eitaa logo
شهیدهادی_تورجی زاده_حججی_آرمان_حاج قاسم
37.4هزار دنبال‌کننده
13.2هزار عکس
10.9هزار ویدیو
108 فایل
♥️باهمه وجود دوستتون دارم #حضرت_زهرا_سلام_الله مادر همه ی شهیدان شده اید می شود #مادر ما هم بشوید❓ با دعوت #شهدا به این کانال اومدید پس لفت ندید. خادم کانال 👇👇 @labaikya_mahdi_313 تاریخ تاسیس 1397/1/25
مشاهده در ایتا
دانلود
🔖 🔸خیال نکن کسی شده ای ✍شهید زین الدین در میان بسیجی ها از محبوبیت عجیبی برخوردار بود. بچه ها وقتی او را در کنار خود می دیدند، گاه با شور و هلهله می دویدند دنبالش، آن وقت سر دست بلندش می کردند و شعار « فرمانده ی آزاده...» را سر می دادند و به این ترتیب ، از جان گذشتگی خود را به فرمانده شان اعلام می کردند. دوستی می گفت : « یک بار پس از چنین قضایایی که آقا مهدی به سختی توانس خودش را از چنگ بچه های بسیجی خلاص کند، با چشمانی اشک آلود نشسته بود به تأدیب نفس. با تشر به خود می گفت: مهـــدی! خیال نکن کسی شده ای که این ها این قدر به تو اهمیت می دهند. تو هیـــچ نیستی، تو خــاک پــای بسیجیانی... همین طور می گفت و آرام آرام می گریست!» ...🌷🕊 شادی روح پاکش صلوات الّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلَی‌مُحَمَّدٍوَآلِ‌مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ‌فَرَجَهُمْ🌸 💚 کانال و 👇👇 @shahid_hadi124
. سلام ✋ خوبین☘ امشب به نظرتون در کانال هیئت مجازی برگزار کنیم یا این که در کانال صحبت کنیم؟ ؟؟؟؟ هر کدوم بیشتر رای آورد اونو انجام میدیم اینجا بنویسید 👇👇 https://harfeto.timefriend.net/17086355590580 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.💛 آرام می‌گیرد دلم در بارگاهت ای مشهد تو جان پناه اهل عالم🌱... .
. لطفا نظرات خود را در لینک ناشناس بنویسید 👆👆👆
. تا دقایقی دیگر هیئت مجازی رو شروع میکنیم اونم از کنار مزار نورانی شهید مدافع حرم محسن حججی .
. اگر میتونید وضو بگیرید و آماده بشید پنج دقیقه دیگه شروع میکنیم .
. یا رب الزهرا بحق الزهرا اشف صدر الزهرا بظهور الحجه اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و السرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک .
. بسم الله الرحمن الرحیم اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
کارم همیشه جرم و خطا بوده از قدیم کارت همیشه لطف و عطا بوده از قدیم   مغلوب نفس گشته ام و خورده ام زمین تنها سلاحم اشک و دعا بوده از قدیم   می ترسم از عذاب و امیدم به فضل توست راهِ نجات، خوف و رجا بوده از قدیم   قلاده ام ببند، بمانم کنار تو بیچاره آن کسی که رها بوده از قدیم   شغل گدایی اش به دوعالم نمی دهد هر کس گدای آل عبا بوده از قدیم   می ترسم از فشارِ شبِ دفن خود ولی دلگرمی ام امام رضا بوده از قدیم   نزد کریم هر که فقیر است بُرده است آقا رئوف با فقرا بوده از قدیم   من عاشق تمام ائمه شدم ولی در سینه جای دوست سوا بوده از قدیم   با یا حسین توبه ی آدم قبول شد ذکرش همیشه عقده گشا بوده از قدیم   حب الحسین صوم و صلاة تمام ماست حب الحسین نیت ما بوده از قدیم   در روضه و میان مناجات حاجتم برگ برات کرب و بلا بوده از قدیم   شب های جمعه ناله ی محزون مادری بر زخم های رأس جدا بوده از قدیم   اموال غارتی همه میراث عترت است عمامه ی نبی و عبا بوده از قدیم   عالم شکست چون که نوشتند داغ او سنگین برای ارض و سما بوده از قدیم .
. ای خدا میخواستم یه روضه دیگه بخونم مزار شهید حججی یه نوحه گذاشتند از حضرت زهرا س 😭😭😭😭 .
. امشب اصلا قصد نداشتم از حضرت زهرا س بخونم اما انگار رزق شده از همین اول بریم در خونه مادر شاید خود شهید حججی هم میخواد از حضرت زهرا س بخونیم .
. مگر نه این که میگند شهدا حضرت زهرایی اند ای شهدا ای شهید حججی شما رو امشب قسم میدیم به پهلوی شکسته حضرت زهرا س که امشب وقتی دور امام حسین حلقه میزنید بی انصافید اگر اسم ما رو هم نبرید و سفارش ما رو امشب نکنید .
. ای خدا چه خبره امشب اون موقع تا حالا نوحه های دیگه پخش می‌شد الان همین جور از حضرت زهرا س داره پخش میشه .
. حالا که خودشون ما رو بردند سمت حضرت زهرا س باشه ما هم امشب از خانم میخونیم و براشون گریه میکنیم‌ .
. این نوحه رو با تمام حواست گوش کن و با تمام وجود التماس کن از حضرت زهرا س امشب دلت رو ببر سمت خانم امشب خودت رو بنداز رو چادر خاکی حضرت زهرا .
. امشب مطمئنم یه شب خاص هست امشب چون اصلا دست ما نبود داشتم کلی فکر میکردم قبل شروع هیئت که امشب چه روضه ای بخونم به همه روضه ای فکر کردم جز روضه حضرت زهرا بعد گفتم با مناجات با خدا شروع میکنم تا ببینیم به کجا می‌رسیم همین که یا رب الزهرا رو نوشتم یه مرتبه نوحه از حضرت زهرا س پخش شد .
. امشب مطمئنم خاصه و هر جا روضه مادر باشه همه بچه ها هم میاند امشب مطمئن باشید خود نگاه شهید حججی بود .
. امشب رو دریابیم خوش به حال هرکس که امشب هیئت مجازی رو هست .
. اگر می‌خواستی سوزی در آتش حاصلِ ما را چرا با داغِ زهرا آشنا کردی دلِ ما را اگر می‌خواستی خاکسترِ ما را دَهی بَر باد چرا با گریه بَر زهرا عَجین کردی گِلِ ما را به جُرمِ معصیت خواهی بسوزانی بسوز اما مَسوزان پیشِ چشمِ قاتلِ زهرا دل ما را تو می‌دانی که ما پروانه‌ها ممنونِ زهرائیم که روشن می‌کند هرشب چراغِ محفلِ ما را در آن روزی که هر کس راهِ‌حل مشکلی گوید به هر شکلی که زهرا خواست حل کن مشکلِ ما را کسی در سنِّ هجده‌سالگی پهلو نمی‌گیرد کسی در خانه‌اش از مَحرَمِ خود رو نمی‌گیرد جوان وقتِ نشستن از کسی یاری نمی‌خواهد و تا برخاست از جا دست بَر زانو نمی‌گیرد ولی زهرای‌من این روزها یک دست بَر پهلو و دستِ دیگرش را هم به رویِ گونه می‌گیرد نمی‌بینم که بنشاند به زانو کودکانش را بغل می‌گیرد امّا یاری از بازو نمی‌گیرد به دستی می‌کِشَد بر گیسویِ طفلانِ خود شانه به دستِ دیگر اما موج را از مو نمی‌گیرد .
. حرفایی که امشب زدم رو خدا شاهده واسه گرم شدن روضه نگفتم ادم یه وقتایی خودش متوجه میشه که یه سری چیزها خاص هست .