eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌙دعوت شده‌اید به مهمانی خدا 🔹امام خمینی(ره): ضیافت خدا در یک شعبه‌اش روزه است، آن‌ ضیافت خداست؛ یک شعبه‌اش روزه است و یک امر مهمش که مائده غیبی و آسمانی است قرآن است. شما دعوت شده‌اید به مهمانی خدا به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔹 ماه رمضان،‌ ماه ضیافت الهی است. ورود در عرصه‌ی ضیافت الهی، احتیاج به آمادگی هایی دارد. کلیپی زیبا از رهبر معظم انقلاب اسلامی به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
⚜️ 💠 از دعای افتتاح غافل نشوید... ✍️ حجةالاسلام‌والمسلمین به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🛑 به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ 🔺مراسم غبارروبی مساجد در استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان 🔹 در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم آباد، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد و جمعی از روحانیون لرستانی آئین غبارروبی مساجد به‌صورت نمادین در مسجد امام رضا (ع) محله اسد آبادی خرم‌آباد برگزار شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻هفت گام تا رفع مشکلات مردم" در کلام نماینده ولی‌فقیه خوزستان 🔻 موسوی فرد، در سخنانی به «هفت گام مهم تا رفع مشکلات مردم» اشاره کرد: 🔹️ «رفع مشکلات در درون کشور است»؛ این نکته را مسئولان باید بفهمند که ذخایر بسیاری در کشور از جمله ۷۰ نوع معدن وجود دارد که باید با بهره گیری از ظرفیت نیروی توانمند و خلاق جوان، آنها را در خدمت رونق اقتصاد کشور آورد. 🔹️ «تغییر نظام پولی و مالی و اصلاح ساختار بانکی» 🔹️ «رشد و رونق تولید داخلی بر اساس یک برنامه قرارگاهی کوتاه‌مدت و بلندمدت است». 🔹️ «صرفه‌جویی و بهینه‌سازی در هزینه‌های تولید با استفاده از فناوری‌های نوین» 🔹️ «افزایش نظارت» این نکته بسیار با اهمیت بوده و لازم است که همه دستگاه‌های نظارتی پای‌کار باشند. 🔹️ «نظام کارآمد بر بازار تولید و توزیع و مقابله با احتکار» 🔹️ «مدیریت بر واردات و صادرات در کوتاه‌مدت و بلندمدت» به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام‌جمعه دهدشت: 🔻 منابر مجازی در ماه رمضان راه اندازی شود 🔹وحدانی در نشستی با مبلغان اعزامی به شهرستان کهگیلویه، رسالت روحانیون در دفاع از ارش های دینی و تبیین اسلام را مهم خواند و گفت: دشمن با همه توان و بهره‌گیری از ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه نظام اسلام فعالیت می کند. 🔹 امام جمعه دهدشت افزود: اگر روحانیون رسالت خود را به خوبی انجام دهند، مورد پذیرش و اعتماد مردم واقع می شوند. 🔹 وی ادامه داد: مبلغان در کار خود مخاطب شناسی، اختصار در بیان و توجه به ذائقه مردم در ایراد سخن را رعایت کنند. 🔹وی  گفت: در روزهایی که کرونا منبرها را تعطیل کرده، تبلیغ با روش جایگزین در فضای مجازی تداوم داشته باشد. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/953130 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام: 🔻 رسانه ها امیدآفرین باشند/ مسئولان از نقد رسانه ها آشفته نشوند 🔹 الله نور کریمی تبار در دیدار جمعی از اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان ایلام، اظهار کرد: بارها به مسئولان گفته ایم که بگذارید رسانه ها کار و وظیفه خود را انجام دهند و نباید از تبیین واقعیات و مطالبات آشفته شوند، گفت: بیان نقد  در رسانه به استحکام نظام اسلامی کمک می کند، چرا که رسانه نقد را از زبان مردم بیان می کند، لذا نباید از تبیین واقعیت هایی که اصحاب رسانه انجام می دهند و یا نقدها و مطالباتی که دارند آشفته شد بلکه مدیران باید از نقادی و مطالبه گری رسانه ها استقبال کنند. 🔹 دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، همواره به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند و هیچگاه دستاوردها و داشته های نظام اسلامی را بیان و مطرح نمی کنند، امروز علی رغم همه مشکلات و تگناهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه، ایران اسلامی در جایگاه هجدهم اقتصاد جهان و رتبه شانزدهم علمی جهان قرار گرفته است و در بسیاری از علوم و فناوری ها با کشورهای اروپایی در رقابت هستیم و باید قدر این نعمت را بدانیم. مشروح خبر: http://shabestan.ir/detail/News/1045689 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان: 🔻 بانک ها تسهیل کننده‌ تولید باشند نه مانع | مردم از گرانی و نوسان قیمت‌ها ناراضی اند 🔹 حبیب الله شعبانی در استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب در سال جدید، به تبیین راه های تحقق این شعار پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه یکی از آسیب‌هایی که در مسیر تحقق شعار هر سال، با آن مواجه هستیم، این است که به جای پرداختن و توجه به راه تحقق آن، درگیر برخی کارهای کلیشه‌ای همانند نصب بنر و یا همایش‌های گاها بی ثمر از پول بیت‌المال می‌شویم که این مساله خود داری شبهه است. 🔹 وی، لازمه تحقق رونق تولید را انسجام و هم‌افزایی بین تمام نهادها و ارگان‌ها و مردم دانست و گفت: اگر واقعا به دنبال تحقق شعار سال هستیم، باید هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد ضمن آشنایی به وظایف خود، به آن به خوبی عمل کند، حال می خواهد یک مسئولان رده بالا باشد و یا یک هموطن در مناطق مرزی کشور. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/952516 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان در جمع مردم جزیره لاوان 🔹 بازدید نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از صنایع و دیدار و گفت‌وگو با مردم جزیره لاوان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد: 🔻 اولویت برنامه‌های ماه رمضان برگزاری مجازی و غیرحضوری باشد 🔹 رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، بر برنامه‌ریزی برای استفاده از فرصت معنوی این ماه تأکید کرد.  🔹 وی گفت: تا جایی که امکان دارد برنامه‌های ماه رمضان با استفاده از فضای مجازی و غیرحضوری برگزار شود؛ اما باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که برنامه حضوری هم در مساجد به‌صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا داشته باشیم، البته درعین‌حال مراقب باشیم عادی‌سازی نشود. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 دیدار امام جمعه بیرم با اهالی روستای جوزقدان 🔹در آستانه ی ماه مبارک رمضان، حسین زاده امام جمعه بخش بیرم با حضور ریاست دادگاه و شهردار بیرم پای درد دل اهالی جوزقدان نشسته و مشکلات آنان را پیگیر شدند . 🔹رئیس امور مساجد بخش بیرم ضمن اقامه ی نماز مغرب و عشاء در مسجد روستا با اشاره به اهمیت جایگاه نماز در حدیثی از امیرالمومنین (ع) گفت: تمام کارها و رفتار انسان به نماز او بر می گردد و اوّلین شرط در نماز حضور قلب است . 🔹 سپس رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش بیرم پای مشکلات مردم این روستا نشسته که یکی از اساسی ترین آن نبود روشنایی در سطح کوچه ها عنوان شد که با پیگیری ایشان ، رئیس اداره برق قول مساعد دادند که این مشکل در اولین فرصت مرتفع شود . 🔹 وی در ادامه ضمن هماهنگی لازم با رییس اداره راه اوز جهت حلّ معضل پل این روستا ، جهت دریافت حکم هیات امنای مسجد این روستا با اداره اوقاف لارستان هماهنگی لازم به عمل آورد . به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه: 🔻 وظیفه روحانیون، بصیرت بخشی به جامعه برای مقابله با دشمنان است 🔹 سیدمهدی قریشی، امروز در جلسه هم‌اندیشی روحانیان شهرستان ماکو که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان عالم دینی، باید وظایف خود را شناخته و به آن‌ها عمل کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را با افزایش آگاهی و بصیرت مردم خنثی کنیم. 🔹 وی ادامه داد: انتخابات پیش‌رو از مهم‌ترین مسائل روز کشور در سال جدید بوده و بنابه فرمایش مقام معظم رهبری اصل مدیریت جامعه از اساسی ترین موضوعات کشور و انتخابات یکی از این موارد مهم کشور است. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/953121 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 اهدای خون توسط نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان 🔹 محامی ضمن حضور در مرکز انتقال خون شهرستان ، اقدام به اهدای خون نمود و از هم‌استانی‌های عزیز درخواست مبادرت به این اقدام حسنه نمود. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مشکلات بین دستگاهی مانع تولید است 🔹 عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس : مشکلات بین دستگاه های دولتی در مواردی خود مهم ترین مانع تولید است. 🔹 سرمایه گذار نباید بین ادارات سرگردان باشد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین: 🔻 دانشگاه‌ها رسالت مهمی برای تحقق شعار امسال دارند  🔹 عبدالکریم عابدینی در دیدار رییس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با وی اظهار داشت: در متون دینی تاکید شده تا از علمی که فایده‌ای در رشد و تعالی بشر ندارد، پرهیز شود و لازم است دانشگاه‌ها با برنامه‌ریزی، نیازسنجی و پالایش‌هایی که انجام می‌دهند، بیشتر بر روی رشته‌هایی که نیازهای جامعه را مرتفع می‌کند و بر رشد و تعالی جامعه مؤثر است کار کنند. 🔹 امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها برای تحقق شعار امسال رسالت‌ مهمی دارند، افزود: بخشی از پشتیبانی از تولید که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند در ردیف وظایف دانشگاه‌ها قرار دارد. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84294417 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 دلجویی قلی‌پور امام‌جمعه‌‌محترم‌شهرستان‌بابلسر 🔸️باهمراهی ▪️فرماندار محترم شهرستان ▪️فرمانده‌‌محترم‌سپاه‌شهرستان ▪️رییس‌اداره‌اطلاعات‌شهرستان ▪️رییس‌بنیاد‌شهید‌شهرستان از جانباز سرافراز جناب‌آقای هانی آقاجانی 🔹 دراین دیدار امام‌جمعه‌محترم‌شهرستان‌بابلسر بر برخورد جدی باعوامل این اتفاق و انجام خواسته‌ی بحق جانباز تاکید کردند... به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دلجویی قلی‌پور امام‌جمعه‌‌محترم‌شهرستان‌بابلسر 🔸️از جانباز سرافراز جناب‌آقای هانی آقاجانی دراین دیدار امام‌جمعه‌محترم‌شهرستان‌بابلسر بر برخورد جدی باعوامل این اتفاق و انجام خواسته‌ی بحق جانباز تاکید کردند... به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد: 🔻 روحانیون مردم را در برابر حرکات موذیانه دشمن آگاه کنند 🔹 محمدرضا ناصری، با حضور مجازی در جمع روحانیون و مبلغان استان یزد اظهار داشت: مرحله ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری در ماه رمضان آغاز می شود و لازم است به مردم توصیه های لازم در این زمینه انجام شود. 🔹 وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بیان کرد: کاندیداها و نمایندگان آنها در ماه رمضان به شکل ویژه حرمت افراد و حرمت روزه خود را نگه دارند و وارد قضاوت‌های نادرست نشوند. 🔹 ناصری با اشاره به اینکه در فضای مجازی نیز در این ایام به طور قطع فعالیت‌هایی انجام می شود، تصریح کرد: باید به مردم گوشزد شود که بر مبنای مطالب منتشر شده در فضای مجازی، افراد را قضاوت نکنند و دوست و دشمن را بشناسند. مشروح خبر: https://www.mehrnews.com/news/5188532/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
14000125_40583_1281k.mp3
11.18M
🎙 | 🔹 صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن کریم در اولین روز ماه مبارک رمضان. ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 امیدوارم که ان شاء الله این ماه مبارک رمضان به همه شما مبارک باشد، و مبارک بودن به این است که بنابراین بگذارید که به«تکالیف خدا» عمل کنید. 📚صحیفه نور ،جلد ١٩ ،صفحه ١۶ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 تقوا محصول ماه رمضان 🔘 «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیامُ کَما کُتِبَ عَلَی الَّذینَ مِنْ قَبْلِکُم لَعَلَّکُم تَتَّقُون» (آیه ۱۸۳ سوره مبارکه بقره) ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🔰 بهره‌بردن از هر کار خیری در ماه مبارک رمضان 💠 بیانات حجةالاسلام‌ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه تنکابن: 🔻 وضعیت فرهنگی امروز کشور زیبنده یک جامعه اسلامی نیست 🔹 حجت الاسلام سید مهدی هدایتی، امام جمعه تنکابن امروز در جمع پاسداران این شهرستان با اشاره به این که انسان تنها در سایه معنویت و ارزش های الهی به رستگاری خواهد رسید، تصریح کرد: مسیر عاقبت به خیری انسان با تکیه زدن به مفاهیم ناب الهی است. 🔹 وی با بیان این که متأسفانه برخی ها در جامعه اسلامی از سوی تعمد در تلاش هستند ارزش های معنوی و دینی را در جامعه کمرنگ کنند، بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور رشد و تعالی دینی جامعه استفاده شود. 🔹 امام جمعه تنکابن، وضعیت فرهنگی امروز کشور به هیچ عنوان زیبنده یک جامعه اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: سطح توجه به فرهنگ ارزشی و ناب دینی در جامعه ما کاهش پیدا کرده است و این نتیجه بی توجهی مسؤولان به مباحث مهم فرهنگی و دینی است. مشروح خبر: https://rasanews.ir/fa/news/678254 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین: هنرمندان به شعار سال بپردازند  عبدالکریم عابدینی در دیدار با جمعی از  مدیران و هنرمندان حوزه هنری استان قزوین با قدردانی از کارهای هنری این نهاد انقلابی و هنرمندان استان،  گفت: بزرگ‌ترین منشأ هنر در عالم، خدای متعال است و همه کارهای هنری به خداوند باز می‌گردد. وی ادامه داد: شعار سال، حتماً مد نظر هنرمندان قرار بگیرد تا رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نسبت به جوانان و هنرمندان برای تحقق شعار سال دلگرم‌تر شوند. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/953406 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?