eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 مرگ تاجرانه 🔹 «إِنَّ اللّهَ اشْتَرَي مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ وَعْداً عَلَيْهِ حَقّاً فِي التَّوْرَاةِ وَالإِنجِيلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَي بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ» (آیه ۱۱۱ سوره مبارکه توبه) ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 💠 بیانات استاد 🔻ایمان به حقیقت قرآن به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 سخنان نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به مناسبت شب قدر و شهادت حضرت علی(ع) 🔹 ای‌کاش پیش از آنکه دیر شود، از خواب غفلت بیدار شویم... 🔹 امیرالمومنین(ع) حتی در بستر شهادت به فکر هدایت انسان‌هاست و جملاتی تکان‌دهنده و بیدارکننده بر زبان می‌آورد... 🔹 بیایید میهمان خوان کرم و عنایت علی ابن ابیطالب(ع) باشیم... به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹 در هفته گرامیداشت کاروکارگر، سید محمود موسوی آملی امام جمعه شهرستان عباس آباد باحضور در بین کارگران شهرک صنعتی سلمانشهر این روز را به همه کارگران زحمتکش تبریک گفته و از کارگران نمونه تجلیل بعمل آورد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه شهرستان قدس: 🔻 اقتصاد کشور به دست توانای کارگران زحمت‌کش می‌چرخد 🔹️ امام جمعه شهرستان قدس بهمراه فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و برخی از مسئولین با حضور در شرکت نفت پارس با کارگران دیدار و از مدیر جهادی این شرکت به نمایندگی از کارگران تجلیل کردند. 🔹️ امام جمعه شهرستان قدس در دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علیه السلام و تبریک روز کارگر اظهار داشت: جایگاه کارگر بسیار رفیع است تا جایی که پیامبر اکرم (ص)هم می شود و دست کارگر را می بوسد و امروز اقتصاد کشور و همه آحاد جامعه مدیون کارگر هستند زیرا اقتصاد کشور و چرخ های زندگی با دست توانای کارگران زحمت کش می چرخد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻کلیپ شهادت امام علی (علیه السلام) 🔹️ هر زمانی که می خواهید بدانید در زندگی در چه مسیری هستید، به مسیر امام علی (ع) نگاه کنید که مسیر حق است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 ارتباط صوتی تصویری امام جمعه جم با تمام مدیران و معلمان مدارس شهرستان جم و بیان تقدیر وتشکر از مجاهدت معلمان بزرگوار شهرستان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 تهیه و بسته بندی ۵۰۰ سبد غذایی و معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه جهت توزیع در لیالی قدر میان نیازمندان و ایتام منطقه به همت و پیگیری امام جمعه آسمینون به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین: 🔻 تقوا درهای بسته را باز و به کارهای علمی برکت می دهد 🔹 امام جمعه قزوین در دیدار رئیس پارک علم و فناوری قزوین با تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) گفت:  قرآن فرموده اگر تقوای الهی داشته باشید، درهای بسته به روی شما باز می‌شود و در فناوری هسته‌ای دانشمندانی چون شهید شهریاری همین معنا را جدی گرفتند و با رویکرد تقوا وارد عرصه‌های علمی شدند و در نتیجه پیشرفت‌های عظیم در فناوری هسته‌ای بدست آمد. 🔹 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: با تقوای الهی و عمل به آیات قرآن، سردار سلیمانی توانست عراق، سوریه، یمن، فلسطین و حزب الله لبنان را به عزت و عظمت برساند و جا دارد مفصل درباره این معنا فکر کنیم تا در کارهایمان به برکت و توفیقاتی که این بزرگان رسیده‌اند، دست یابیم. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/956704 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز: 🔻 نشاط جامعه کارگری، تولید کارخانه‌ها را رونق می‌دهد 🔹 امام جمعه تبریز به مناسبت روز کارگر با حضور در مجموعه سایپا آذربایجان با اهداء گل؛ هفته کارگر را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت و با ستایش روحیه با نشاط کارگران این مجموعه، گفت: در طول سال باید به مسائل و مشکلات کارگران رسیدگی کنیم نه اینکه تنها در هفته کارگر از آن‌ها حرف بزنیم. 🔹 وی با تاکید بر توجه به نیروی انسانی در همه مجموعه‌های تولیدی و اداری، گفت: توجه به دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی کارکنان، مسیر تحقق اهداف سازمانی مجموعه را هموارتر می‌کند، از این رو باید تمرکز نگاه وسیع مدیریت ارتقا انگیزه کارکنان باشد. مشروح خبر: https://www.isna.ir/news/1400021208495 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه دهدشت: 🔻 اخلاص و آموزش همراه با عمل شرط موفقیت کار فرهنگی است 🔹 علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت در دیدار فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مطهری رسالت عقیدتی سیاسی در شرایط فعلی را سنگین خواند و گفت: دشمن برای کمرنگ شدن اعتقادات، انحراف از انقلاب و ارزش های دینی برنامه دارد. 🔹 امام جمعه دهدشت شرط موفقیت در کار فرهنگی را اخلاص در عمل، تزکیه نفس، کار برای خدا، آموزش همراه با عمل و انگیزه دانست و افزود: باید متناسب با نیاز و ضرورت و نه آموزش های بخشنامه ای کار انجام شود. مشروح خبر: https://www.isna.ir/news/1400021208282 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 روایت رهبر معظم انقلاب از لحظات شهادت امیرالمومنین علیه السلام نماز جمعه تهران ۲۰ شهریور ۱۳۸۸ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
: 🔻 امیرالمؤمنین شاخص حکومت در یک جامعه‌ی پیشرفته، وسیع، متمدن و ثروتمند را معین کرد. امیرالمؤمنین با رفتار خود خواست اثبات کند که در وضعیت [جامعه پس از پیامبر] هم می‌شود اصول را زنده کرد. این، کار بزرگ امیرالمؤمنین است. می‌خواهد به دنیا نشان دهد که اصول اسلامی در همه‌ی شرایط قابل پیاده شدن است. ۱۳۸۳/۰۸/۱۵ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 امام خمینی (ره): کسانی که مدعی هستند که ما شیعه امیرالمومنین هستیم، باید در قول و فعل و نوشتن و گفتن و همه چیز تبعیت از او داشته باشند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 حیات طیبه 🔹 «مَنْ عَمِلَ صَالِحاً مِّن ذَكَرٍ أَوْ أُنثَي وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْيِيَنَّهُ حَيَاةً طَيِّبَةً وَلَنَجْزِيَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا كَانُواْ يَعْمَلُونَ» (آیه ۹۷ سوره مبارکه نحل) ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 💠 بیانات استاد 🔻حُبِّ علی‌ابن‌ابیطالب علیه‌السلام به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج شیخ محمد خرسند امام جمعه محبوب شهرستان کازرون به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین: 🔻 سربلندی ملت ایران به حضور پرشور در انتخابات گره خورده است 🔹️ امام جمعه قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و افزود: موضوع انتخابات ریاست جمهوری و حضور و مشارکت جدی مردم امروز موضوع بسیار مهم و سرنوشت سازی برای ملت ایران، امنیت و مایوس شدن دشمنان است و باید با نگاه ویژه ای به آن پرداخت. 🔹️ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : مردم با حضور و مشارکت جدی در انتخابات می توانند زمینه مایوس شدن دشمنان از دین و آیین ما را رقم بزنند و بدین وسیله به آیات قرآن کریم جامه عمل بپوشانند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 💠 بیانات حاجی زاده امام جمعه چمستان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 امام جمعه گنبدکاووس: پاسدار دین بودن را در شب‌های احیا طلب کنیم/ جمهوری اسلامی حریم و مدافع همه حرم‌های امامین بوده و هست. 🔹️ امام جمعه گنبدکاووس : برای رسیدن به تعالی و معرفت باید در این شب‌ها از خداوند عافیت دنیا و آخرت، یقین به خدا و پاسدار دین بودن را طلب کنیم. 🔹️ به گزارش از گنبدکاووس، محمود ترابی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان سالروز شهادت حضرت علی (ع) در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس با بیان اینکه تنها راه  ایجاد تحول در کشور و تشکیل دولت جوان حزب اللهی در صحنه بودن مردم همچون گذشته است، اظهار کرد: معجزه در کشور رخ نخواهد داد مگر اینکه مردم همچون گذشته در صحنه باشند و برای تشکیل دولت جوان حزب اللهی راهی جز در صحنه بودن مردم وجود ندارد. مشروح خبر: 🌐 http://fna.ir/19v8u به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 🔻 صحبت های دوستانه امام جمعه گنبدکاووس با روزه اولی ها: روزه باید اخلاص ما را ریشه دار کند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
در گفتگو با امام جمعه هامون مطرح شد: ⬅️ ضرورت انتقال آب منابع به مزارع منطقه سیستان از طریق لوله ✍ امام جمعه هامون گفت: پیشنهاد داده شد تا به‌وسیله لوله، انتقال آب از منابع به مزارع صورت گیرد تا آب کمتری هدر رفت و بهترین بازدهی را داشته باشد. حجت‌الاسلام و المسلمین «ابراهیم گزمه» ضمن اشاره به طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان گفت: در حال حاضر همه منابع آبی سیستان از افغانستان وارد کشور می‌شود و باران‌های کم و سیلاب و روان شدن آب باعث شده است که بخشی در تالاب سیستان و کشاورزی پایدار نباشد. وی افزود: پیشنهاد داده شد تا به‌وسیله لوله، انتقال آب از منابع به مزارع صورت گیرد تا آب کمتری هدر رفت و بهترین بازدهی را داشته باشد.امام جمعه هامون با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با تأمین هزینه این پروژه از صندوق توسعه ملی تصریح کرد: در دو مرحله پول این طرح پرداخت شد و هدف این بود که آب پایدار و تأمین عادلانه آب به تمام مناطق سیستان باشد. مشروح مصاحبه: https://www.mizan.news/0031nP به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه آزادشهر: 🔻 پیروان حضرت میدان را خالی نمی گذارند/ کم رنگ کردن حضور درانتخابات تلاش دشمن است. 🔹️ امام جمعه آزادشهر در شب شهادت امیرالمومنین(ع) در خصوص فضائل آن حضرت و عظمت شب قدر گفت : فضل امیرالمؤمنین علی علیه السلام را باید در قرآن جستجو کرد، خداوند حضرت را جان رسول خدا و اقربای پیامبر اسلام که تبعیت از حضرت را پادش بیست و سه ساله رسالت حضرت می داند. 🔹️ وی افزود دوست و دشمن به صداقت و عدالت و دیانت و شجاعت حضرت یقین داشتند صبر و تحمل حضرت بی نظیر بود. صبر و تحمل پیروان حضرت هم زیاد است‌ مقاومت ثمره فشار دشمن است. پیروان حضرت میدان را خالی نمی گذارد. 🔹️ امام جمعه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: کم رنگ کردن حضور در انتخابات تلاش دشمن است. پیروان حضرت علی علیه السلام شرکت در انتخابات ۲۴ خرداد را وظیفه ملی و مذهبی خود می داند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?