eitaa logo
شهید رحمان مدادیان (عمو رحمان)
699 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
7.5هزار ویدیو
61 فایل
فراموشم نکن حسین جان فراموشت نخواهم کرد قسمتی از وصیت نامه ی شهید مدادیان بیسمچیمون ⤵️⤵️⤵️ https://abzarek.ir/service-p/msg/584740 پیج اینستاگرام ⤵ https://www.instagram.com/shahidmedadian 💖 خادم کانال @Zsh313 اومدنت اینجا اتفاقی نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
هیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
4_6051010639709603201.mp3
4.21M
موضوع: دنبال عیب مردم نباشید! سخنران: حاج آقا محرابیان کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
🌙 شهید مدافع‌حرم ماه رمضان شده بود و من باید برای تشییع شهید عزیز احمد مکیان به ایران می‌آمدم. به همین خاطر ارتباط حضوری نداشتیم ولی خبرها را هر شب از جانشینم در منطقه می‌گرفتم. یادم هست که خبر رسید سعید بیاضی زاده در روز قدس سنگ تمام گذاشته است. تمام بچه‌ها را جمع کرده بود؛ روی زمین پرچم اسرائیل کشیده بودند و بعد آن را به آتش کشیده بودند. از فرمانده کل عملیات در سوریه دعوت کرده بود در مراسم شرکت کند؛ بچه‌ها به خط شده بودند و ایشان سان دیده بود. خلاصه، برنامه‌ی پر و پیمانی اجرا کرده بود. در تمام برنامه‌هایش همین‌طور بود؛ هر کاری از دستش برمی‌آمد، انجام می‌داد. به همین خاطر بچه‌های فاطمیون خیلی با سعید خاطره دارند. 📚گزیده‌ای از کتاب «راز انگشتر» کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
هدایت شده از
🌸بِسمِ ربِّ الشهداء و الصِّدیقین🌸 ❇️ سلام دوستان یه خبر خوب براتون داریم قراره خاطرات و در کانال برادران زین‌الدین بار گیری شود 🌸🤲 کتاب به عنوان ( ) بر گرفته از زندگی نامه سردار شهید سید 🕊🌷 پس در نشر بنر همراهیمان کنید تا انشاءالله با این شهدای عزیز بیشتر آشنا شوید و پیرو راهشان باشیم و نسل امروز بهتر آشنا شوند و بشناسن این ستاره گان حرم رو 🤲🌸 به زودی در کانال شهدایی شهیدان زین الدین بار گیری می‌شود 👇👇👇 ┄┅┅❅❁❅┅┅ https://eitaa.com/joinchat/319357276Ceb68ec28c2 ┄┅┅❅❁❅┅┅┄ کانال رسمی سردار شهید سید مهدی زین‌الدین👆 ♥️ نشر دهید و همراه ما باشید اجرتون باشهدا التماس دعااا 🤲 🌷🕊🌷🕊
مشاهده در پیام رسان ایتا
💣 انفجار بمب در نماز جمعه تهران هنگام خطبه‌ آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۶۳ ┄┅┅❅❁❅┅┅♥️ @rafiq_shahidam96 ❁═══┅┄ 《 کانال شهید ابراهیم هادی رفیق شهیدم ♥️👆》
✦‎‌‌‌࿐჻ᭂ❣سیدی یابن الحسن❣჻ᭂ࿐✦ مِــــن هــــجرِک یاحـــــبیب قـــــلبے قــــد ذاب مــــــــهدیمـ ازفــــــــــراق دورے تـــــــــو🥀 دیـــــگرطـــــــاقتے نـــــــمانده🥀 جــز ایــنکه تـــسّلایمـ دعـــاے فــــرجت بـــــاشد🤲🏻      🌺بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ🌺 🦋إِلــــَهِے عـــَظُمَـ الْــــبَلاءُ وَ بــَرِحَ الْـــخَفَاءُ وَ انــــْکَشَفَ الْــــغِطَاءُ وَ انْــــقَطَعَ الـــرَّجَاءُ وَ ضــــَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُــــنِعَتِ الــــسَّمَاءُ وَ أَنْـــــتَ الْــــمُسْتَعَانُ وَ إِلَــــیْکَ الْــــمُشْتَکَے وَ عــــَلَیْکَ الْــــمُعَوَّلُ فـــِے الـــشِّدَّةِ وَ الــــرَّخَاءِ اللــــهُمَّـ صَـــلِّ عَـــلَے مُـــــحَمَّدٍ وَ آلِ مُــــحَمَّدٍ أُولِــــــے الْأَمْـــــــرِ الَّـــــذِینَ فَـــــرَضْتَ عَــــلَیْنَا طـــــَاعَتَهُمـْ وَ عـــــَرَّفْتَنَا بِـــــذَلِکَ مَــــنْزِلَتَهُمْـ فَـــــفَرِّجْ عــــَنَّا بِـــحَقِّهِمْـ فَـــرَجا عـــَاجِلا قَـــرِیبا کَـــلَمْحِ الـــْبَصَرِ أَوْ هُــــوَ أَقـــْرَبُ یَا مـــُحَمَّدُ یَا عَلِےُّ یَا عَلِےُّ یَا مُـــحَمَّدُ اکـــْفِیَانِے فـــَإِنَّکُمَا کـــَافِیَانِ وَ انْصُرَانِی فـــــَإِنَّکُمَا نـــَاصِرَانِ یَا مَــــــوْلانَا یَا صـــَاحِبَ الـــزَّمَانِ الـــْغَوْثَ الْـــغَوْثَ الْــغَوْثَ أَدْرِکـــْنِے أَدْرِکْنِی أَدْرِکْــنِے الــسَّاعَةَ الـــسَّاعَةَ الــسَّاعَةَ الْـــعَجَلَ الْـــعَجَلَ الْـــعَجَلَ یَا أَرْحَـــمَ الـــرَّاحِمِینَ بِــــحَقِّ مـــُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الــــطَّاهِرِینَ🦋
🌻بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ🌻 السلام علی شهدای ❤️❤️ سلام به دوستان ✋ امروز هم به مدد شهدا ، کارمون رو شروع میکنیم... طبق فرمایش امام خامنہ اے ؛ « زنگہ داشتن یاد ، کم تر از نیست ... » اللهم عجل لولیک الفرج🤲🌸 ──┅═ঊঈ🌹ঊঈ═┅── 🇮🇷 @shahidmedadian
4_5791793128419625721.mp3
21.59M
.. ❀❀ با امـام زمانت یه قـرار عـاشقانه بذار و هــر روز بخون... ❀❀❣ 🎙با صدای آقای ❣الّلهُــمَّ_عَجِّــلْ_لِوَلِیِّکَــــ_الْفَــرَج❣
💚 ای که فصل آمدنت ، زیباترین فصل زندگانی است وحضورت، گویاترین پیام آشنایی؛ ای که باب خدایی و واسطه فیض ، دریای رحمتی و بی کران مهر. مارا دریاب.
🩸 بســـم الـلـه الـــــرحمـن الـــرحیــم🩸 🕊زیارتنـامـه ی 🕊 🌹🌱اَلسَّـلامُ عَلَیـکُم یَا اَولِیـاءَ اللـهِ وَ اَحِبّـائَـهُ🌷اَلسَّـلامُ عَلَیـکُم یَا اَصفِیَـآءَ الـلهِ وَ اَوِدّآئَـهُ🌷 اَلسَـلامُ عَلَیـکُم یا اَنصَـارَ دیـنِ اللهِ🌷اَلسَـلامُ عَلَیـکُم یـا اَنصـارَ رَسُـولِ الـلهِ🌷اَلسَـلامُ عَلَیـکُم یـا اَنصـارَ اَمـیرِالمُـومِنـینَ🌷اَلسَّـلامُ عَلَیـکُم یـا اَنصـارَ فاطِـمَةَ سَیِّـدَةِ نِسـآءِ العـالَمیـنَ🌷اَلسَّـلامُ عَلَیـکُم یـا اَنصـارَ اَبـی مُحَمَّـدٍ الحَسَـنِ بـنِ عَلِـیٍّ الـوَلِیِّ النّـاصِـحِ🌷اَلسَّـلامُ عَلَیـکُم یـا اَنصـارَ اَبـی عَبـدِ اللـهِ🌷 بِـاَبـی اَنـتُم وَ اُمّـی طِبـتُم🌷وَ طابَـتِ الـاَرضُ الَّتـی فیها دُفِنـتُم ، وَفُـزتُـم فَـوزًا عَظـیمًا🌷فَیا لَیـتَنی کُنـتُ مَعَکُـم فَـاَفُـوزَ مَعَـکُم🌹🌱 🩸ســــــلام بـــر شهـــــــــدآء🩸 🇮🇷 @shahidmedadian
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅همه خانواده ها به تماشای این فیلم سینمایی دعوت شده‌اند🔅 کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
4_5800863854535641717.mp3
508K
🍀ما محبت مون به امام زمانمون کمه!!! ◀️ استاد دارستانی 🔸کسانی که علیه السلام رو همراهی نکردن به خاطر کمی محبت بود!! 🥀 🥀 کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
🔰 گزیده ای از وصیت نامه شهید مدافع حرم شهید حسین محرابی؛ هر خانمی که چادر به سر کند و عفت ورزد، و هر جوانی که نماز اول وقت را در حد توان شروع کند، اگر دستم برسد سفارشش را به مولایم امام حسین (ع) خواهم کرد و او را دعا می کنم. باشد تا مورد لطف و رحمت حق تعالی قرار گیرد.. من مانند کسی هستم که سوار تاکسی شده و به مقصد می رسم ولی پولی ندارم، از خدا خجالت می کشم، ولی به لطف و رحمت خدا امیدوارم... کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
4_5927040128152241511.mp3
4.29M
🔘چرا امام علی انقدر مالک اشتر را دوست داشتند؟! چون مالک مدام امام را کنار خودش حس میکرد(ناضر بر اعمالش) 🎶اگه ما هم اینطوری بامعرفت باشیم آقا دل تنگ مان میشود و پیدای مان میکند☺️ 👌حتما گوش بدید +دینداریِ لذت بخش •••━━━━━━━━━ کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.... اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج ┄┅┅❅❁❅┅┅♥️ @rafiq_shahidam96 ❁═══┅┄ 《 کانال شهید ابراهیم هادی رفیق شهیدم ♥️👆》
☝️ مهم‌ترین نکته برای داشتن یک خانواده خوب چرا خوب شوهرداری کردن برای خانم‌ها حکم جهاد دارد؟ اســـــتاد پناهــــــیان کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬مجید نبودی، زخمی شدم❗️ 🎞فرمانده ای که از زخمی شدن دستش خوشحال بود ...😊 🌷 . . کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
قابل توجه ماهایی ک از الان داریم روز میشماریم تا ببینیم کی محرم میاد💔💔😔😔😔 کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
🌷🇮🇷 🇮🇷🌷 بسم ربِّ زهـــرا سلام الله قسمت هجدهم ...🌷 کردستان راوی:نوار مصاحبه شهید تورجی و خاطرات دوستان   بعد از مرخصی به دارخوئین برگشتیم. جای شهدا خیلی خالی بود. برادر عباس قربانی فرمانده گردان ما یعنی حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم بود. تعدادی دیگر از بچه ها از مرخصی برگشتند. اما نیروی گردان ما کمتر از تعداد لازم بود. اوایل تابستان 62 به سنندج اعزام شدیم.پادگان حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم محل استقرار بچه های لشگر بود. در مدت ماه رمضان آنجا بودیم. حاج آقا ترکان یکی از روحانیان فعال و انقلابی بود. ایشان تأثیر خیلی خوبی روی بچه ها داشت. هیچگاه ماه رمضان آن سال را فراموش نمی کنم. حال عجیبی بین بچه ها بود. خیلی از بچه ها برات شهادتشان را در آن شبها گرفتند! وقتی نیمه های شب از خواب بلند می شدیم هیچکس در محل استراحت نبود! اکثر بچه ها در محوطه پراکنده بودند. همه مشغول راز و نیاز و نماز شب بودند. معنویت بچه ها فوق العاده بود. صبح عید فطر اعلام شد که بچه ها به مرخصی می روند. قبل از ظهر مشغول بستن وسایل بودیم. دو دستگاه اتوبوس آمد. منتظر بقیه اتوبوسها بودیم. یکی از فرماندهان گفت: جاده های کردستان امنیت ندارد. قرار شده چند خودرو نظامی مسلح حفاظت اتوبوسها را برقرار کنند. بقیه اتوبوسها رسیدند.آماده حرکت بودیم. همان موقع یکی از فرماندهان لشگر وارد شد. بعد از نماز در جمع بچه های گردان شروع به صحبت نمود: برادرها توجه کنید! عملیات مهمی در منطقه کردستان آغاز شده است. دست ضد انقلاب باید از این منطقه کوتاه شود. ارتباط آنها با عراقی ها باید قطع شود. لذا زودتر حاضر شوید. با همین اتوبوسها به منطقه عملیاتی اعزام می شوید. ساکها را برگرداندیم. یک ساعت بعد تجهیزات را تحویل گرفتیم. همه سوار اتوبوسها شدیم. شور و حال عجیبی در بین بچه ها بود. همه اتوبوسها پشت سر هم به سمت سقز حرکت کردیم. هنوز زیاد از شهر دور نشده بودیم. یک هلی کوپتر جلوی اتوبوسها روی جاده نشست! یکی از افسران ارتش از آن پیاده شد. جلو آمد و گفت:برگردید! این جاده امنیت ندارد. ما هم به پادگان سنندج برگشتیم. فراموش نمی کنم. غروب پنج شنبه به پادگان رسیدیم. شب جمعه را در آنجا ماندیم. اولین روزهای مرداد 62 بود. بچه ها حال معنوی خوبی داشتند. دعای کمیل و نماز شب و ... صبح فردا به فرودگاه سنندج رفتیم. از آنجا با سه فروند هواپیمای سی-130 راهی ارومیه شدیم. ظهر جمعه رسیدیم به فرودگاه ارومیه. ناهار را در همانجا خوردیم. غذا خیلی کم بود. اما برای بچه ها مهم نبود. برادر برهانی معاون گردان شروع به صحبت کرد. ایشان گفت: طرح عملیات حرکت به سوی پیرانشهر و پادگان حاج عمران است. باید ارتباط ضد انقلاب باعراقی ها قطع شود. منطقه عملیاتی کوهستانی بود. باید با هلی کوپتر به منطقه عملیاتی می رفتیم. اما خلبانها نمی رفتند. برادر صیاد شیرازی آمد و با آنها صحبت کرد. مشکل حل شد. بعد از ما چندین گردان دیگر به فرودگاه رسیدند. قرار شد آنها بعد از ما حرکت کنند. عصر جمعه به سوی منطقه عملیاتی پرواز کردیم. موقع غروب در جایی پیاده شدیم. با تاریکی هوا به سوی خط حرکت کردیم. از روی همه ارتفاعات تیراندازی می شد. معلوم نبود کدام آنها خودی و کدام آنها دشمن است. در لا به لای تپه ها و کوهها به مقر سپاه رسیدیم. شام هم نبود. با گرسنگی خوابیدیم! ...... 📚 کتاب یازهرا کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
🌷🇮🇷 🇮🇷🌷 حتی به سراغ محل نگهداری شهدا رفتم . آمبولانس ها و سنگر امداد گرها را گشتم . اما خبری نبود. خسته شدم . در کنار بچه های گروهان عمار نشستم . یکی از بچه های همان گروهان پیش من آمد. او را می شناختم . او هم مثل من ارادت قلبی به برادر هدایت داشت . بعد از سلام و احوالپرسی سراغ او را گرفتم . نفس عمیقی کشید . در حالی که بغض کرده بود گفت : زیاد دنبال او نگرد! عصر دیروز فرمانده ما یک نفر را برای نگهبانی می خواست . برادر هدایت مفاتیح کوچکش را برداشت و به سنگر جلو رفت . دوساعت بعد برگشت . شخص دیگری جایگزین او شده بود . چهره هدایت خیلی تغییر کرده بود . یکپارچه نور بود . بوی عطر عجیبی داشت . وصیتنامه اش را همانجانوشته بود . آن را به من تحویل داد. آنجا نوشته بود : در همان سنگر نگهبانی مولایش امام زمان (عج) را زیارت کرده ! در همانجا مژده وصل را از زبان آقا شنیده بود. برای همین دیگر آرام وقرار نداشت . همان موقع شما آمدی . فکر می کنم متوجه بوی عطر شدی !؟ با تکان دادن سر حرفش را تأیید کردم . ایشان در حالی که قطرات اشک از چشمانش جاری بود با صدایی بغض آلود ادامه داد: دنبال برادر هدایت نگرد. همان روز بچه ها را به عقب منتقل کردند. من هم که چند ترکش ریز به بدنم خورده بود به بهداری رفتم . فرمانده گردان ما خواب برادر هدایت را دیده بود. مضمون خواب حکایت از شهادت این انسان وارسته داشت . روز  بعد کل گردان ما به مرخصی رفت . ...... 📚 کتاب یازهرا کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
مشاهده در پیام رسان ایتا
--روضه خوانی شهید تورجی زاده پشت بیسیم به درخواست شهید خرازی کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
🌼🍂 🥀می‌گفت آدم‌ها سه دسته اند:👇 ۱. ۲. ۳. ❤️خام ها که هیچ... 💖پخته ها هم عقل معیشت دارند و دنبال کار و زندگی حلال اند... ❤️سوخته ها عاشق‌اند. چیزهای بالاتری می‌بیینند و می‌سوزند، توی همان خودش هم سوخت...🕊 🕊🥀 کانال شهدایی شهیدرحمان مدادیان 👇 🇮🇷 @shahidmedadian ╰━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
°•🌱 شهید چادرم را در دست گرفت و گفت بھ خاطر این چادرت می‌روم تا این چادر محکم‌تر بر سرتان بماند و دست بیگانھ و ظالم نیفتد تا از سرتان بکشند . گفت من میروم ولـے رسالت زینبۍ بھ دوش شماست ! 🌺شهیدسعیدمسافر .