها باشیم. بنابراین، هدف بزرگ پیامبران و هدف قيام ولى عصر تأمین عدالت اجتماعی است. اولین ارزش در نظام ما از لحاظ عملی، باید تأمین عدالت اجتماعی باشد. این مهم باید در تمام برنامه ریزی‌ها و عمل‌ها و امثال آن، مورد توجه قرار گیرد. @sh_hosein
💠حضرت ولی عصر خورشید درخشان و منبع برکات امروز وجود مقدس حضرت حجت أرواحنا فداه در میان انسان‌های روی زمین، منبع برکت، منبع علم، منبع درخشندگی، زیبایی و همهٔ خیرات است. چشم‌های ناقابل و تیره ما آن چهره ملکوتی را از نزدیک نمی‌بیند؛ اما او مثل خورشیدی درخشان است، با دل‌ها مرتبط و با روح‌ها وباطن‌ها متصل است و برای انسانی که دارای معرفت باشد، موهبتی از این برتر نیست که احساس کند ولی خدا، امام برحق، عبد صالح، بنده برگزیده در میان همه بندگان عالم و مخاطب به خطاب خلافت الهی در زمین، با او و در کنار اوست؛ او را می بیند و با او مرتبط است. @sh_hosein
Entekhab-Salehan-www.Ziaossalehin.ir-jelde04.pdf
414.1K
📚مجموعه کتاب‌های انتخاب صالحان 📜جلد چهارم: اصولگرای اصلاح‌طلب انقلابی 📖برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری حفظه الله درباره اهمیت انتخابات، انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی @sh_hosein
💠آرزوی بشریت آرزوی همه بشر، وجود چنین عنصر والایی است. عقده‌های فروخورده انسان‌ها در طول تاریخ، چشم به انتهای این افق دوخته است تا انسان والا و برگزیده‌ای از برگزیدگان خدا بیاید و تاروپود ظلم و ستم را که انسان‌های شریر در همه تاریخ تنیده‌اند از هم بدرد. امروز، هم بشریت بیش از بسیاری از دوران‌های تاریخ، دچار ظلم و جور است، هم پیشرفتی که امروز بشریت کرده است، معرفت پیشرفته تر است. ما به زمان ظهور امام زمان أرواحنا فداه این محبوب حقیقی انسانها نزدیک شده ایم؛ زیرا معرفت‌ها پیشرفت کرده است. @sh_hosein
📜شرح فرازهای مناجات شعبانیه 📖فراز: اِلهی اِنْ عَفَوْتَ فَمَنْ اَوْلى مِنْكَ بِذلِكَ وَ اِنْ كانَ قَدْ دَنا اَجَلی وَ لَمْ یُدْنِنی مِنْكَ عَمَلی فَقَدْ جَعَلْتُ الاِْقْرارَ بالذَّنْبِ اِلَیْكَ وَسیلَتی؛ خداوندا، اگر تو مرا عفو كنى، پس چه كسى سزاوارتر از تو به این كار است، و اگر مرگ من فرا رسد و عمل من نتواند مرا به تو نزدیك گرداند، من اقرار به گناهان را وسیله خودم به سوى تو قرار مى‌دهم 📝در این فراز عرض مى‌كنیم: خداوندا، اگر بخشش در كار باشد چه كسى سزاوارتر از تو به بخشیدن است؟ اگرآمرزش مطلوب است پس چه كسى بهتر از تو مى‌آمرزد؟ اگر مرا ببخشى دور از انتظار نیست. اگر مرگ من فرا رسیده و هنوز عمل من باعث نزدیك شدن من به تو نشده باشد، فقط یك راه مانده كه به تو نزدیك شوم و مشمول آمرزش و رحمت تو گردم و آن، اقرار به گناه است.خدایا؛ من اقرار مى‌كنم كه بنده‌اى ناچیز هستم و این اقرار وسیله‌اى براى نزدیك شدن گناهكار به رحمت مى‌گردد.  گویا در این‌جا سؤال مقدّرى است و آن این‌كه: اگر گناهكار آمرزیده شود خلاف حكمت است و در این صورت گناهكار با اهل طاعت فرقى نمى‌كند. جواب آن این است كه این گناهكار با تذلّل و فروتنى اقرار به گناه كرده است و با گناهكاران دیگر فرق مى‌كند. انسان از روى خودخواهى و خودپرستى حاضر نمى‌شود به اشتباه خود حتى در خلوت اقرار نماید و اگر كسى تربیت‌نایافته باشد غرور و استكبار به او اجازه نمى‌دهد به اشتباه و گناه اعتراف نماید بلكه همواره آن را توجیه می کند. قرآن همسر فرعون را مثال مى‌زند كه در دربار فرعون كه بدترین و فاسدترین محیط‌هاست به مقامى مى‌رسد كه خداوند درباره او مى‌فرماید: «وَضَرَبَ اللهُ مَثَلاً لِلَّذِینَ آمَنُوا امْرَأَتَ فِرْعَوْن».و به چنان مقامات عالى عرفانى مى‌رسد كه درخواست منزلى در بهشت نزد خدا مى‌كند، نه مانند برخى از ما كه كاخ و میوه و همسر بهشتى مى‌خواهیم، بلكه عند‌الله را مى‌طلبد كه مقام جوار الهى است. پس اگر عامل محیط موجب جبر مى‌شد مى‌بایست دربار فرعون كه كثیف‌ترین و فاسدترین محیط است، همسر فرعون را نیز مثل سایر درباریان بسازد. پس این بهانه‌ها نمى‌تواند توجیه‌كننده اشتباهات كسى باشد. اگر انسان سالمى باشد، اعتراف مى‌كند كه اشتباه كردم و قول مى‌دهم تكرار نكنم. دست كم نزد خود اقرار و اعتراف كرده و شایستگى بخشش پیدا مى‌كند. ولى اگر گردن‌كلفتى و توجیه‌گرى كند، خداوند مى‌گوید من چه چیزى را ببخشم در حالى كه او نمى‌پذیرد كه مرتكب اشتباه شده است. اعتراف به گناه و اشتباه در محضر خداوند، آخرین وسیله‌اى است كه انسان مى‌تواند براى تقرّب به خدا از آن استفاده كند و معلوم مى‌شود كه هنوز مورد غضب و سخط الهى واقع نشده است، وگرنه مجال چنین اعتراف و اقرارى نمى‌یافت. اگرتوفیقِ پیدا كردن راه تقرّب به سوى خداوند را از راه عمل صالح پیدا نكردیم، راه دیگرى انتخاب كرده و آن اقرار و اعتراف به گناه در پیشگاه الهى است. @sh_hosein
أنت أجمل شيء ینبض بقلبي... تو قشنگ‌ ترین چیزی هستی که در قلبم می تپد... @sh_hosein
يَا أَبَا حَمْزَةَ! فَجِئْتُ وَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام جَالِسٌ، فَقَالَ إِنِّي لَأَسْتَرِيحُ‏ إِذَا رَأَيْتُك‏... امام جعفر صادق علیه‌السلام ابوحمزه را طلبید، چون وارد شد حضرت به او فرمودند: من آرامش و آسایش می‌یابم وقتی که تو را می‌بینم. 📚رجال الكشی؛ ص۳۳ پ.ن: آیا ما مایه آرامش امام زمانمان هستیم؟ @sh_hosein
لقد أعطاني الله رزق حبك في قلبي رزق عشق‌تو در قلب من را خداوند به من هدیه داد... @sh_hosein
✍ در جریان لوایح ششگانه که آیت الله بروجردی مخالفت کرده بود. شاه، قائم مقام رشتی و صدر الاشراف را می فرستند قم، خدمت ایشان که بگویند: دخالت در این امور شأن شما نیست. آیت الله بروجردی در پاسخ می فرمایند: به شاه بگویید، کاری نکنید که عصایم را بردارم و عمامه ام را سر بگذارم و تاج و تختش را ویران کنم. صدر الاشرف گفته بود: این را که نمی شود به شاه گفت و بین دو شخصیت بزرگ به هم می خورد. از این رو به شاه می گویند: حضرت آیت الله بروجردی گفتند: اعلی حضرت شاه مملکت است! شاه با عصبانیت گفته بود پس سید باید سر جایش بنشیند و در این امر دخالت نکند. قائم مقام گفته بود: آقا، ایشان این جور نگفته است، ما نخواستیم بین شما و ایشان را به هم بزنیم بلکه حرف ایشان این بود که: شاه کاری نکند که عصایم… . شاه ترسیده بود و گفته بود: من مقلد ایشان هستم. 📚 منبع: شهد شهود، دفتر دوم، ص ۴۳ پ.ن: ما هر کجا در مقابل دشمن ضعف نشان دادیم، دشمن حمله اش را بیشتر کرد و هر کجا ما ایستادگی کردیم، دشمن عقب نشینی کرد. ما به مسئولینی نیاز داریم که در مقابل دشمن ذلت به خرج ندهند و همیشه با اقتدار در مقابل دشمن قرار گیرند. @sh_hosein
سلام علیکم خواهش میکنم کاری نکردیم. کلامِ اهل‌بیت علیهم‌السلام هست که به دل میشینه. در رابطه با انتشار مطالب هم عرض کنم که برای حقیر فقط نشر مطالب مهم هست. لینک‌دار بودن مطالب مهم نیست. هرجور دوست دارید نشر بدید و برای ماهم دعا کنید.🙏🏻 التماس دعا
💠دوران حضرت ولی عصر با دوران آغاز زندگی بشر پیغمبر برای این مبعوث شده بود که مردم را تعلیم دهد و تزکیه کند؛« وَ يُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَ يُزَكِّيهِمْ»؛ یا در جای دیگر« وَ يُزَكِّيهِمْ وَيُعَلِّمُهُمُ الْكِتابَ وَالْحِكْمَة» باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره ی خاکی و این جامعه ی بزرگ بشری بتواند مثل یک خانواده سالم، راه کمال را طی کند و از خیرات این عالم بهره مند شود. هدف همه ی نبوتها و بعثتها این است. هر کدام از انبیا به نبوت مبعوث شدند، این اقدام بزرگ تعلیم و تربیت را تا آن حدی که امکانات زمان اجازه می داد، پیش بردند؛ اما دین خاتم و نبی خاتم باید این حرکت عظیم الهی را ابدیت بخشد؛ چون پیغمبر دیگری مبعوث نخواهد شد تا بشر به آن سر منزل نهایی خود در این عالم که زندگی در کره ی خاکی و در خانواده بشری، باید همراه با صلح و صفا و عدالت و با بهره مندی از خیرات عالم باشد نزدیک شود و بالاخره به آن برسد. چگونه می شود بشریت را به آن سرمنزل نهایی نزدیک کرد؟ آن وقتی که این تربیت مستمر باشد. باید تعلیم و تربیت مستمری از موضع حکومت و قدرت سیاسی آن هم قدرت سیاسی کسی مثل پیغمبر؛ یعنی معصوم، این جامعه ی بشری را به تدریج پیش ببرد و تربیت کند و ناهنجاریها را در میان آن ها کاهش دهد تا بشریت بتواند به آن نقطه ای که شروع زندگی سعادتمندانه ی همه ی انسانهاست که ما آن دوره را، دوره ی حضرت ولى عصر أرواحنا فداه می دانیم برسد. دوره ى ولى عصر أرواحنا فداه، دوره ی آغاز زندگی بشر است؛ دوره ی پایان زندگی بشر نیست. @sh_hosein
Entekhab-Salehan-www.Ziaossalehin.ir-jelde05.pdf
267.9K
📚مجموعه کتاب‌های انتخاب صالحان 📜جلد پنجم: مجری و ناظر 📖برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری حفظه الله درباره اهمیت انتخابات، انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی @sh_hosein
غروب جمعه شعر دلتنگی شماست دلتنگی ای که دست کمی از روضه های فراق ندارد... رد چشمانتان را پشت سالها دلدادگی جستجو کردم الهی ببینمت... @sh_hosein
💠آمادگی ذهن بشریت برای آمدن منجی امروز ذهنیت بشر، آماده آن است که بفهمد، بداند و یقین کند که انسان والایی خواهد آمد و بشریت را از زیر بارهای ظلم و ستم نجات خواهد داد. همان چیزی که همه پیغمبران برای آن تلاش کرده‌اند، همان چیزی که پیغمبر اسلام در آیه قرآن، وعده آن را به مردم داده است:«وَ يَضَعُ عَنْهُمْ إِصْرَهُمْ وَ الْأَغْلالَ الَّتي كانَتْ عَلَيْهِم». دست قدرت الهی به وسیله یک انسان عرشی، یک انسان خدایی، یک انسان متصل به عالم‌های غیبی، معنوی و عوالمی که برای انسان‌های کوته نگری مثل ما قابل درک و تشخیص نیست، می‌تواند این آرزو را برای بشریت برآورده کند. لذا دل‌ها، شوق‌ها و عشق‌ها به سمت آن نقطه، متوجه و روز به روز متوجه‌تر است. @sh_hosein
💠منتظر دست قدرتمند عدالت گستر امروز ما انتظار فرج داریم. یعنی منتظریم که دست قدرتمند عدالت گستری بیاید و این غلبه ی ظلم و جور را که همه ی بشریت را تقریباً مقهور خود کرده است، بشکند و این فضای ظلم و جور را دگرگون کند و نسیم عدل را بر زندگی انسانها بوزاند، تا انسانها احساس عدالت کنند. این نیازِ همیشگی یک انسان زنده و یک انسان آگاه است؛انسانی که سر در پیله خود نکرده باشد، به زندگی خود دل خوش انسانی نکرده باشد. انسانی که به زندگی عمومی بشر با نگاه کلان نگاه می کند، به طور طبیعی حالت انتظار دارد. این معنای انتظار است. انتظار یعنی قانع نشدن، قبول نکردن وضع موجودِ زندگی انسان و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب، که مسلم است این وضع مطلوب با دست قدرتمند ولی خدا، حضرت حجت بن الحسن مهدى صاحب زمان (صلوات الله عليه و عجل الله فرجه و ارواحنا فداه) تحقق پیدا خواهد کرد. باید خود را به عنوان یک سرباز، به عنوان انسانی که حاضر است برای آن چنان شرائطی مجاهدت کند، آماده کنیم. @sh_hosein
💠حرکت و پویایی، نه رهاکردن و سکون انتظار فرج معنایش این نیست که انسان بنشیند، دست به هیچ کاری نزند، هیچ اصلاحی را وجهه ی همت خود نکند، صرفاً دل خوش اینکه ما منتظر امام زمان (عليه الصلاة والسّلام) هستیم. اینکه انتظارنیست. انتظارِ چیست؟ انتظارِ دست قاهرِ قدرت مندِ الهیِ ملکوتی است که باید بیاید و با کمک همین انسانها سیطره ی ظلم را از بین ببرد و حـق را غالب کند و عدل را در زندگی مردم حاکم کند و پرچم توحید را بلند کند؛ انسانها را بنده ی واقعی خدا بکند. باید برای این کار آماده بود. تشکیل نظام جمهوری اسلامی یکی از مقدمات این حرکت عظیم تاریخی است. هر اقدامی در جهت استقرار عدالت، یک قدم به سمت آن هدف والاست. انتظار معنایش این است. انتظار حرکت است؛ انتظار سکون نیست؛ انتظار رها کردن و نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد، نیست. انتظار حرکت است. انتظار آمادگی است. این آمادگی را باید در وجود خودمان، در محیط پیرامون خودمان حفظ کنیم. و خدای متعال نعمت داده است به مردم عزیز ما، به ملت ایران، که توانسته اند این قدم بزرگ را بردارند و فضای انتظار را آماده کنند. این معنای انتظار فرج است. @sh_hosein
وَ اسْمَعْ نِدَائِي إِذَا نَادَيْتُكَ و صدایم را بشنو زمانی که صدایت میکنم... @sh_hosein
📜شرح فرازهای مناجات شعبانیه 📖فراز: اِلهی قَدْ جُرْتُ عَلى نَفْسی فِی النَّظَرِ لَها فَلَهَا الْوَیْلُ اِنْ لَمْ تَغْفِرْ لَها؛ خداوندا، من به خودم در رابطه باچاره‌اندیشى و تدبیر خودم ظلم و جور نمودم. پس واى بر من اگر من را نیامرزى. 📝براى تبیین این فراز از مناجات ذكر دو مقدمه لازم است: 👈 تقریباً نیمى از این مناجات در طلب رحمت و بخشش الهى است و با انواع بیانات لطیف و شیرین و دلنشین سعى شده كه دریاى رحمت الاهى به جوش بیاید. هرچند قبلا گفته شد، خداوند حالات متعارض ندارد و تغییر متعلق به ما است كه لیاقت رحمت او را پیدا مى‌كنیم. ما نیز به زبان محاوره مى‌گوییم كارى مى‌كنیم تا خدا را خشنود كند و پرهیز مى‌كنیم از كارى كه خدا را ناخوش بیاید. در حالى كه ما كوچك‌تر از آنیم كه بتوانیم رضایت براى خدا ایجاد كنیم. پس ما كه مى‌گوییم دریاى رحمت خدا به جوش بیاید در حقیقت معناى آن این است كه در ما جوششى پیدا شود كه مشمول رحمت الهى شویم. 👈 زبان مناجات و دعا غیر از زبان برهان و  جدال و خطابه است در مناجات احساسات و عواطف مناجات‌ كننده تغییر پیدا كرده و تحریك مى‌گردد تا شایستگى درك رحمت الهى را پیدا كند. پس از ذكر این دو مقدمه در رابطه با این فراز از مناجات عرض مى‌كنیم: گاهى ممكن است كسى به طور معمولى اقرار كند كه من گناه كرده‌ام و گاهى نیز همین اقرار را با لطافت خاص بیان مى‌كند. روح انسان كه منسوب به خدا است قدرت زیادى دارد و مى‌تواند علاوه بر فاعل ادراك بودن، موضوع ادراك نیز باشد. یعنى چیزى را درك كرده و سپس خود به تماشاى درك خود مى‌نشیند و جمع این دو حالت خیلى عجیب است. راز خلیفة‌الله بودن انسان همین قدرت روحى اوست كه امانتدار الهى گشته و اختیار و اراده نیز از همین‌جا ناشى مى‌گردد. انسان قدرت دارد كه زمام خیال خود را در اختیار گرفته و نگذارد هر جا كه مى‌خواهد بتازد. و اگر كارى كنیم كه جهنمى بشویم خیلى به خودمان ظلم كرده‌ایم. این قدرت را باید در جهت اصلاح خود به كار ببندیم و از قدرت خود سوء استفاده نكنیم. در این فراز مى‌گوییم: خودم بر خودم حقى داشتم كه آن را پایمال نمودم، زیرا ما داراى دو شأن و موقعیّت هستیم: یكى شأن كسى كه باید حقّى ادا كند و دیگر شأن كسى كه باید حق او ادا شود. هم معلّم هستیم و هم متعلّم. هم مربى هستیم و هم متربّى. لذا عرض مى‌كنیم: خدایا به خودم ظلم كردم، چرا كه در مقام چاره‌اندیشى و نگاه به موقعیّت وجودى و تدبیر امور خودم كوتاهى نمودم، مثل پدرى كه به جاى چاره‌اندیشى براى فرزندش، او را در آتش انداخته باشد، من نیز خودم را به آتش افكنده‌ام. امّا در دنیا چون پرده وجود دارد نمى‌توانم ببینم ولى در قیامت كه پرده‌ها كنار رفت و یا براى مردانِ خدا كه پرده‌ها هم اكنون كنار رفته است معلوم مى‌شود كه هم اكنون در آتش هستم. وقتى كه دیگرى از انسان شكایت مى‌كند، قاضى حقِ او را مى‌گیرد و به صاحبش برمى‌گرداند، ولى وقتى كه انسان از خودش شكایت مى‌كند قاضى چه مى‌تواند بكند؟ این لطیف‌ترین بیانى است كه بیچارگى و عجز انسان را مجسم و عطوفت و رحمت الهى را اقتضا مى‌كند. واى بر من، هیچ چاره‌اى ندارم مگر آن‌كه تو مرا ببخشى. كسى به داد من نمى‌رسد. از خودم شكایت مى‌كنم كه به خودم ستم نمودم. @sh_hosein
الهی اترانی ما اَتَیتُکَ اِلا مِن حَیثُ الامال خدایا! مرا ببین! تنها به خاطر آرزوها و امیدهایم به درگاه تو آمده ام. @sh_hosein