eitaa logo
شهید و شهدا
253 دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
9.2هزار ویدیو
172 فایل
شهید مدافع حرم جاوید الاثر اقا مهدی قاسمی ( کانال شهید::تجمیع بهترین مطالب کانال های جبهه مقاومت و پایداری...)
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5987999105790510535.mp3
3.55M
دعای الهی عظم البلا برای تعجیل در فرج عج و رفع گرفتاریها علی فانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5841431452733933582.mp3
1.86M
🔸ترتیل صفحه 436 قرآن کریم با صدای استاد حامد ولی زاده مقام عجم - کرد 🔸به همراه ترجمه گویای فارسی با صدای مرحوم استاد اسماعیل قادرپناه 🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷 نکته تفسیری صفحه ۴۳۶🌷 هیچ گنهکاری بار گناه دیگری را به دوش نمی کشد: جمله ی «وَ لا تَزِرُ وازِرَةٌ وِزرَ اُخریّْ» ـ که در پنج آیه آمده، یکی از اصول مهم و زیربنایی اندیشه ی اسلامی است. در حقیقت این جمله از سه جهت دارای اهمّیّت است. نخست، بیانگر عدل خداست و اینکه خدا هر کس را در ازای کارهای خوب و بدِ خود او پاداش و کیفر می دهد، و نه در برابر کارهای دیگران؛ زیرا جزا دادنِ کسی به سبب کار دیگری، ظلم است، و ظلم و ستم از خدای عادل دور است. دوّم اینکه به همه ی انسان ها درک و فهم وسیعی می بخشد که صالح یا فاسد بودن جامعه و خوب یا بد بودن مردم نباید در خودسازی فردی و اصلاح اجتماعی و مبارزه ی آن ها با ظلم و ستم اثر بگذارد؛ زیرا همه ی ما در پیشگاه خدا مسئولیم و خوب یا بد بودن بیشتر مردم، جواز خوب یا بد بودن ما نیست، و سرانجام تمام انسان ها تک به تک باید در پیشگاه خدا بایستند و در برابر رفتار خویش پاسخ گو باشند، و کسانی که به وظیفه ی خود عمل کرده اند، سعادتمندند، و آنان که کوتاهی کرده اند، زیانکار خواهند بود. نکتّه ی سوّمی که از این آیه استفاده می شود، شدّت و سختی روز رستاخیز است که هیچ کس حاضر نمی شود در آن روز بار گناه دیگری را به دوش کشد؛ هرچند او از بستگان نزدیک یا دوستانش در دنیا باشد؛ در حالی که در دنیا بسیاری از افراد، به سبب رفاقت، خویشاوندی یا حتّی سود مادی حاضرند بار گناهان دیگران را بر دوش کشند. آری، احوال قیامت چنان سخت و هولناک است که نه تنها کسی بار گناه دیگری را به دوش نمی کشد، بلکه به فرموده ی آیات قرآن ، انسان ها از شدّت ترس و وحشت، تمام پیوندهای دوستی و خویشاوندی را به فراموشی می سپارند و با دیدن نزدیک ترین خویشاوندان خود، پا به فرار می-گذارند، و چه بسا آرزو دارند که بار گناه خود را بر دوش عزیزترین کسان خود در دنیا بگذارند. البتّه دوستان خدا از این وضعیّت مستثنی هستند و آنان در آخرت در کنار یکدیگر در کمال دوستی و محبّت زندگی خواهند کرد . 🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛
💠 شبکه های مخفی یهود چگونه بعد از انقلاب به حیات خود ادامه دادند؟ ✍سعید درخشان امروز این خبر منتشر شد: در دی ماه ۱۳۹۸ داور بین المللی شطرنج آسیا ضمن کشف حجاب و ایجاد جنجال رسانه ای اعلام کرد دیگر به ایران باز نمی گردد حالا در مصاحبه با دیلی تلگراف فاش ساخته که از یهودیان مارانوس و مخفی بود و به دروغ ادعای مسلمانی میکرده است! اما یک سوال اساسی: یهودیان مخفی یا همان شبکه های سری یهود چگونه بعد از انقلاب سال ۱۳۵۷ توانستند به حیات خود در ایران ادامه بدهند؟ در سال ۱۳۵۴ شبکه رهبران یهود در ایران احتمال انقلاب و فروپاشی رژیم پهلوی را دادند . چندین اقدام پیش دستانه برای حفظ شبکه های سری یهود انجام دادند . یکی از آن اقدامات تصویب قانونی در مجلس شورای ملی توسط حبیب القانیان نماینده کلیمیان بود که به اقلیت های مذهبی در ایران اجازه داده شود از القاب و اسامی ایرانی اسلامی که تا قبل ازین ممنوع بود برای خود استفاده کنند و لزومی در درج دین یا مذهب اقلیتها در شناسنامه ها نباشد . بعد از تصویب این قانون ، بخشی از شبکه های یهود با تغییر اسم و القاب در لایه های مختلف جامعه مسلمان ایران پنهان شدند و بعد از انقلاب با نفوذ در برخی ارکان نظام ضربات سنگینی به انقلاب زدند . مثال بارز، کاووس سید امامی بود که از یهود پنهان بودند و بعنوان استاد دانشگاه امام صادق حدود ۲۰ سال مشغول تدریس بودند تا اینکه توسط سازمان اطلاعات سپاه در ماجرای جاسوسهای محیط زیستی شناسایی و دستگیر شد. شبکه سازی پنهان یهود را دست کم نگیرید 🇮🇷 با دیده بان ولایت باشید👇 🆔 @didebann
💠 هدف نهایی کمک نظامی ترکیه به آذربایجان و اعزام مزدور به این کشور علیه ارمنستان، هدفی فراتر از مداخله در موضوع قره‌باغ دارد. ارسال پیام عینیِ حمایت بی‌چون‌وچرا از آذری‌ها در هر زمان و مکان، و افزایش ضریب نفوذ معنوی در شمالغرب ایران، جهت تجزیه آن و تحقق رؤیای امپراطوری عثمانی، هدف نهایی است. 🇮🇷 با دیده بان ولایت باشید👇 🆔 @didebann
♦ امام جمعه اسالم گیلان: مردم با فتوسنتز تغذیه کنند؟ دلار ۵۰ هزار تومانی در راه است 🔹اینکه امروز تخم مرغ که ساده ترین ماده غذایی مصرفی مردم بود در مدتی کوتاه یکباره۸۰-۷۰ درصد گران می شود و خیلی ها دیگر توان تهیه آن را هم ندارند نشان از بی برنامگی در کنترل بازار است. 🔹مردم دیگر چه کنند؟ مثل گیاهان با فتوسنتز تغذیه کنند؟ آن از وضعیت بورس، آن از وضعیت سکه و طلا و ارز، با این بی برنامگی ها اقتصادی و عدم توان در کنترل بازار، مردم منتظر دلار پنجاه هزارتومانی باشند./ اعتماد 🇮🇷 با دیده بان ولایت باشید👇 🆔 @didebann
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روایت علی اکبر رائفی‌پور از کمک های ایران به جمهوری آذربایجان و مردم قره باغ برای رهایی از ارمنستان حضور دو سردار سپاه نوعی اقدم و حقیقت پور در آذربایجان برای کمک نظامی و ۳۰ شهید ایرانی دفن شده در آذربایجان! 🇮🇷 با دیده بان ولایت باشید👇 🆔 @didebann
♦ ‏تماشاگران جنگ ارمنستان و آذربایجان در لب مرز!! این آرامش و نظاره کردن به خاطر پشت گرمی به نیروهای مسلحی قوی تر از کل ارتش ارمنستان و آذربایجان 🇮🇷 با دیده بان ولایت باشید👇 🆔 @didebann
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤استاد ⭕️ بررسی پوشش و حجاب در زرتشتیان و دوره ایران باستان 🔺کار به جایی رسیده که ویل دورانت میگه حجاب از ایران به اسلام اومده @masafe_akhar @masafe_akhar2
4_5974478608872246710.mp3
2.82M
✅ حیات طیبه استاد رفیعی 🔸 داســتـــان هــاے کـــوتـــاه ⇩⇩⇩ iD ➠ @Dastanhaykotah iD ➠ @Dastanhaykotah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 بحران قره باغ به زبان بسیار ساده 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
🌷 نکته تفسیری صفحه ۴۳۶🌷 هیچ گنهکاری بار گناه دیگری را به دوش نمی کشد: جمله ی «وَ لا تَزِرُ وازِرَةٌ وِزرَ اُخریّْ» ـ که در پنج آیه آمده، یکی از اصول مهم و زیربنایی اندیشه ی اسلامی است. در حقیقت این جمله از سه جهت دارای اهمّیّت است. نخست، بیانگر عدل خداست و اینکه خدا هر کس را در ازای کارهای خوب و بدِ خود او پاداش و کیفر می دهد، و نه در برابر کارهای دیگران؛ زیرا جزا دادنِ کسی به سبب کار دیگری، ظلم است، و ظلم و ستم از خدای عادل دور است. دوّم اینکه به همه ی انسان ها درک و فهم وسیعی می بخشد که صالح یا فاسد بودن جامعه و خوب یا بد بودن مردم نباید در خودسازی فردی و اصلاح اجتماعی و مبارزه ی آن ها با ظلم و ستم اثر بگذارد؛ زیرا همه ی ما در پیشگاه خدا مسئولیم و خوب یا بد بودن بیشتر مردم، جواز خوب یا بد بودن ما نیست، و سرانجام تمام انسان ها تک به تک باید در پیشگاه خدا بایستند و در برابر رفتار خویش پاسخ گو باشند، و کسانی که به وظیفه ی خود عمل کرده اند، سعادتمندند، و آنان که کوتاهی کرده اند، زیانکار خواهند بود. نکتّه ی سوّمی که از این آیه استفاده می شود، شدّت و سختی روز رستاخیز است که هیچ کس حاضر نمی شود در آن روز بار گناه دیگری را به دوش کشد؛ هرچند او از بستگان نزدیک یا دوستانش در دنیا باشد؛ در حالی که در دنیا بسیاری از افراد، به سبب رفاقت، خویشاوندی یا حتّی سود مادی حاضرند بار گناهان دیگران را بر دوش کشند. آری، احوال قیامت چنان سخت و هولناک است که نه تنها کسی بار گناه دیگری را به دوش نمی کشد، بلکه به فرموده ی آیات قرآن ، انسان ها از شدّت ترس و وحشت، تمام پیوندهای دوستی و خویشاوندی را به فراموشی می سپارند و با دیدن نزدیک ترین خویشاوندان خود، پا به فرار می-گذارند، و چه بسا آرزو دارند که بار گناه خود را بر دوش عزیزترین کسان خود در دنیا بگذارند. البتّه دوستان خدا از این وضعیّت مستثنی هستند و آنان در آخرت در کنار یکدیگر در کمال دوستی و محبّت زندگی خواهند کرد . 🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5987999105790510535.mp3
3.55M
دعای الهی عظم البلا برای تعجیل در فرج عج و رفع گرفتاریها علی فانی
19 - یکسان نیستند کور و بینا 20 - و نه تاریکیها و نه روشنائی‌ 21 - و نه سایه و نه سوزش گرما 22 - و یکسان نیستند زندگان و نه مردگان همانا خدا می‌شنواند هر که را خواهد و نیستی تو شنواننده آنان که در گورستانند 23 - نیستی تو جز بیم‌دهنده‌ 24 - همانا فرستادیمت به حقّ نویددهنده و ترساننده و نیست ملتی جز آنکه بگذشت در آن ترساننده‌ای‌ 25 - و اگر تکذیب کنند همانا تکذیب کردند آنان که پیش از ایشان بودند بیامدندشان پیمبرانشان به نشانیها و به کتابها و به نامه درخشان‌ 26 - سپس برگرفتیم آنان را که کفر ورزیدند پس چگونه بود کیفرم‌ 27 - آیا ندیدی که خدا فرستاد از آسمان آبی پس برون آوردیم بدان میوه‌هائی به رنگهای گوناگون و از کوه‌ها راه‌هائی سفید و سرخ رنگارنگ و سیاه‌هائی تار 28 - و از مردم و جنبندگان و دامها به رنگهای گوناگون بدینسان جز این نیست که می‌ترسند خدا را از بندگانش دانشمندان همانا خدا است عزتمند آمرزگار 29 - آنان که خوانند کتاب خدا را و بپای دارند نماز را و دهند از آنچه روزیشان دادیم نهان و آشکارا امید دارند سوداگریی را که هرگز تباه نگردد 30 - تا بپردازد بدیشان پاداش ایشان را تمامی و بیفزایدشان از فضل خویش و او است آمرزنده سپاسگزار 🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛