eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج: 🔻 قدرت دیپلماسی به خاطر قدرت میدان است 🔹 امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خود بابیان اینکه قدرت دیپلماسی به خاطر قدرت میدان بوده است، گفت: همه می دانند که دیپلماسی و میدان هر دو باهم برای امنیت ملی و اقتدار ملی کار می کنند. اگر در دیپلماسی قدرتی هم داشتید به خاطر قدرت میدان بود. 🔹 وی با اشاره به شخصیت کم نظیر شهید سردار سلیمانی، افزود: همه می دانیم که سردار سلیمانی شخصیت کم نظیری که به خاطر ویژگی های متعددی که داشت به تنهایی برای جبهه بزرگ مقاومت و ایران اسلامی سرمایه است و روش او در مسائل گوناگون از او یک مکتب ساخت؛ که اگر دوستان زمینه تحقیق بیشتر در مکتب سلیمانی را از فرصت پیش آمده دنبال کنند مطلوب است. دیپلماسی و مبارزه و جهاد را آموزش می دهد. مشروح خبر: https://hodhoda.com/obull_view/1619844556_3121_60775?1 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه رباط کریم: 🔻 استیصال آمریکا و رژیم صهیونیستی ثمره مقاومت و مجاهدت شهید سلیمانی است 🔹 امام جمعه شهرستان رباط کریم در جلسه برنامه ریزی روز قدس اظهار داشت: اگر مجاهدت مردان میدان همانند شهید حاج قاسم سلیمانی نبود امروز نه تنها فلسطین و قدس از نقشه سیاسی منطقه حذف شده بود بلکه از صفحه اذهان هم پاک شده بود.استیصال آمریکا و رژیم صهیونیستی و پادوهای منطقه ای آنها مانند عربستان ثمره مقاومت و مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این راه است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه نورآباد: 🔻 شهید مطهری مصداق معلمی دانا و دلسوز است 🔹 محمد یوسف خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک آغاز هفته معلم افزود :شهید مطهری، متفکری انقلابی، اسوه تقوا و مصداق یک معلم دانا و دلسوز در اصلاح نسل جوان و جامعه بود. 🔹 وی بیان کرد: شهید مطهری یکی از چهره های برجسته تاریخ معاصر است که در تبیین اندیشه های سیاسی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) قبل و بعد از انقلاب نقش بسزایی ایفا کرد و با درک عمیق و استدلال‌ آموزش های دینی، پاسخگوی نیازهای فرهنگی و اعتقادی زمان خود بود. 🔹 امام جمعه نورآباد به خصوصیات اخلاقی شهید مطهری اشاره کرد و گفت: مردم گرایی، نگاه ویژه به مقوله عدالت اجتماعی، پرهیز از روشنفکرنمایی، ارائه اندیشه نوین و آسیب شناسی دینی از جمله خصوصیات این شهید بزرگوار بود. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84314983 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند: 🔻 هر نوع کوتاهی در فرایند تعلیم و تربیت خطرناک است 🔹 امام جمعه بیرجند، در دیدار جمعی از مسوولان اداره کل آموزش و پرورش گفت: معلم در مسیر شناسایی، کشف، پرورش، هدایت و به فعل درآوردن استعدادهای دانش‌آموزان، سختی‌های فراوانی را در زندگی فردی و اجتماعی خود تحمل می‌کند. 🔹 وی با اشاره به شیوع کرونا و تداوم آموزش به دانش‌آموزان گفت: معلمان در ایام سخت کرونا، بسیاری از سختی‌ها و مشقت‌ها را به جان خریدند تا لحظه‌ای فرایند آموزش و پرورش مختل نشود و تا پای جان نیز برای انجام رسالت و ادای تکلیف تلاش کردند. 🔹 وی گفت: از آنجا که هدف و غایت نظام تعلیم و تربیت در اسلام، پرورش فطری انسان و هدایت او به قله‌های کمال بوده، بنابراین هر نوع کوتاهی در این فرایند خطرناک است. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84316167/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه پرند: کارگران سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و تکریم کارگران زحتمکش مراسمی با مشارکت دفتر امام جمعه، برخی از مسئولین و جمعی از کارگران و کارکنان زحمتکش شرکت پاکمن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرک صنعتی پرند برگزار گردید. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
تجلیل از مقام شامخ کارگران عزیز توسط امام جمعه و همراهی مسئولین شهر درق با حضور در برخی ازکارگاه های منطقه بمناسبت روز کارگر به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 گل‌هایی که محتاجِ حمایت اند... 🔹 اخیرا به همراه فرماندهی محترم سپاه و ریاست کمیته امداد از مجموعه تولیدی در بازدید داشتیم. مجموعه گلخانه، سنگ بری، پرورش ماهی و باغ پرندگان. همه این مجموعه ها آماده به کارند اما متأسفانه به خاطر عدم حمایت ها و کمبود نقدینگی با کمتر از یک سوم ظرفیت خود فعالیت دارند... 🔹 هم باید به همّت عزیزانی که برای تولید و اشتغال در منطقه، سختی ها و کم مهری ها و کم توجهی ها را به جان می خرند، آفرین گفت و هم باید از عدم حمایت ها از بخش تولید و عدم مانع زدایی ها تأسّف خورد. تلاش می کنیم با جلب توجه مسئولین استانی و شهرستانی مشکلات این واحدهای تولیدی مرتفع شود إن شاء الله.... ✍حسین اسلامی امام جمعه شهرستان مه ولات به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اراک: 🔻 تقویت وحدت و انسجام ملی در لایه‌های مختلف جامعه عامل اصلی اقتدار و عظمت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است. 🔹 امام جمعه اراک در نشست شورای قضایی استان مرکزی گفت: حفظ و تقویت امنیت، آرامش و وحدت ملی تکلیفی همگانی است و مردم و مسئولان باید تمام تلاش خود را در این مسیر بکار گیرند. وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی به‌دنبال آسیب زدن به این وحدت هستند و باید هر عاملی که باعث تفرقه ‌افکنی، یاس و ناامیدی است، از بین برود. 🔹 نماینده وی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: بعد از گذشت بیش از ۳۰۰ سال که ملت ایران گرفتار استبداد بود، امام راحل با نهضت انقلاب اسلامی سرفصل جدیدی در تاریخ ایران اسلامی رقم زد و تحول‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کشورمان ایجاد شد و آحاد جامعه باید برای حفظ این دستاوردهای ارزشمند بسیج شوند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه داران: ⬅️ روحانیت دلسوز مردم باشدامام جمعه داران گفت: اگر مردم باور کردند امام جمعه یا روحانی، این منصب را برای رضای خدا انتخاب کرده است و برای خدا حرف می‌زند و قدم برمی‌دارد، نه برای ریاست و قدرت‌نمایی خود، آن وقت به او اعتماد می‌کنند. ✍ حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی، امام جمعه داران با بیان اینکه وظیفه هر امام جمعه یا هر روحانی و مبلغ، به‌کارگیری مدیریت معنوی در جامعه است، اظهار کرد: اگر مردم در رفتار امام جمعه و روحانی تواضع و فروتنی دیدند و شاهد بودند که او خودش به سراغ مردم می‌رود، به‌یقین مردم نیز به او احترام می‌گذارند و به سراغش می‌روند، ضمن اینکه اگر روحانی دلسوزانه به سراغ مردم برود، مردم نیز به او اعتماد می‌کنند. مشروح مصاحبه: https://isfahan.iqna.ir/00GeUD به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹 شاید «لیله القدر» برای آن صاحب «قدر» شده است که شب وصال نبیّ ختمی و لیله وصول عاشق حقیقی به محبوب خود است. و تنزّل ملائکه و نزول وحی پس از حصول فنا و قرب حقیقی است. و از اخبار کثیره و آیات شریفه نیز استفاده شود که شرف و نحوست زمانها و مکانها به واسطه وقایع در آن است‏. 📚کتاب آداب‌الصلاه، صفحه ٣٢۴ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 مرگ تاجرانه 🔹 «إِنَّ اللّهَ اشْتَرَي مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ وَعْداً عَلَيْهِ حَقّاً فِي التَّوْرَاةِ وَالإِنجِيلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَي بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ» (آیه ۱۱۱ سوره مبارکه توبه) ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 💠 بیانات استاد 🔻ایمان به حقیقت قرآن به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 سخنان نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به مناسبت شب قدر و شهادت حضرت علی(ع) 🔹 ای‌کاش پیش از آنکه دیر شود، از خواب غفلت بیدار شویم... 🔹 امیرالمومنین(ع) حتی در بستر شهادت به فکر هدایت انسان‌هاست و جملاتی تکان‌دهنده و بیدارکننده بر زبان می‌آورد... 🔹 بیایید میهمان خوان کرم و عنایت علی ابن ابیطالب(ع) باشیم... به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹 در هفته گرامیداشت کاروکارگر، سید محمود موسوی آملی امام جمعه شهرستان عباس آباد باحضور در بین کارگران شهرک صنعتی سلمانشهر این روز را به همه کارگران زحمتکش تبریک گفته و از کارگران نمونه تجلیل بعمل آورد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه شهرستان قدس: 🔻 اقتصاد کشور به دست توانای کارگران زحمت‌کش می‌چرخد 🔹️ امام جمعه شهرستان قدس بهمراه فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و برخی از مسئولین با حضور در شرکت نفت پارس با کارگران دیدار و از مدیر جهادی این شرکت به نمایندگی از کارگران تجلیل کردند. 🔹️ امام جمعه شهرستان قدس در دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علیه السلام و تبریک روز کارگر اظهار داشت: جایگاه کارگر بسیار رفیع است تا جایی که پیامبر اکرم (ص)هم می شود و دست کارگر را می بوسد و امروز اقتصاد کشور و همه آحاد جامعه مدیون کارگر هستند زیرا اقتصاد کشور و چرخ های زندگی با دست توانای کارگران زحمت کش می چرخد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻کلیپ شهادت امام علی (علیه السلام) 🔹️ هر زمانی که می خواهید بدانید در زندگی در چه مسیری هستید، به مسیر امام علی (ع) نگاه کنید که مسیر حق است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 ارتباط صوتی تصویری امام جمعه جم با تمام مدیران و معلمان مدارس شهرستان جم و بیان تقدیر وتشکر از مجاهدت معلمان بزرگوار شهرستان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 تهیه و بسته بندی ۵۰۰ سبد غذایی و معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه جهت توزیع در لیالی قدر میان نیازمندان و ایتام منطقه به همت و پیگیری امام جمعه آسمینون به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین: 🔻 تقوا درهای بسته را باز و به کارهای علمی برکت می دهد 🔹 امام جمعه قزوین در دیدار رئیس پارک علم و فناوری قزوین با تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) گفت:  قرآن فرموده اگر تقوای الهی داشته باشید، درهای بسته به روی شما باز می‌شود و در فناوری هسته‌ای دانشمندانی چون شهید شهریاری همین معنا را جدی گرفتند و با رویکرد تقوا وارد عرصه‌های علمی شدند و در نتیجه پیشرفت‌های عظیم در فناوری هسته‌ای بدست آمد. 🔹 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: با تقوای الهی و عمل به آیات قرآن، سردار سلیمانی توانست عراق، سوریه، یمن، فلسطین و حزب الله لبنان را به عزت و عظمت برساند و جا دارد مفصل درباره این معنا فکر کنیم تا در کارهایمان به برکت و توفیقاتی که این بزرگان رسیده‌اند، دست یابیم. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/956704 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?