eitaa logo
🌷 شهیدسیدمیلادمصطفوی🌷
1.6هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
2.5هزار ویدیو
85 فایل
شما با دعوت #شهدا به این کانال اومدید #اولین_کانال_رسمی #خادم_الشهدا #مهندس_عمران #پهلوان #شهیدسیدمیلادمصطفوی نشر مطالب کانال فقط با ذکر #صلوات مجاز میباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸وَيَرزُقهُ مِن حَيثُ لا يَحتَسِبُ 🍃و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد 🤍🌺🤍🌺🤍🌺🤍🌺🤍🌺 ‏نسیم، عطر تو را صبح با خودش آورد و گفت :روزی عشّاق با خداوند است...
در شرح عاشقانه‌هایشان، همین بس که محمّد صل اللّه علیه و آله فرمود : هیچ کس برای من خدیجه نمی‌شود
چون گداز شهابی بر آسمان، چون برف سنگینی بر زمین، چون موج شتابنده ای بر دریا، چون کاروان خسته ای در صحرا می آییم و می‌رویم! و‌ از خود در پناه شبی پر ستاره مشتی خاک به جا می گذاریم؛ به راستی دنیا محل گذر است ..
بین سعادت و شقاوت یک قدم بیشتر فاصله نیست و آن قدمی‌ست که بر هوای نفس گذاشته شود ! 🌱
یک پاسدار در درگیری با سارقان مسلح 🔹سپاه روح‌الله استان مرکزی: بامداد امروز چند سارق مسلح قصد تعرض به انبار یکی از مقرهای سپاه خمین را داشتند که با هوشیاری یکی از پاسداران مستقر در محل مواجه شده و در هنگام فرار اقدام به تیراندازی کور کردند. 🔹در این تیراندازی پاسدار «مهدی مکرمی» مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در اثر شدت جراحات عصر امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح متواری‎شده با همکاری دستگاه‌های امنیتی ادامه دارد.
آیت الله بهجت:🌱 انسان چقدر به مرگ نزدیک است و چقدر آن را دور میپندارد...
ما حتی طویله ای به اسم اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم❌
ما یادمان نیست ولی راستی « حسین » ؛ با درد غربتِ تو کجا آشنا شدیم!؟
یڪ خشم فرو خوردن آدم را از هزار رڪعت نماز مستحبی زودتر به خدا می‌رساند 🌱
هر وقت‌ احساس‌ کردید از‌ امام‌زما‌ن(عج) دور‌ هستید و دلتان برای آقا تنگ نیست؛ این‌ دعای کوچک را بخوانید لَیـِّن‌‌قَلبی‌لِوَلِـیِّ‌‌اَمرک 😍 یعنی خدایا دلم را برای امامم‌ نرم‌ کن ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
«محمّـــ💚ـــد» نامش دلیل شد صلوات آفریده شد! إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ ۚ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا
عید میلاد حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم و آقا امام صادق علیه السلام بر همه شما مبارکباد🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بر خلق خوش و خوی محمد صلوات🌹 بر عطر گل روی محمد صلوات🌹 در گلشن سر سبز رسالت گویید🌹 بر چهره گل بوی محمد صلوات🌹
«أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ اَلْعَمَی بَعْدَ اَلْجِلاَءِ وَ مِنَ اَلضَّلاَلَةِ بَعْدَ اَلْهُدَی وَ مِنْ مُوبِقَاتِ اَلْأَعْمَالِ وَ مُرْدِیاتِ اَلْفِتَنِ» پناه به خدا میبرم از نابینایی بعد از بینایی و از گمراهی بعد از راهیابی و از اعمال ناشایسته و فرو افتادن در فتنه ها.
حمله ۲ موتورسوار به مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران 🔹توانگر، نماینده مجلس: دیشب ۲ موتورسوار به رضازاده مسئول بسیج علوم پزشکی تهران در مسیر خوابگاه حمله کردند. از ناجا و اطلاعات می‌خواهم موضوع را پیگیری و روشن کنند پشت‌پرده مافیای درمان چه خبر است؟ 🔸روز گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بسیج دانشجویی چند دانشگاه علوم پزشکی دیگر طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواسته بودند که به ماجرای کمبود پزشک در کشور ورود کند.
مامور ناجا در دلگان 🔹در درگیری با اشرار مسلح در دلگان سیستان‌وبلوچستان ، ستوان سوم اصغر نوروزی به فیض عظیم شهادت نائل گردید و سه نفر از ماموران مجروح شدند. گفته می‌شود دو شرور هم به هلاکت رسید.
‏شما می‌تونید برای دوست‌تون یک حدیث ارسال کنید! شما می تونید برای دوست‌تون یک پُست مستهجن ارسال کنید! تا زمانی که اون حدیث در چرخه‌ی ارسال باشه، ثواب به توشه‌ی آخرت‌تون اضافه میشه! تا زمانی که اون عکس مستهجن در چرخه‌ی ارسال باشه در گناهِ بینندگان‌ش شریک هستید! انتخاب با شماست.
خدایا ما رو بابت همه ی رفاقت هایی که باید با شما میکردیم و با آدما کردیم ببخش؛این شما بودی که هیچوقت پس نزدیمون ..
رهبر انقلاب: شهرها باید به نام شهیدان مزیّن شوند 🔹شوراهای شهر در شهرهای مختلف بدانند که با اسم چه کسانی این شهر مفتخر می‌شود. چه افتخاری برای یک شهر، برای یک خیابان، برای یک کوچه و یک گذر، بالاتر از اینکه نام شهید بزرگی، نام یک انسان فداکاری بر روی آن گذاشته بشود؛ اینها چیزهایی است که بایستی دنبال بشود. 🔹یکی از چیزهای مغفولی که باید حتماً توجّه بشود، تشییع جنازه‌ی شهدا است. در دوران جنگ هر چند روز یکبار در این شهرها تشییع جنازه‌های عظیمی راه می‌افتاد، مردم می‌آمدند، شعرا شعر می‌گفتند، نوحه درست می‌کردند، سینه می‌زدند، به نام شهدا، به یاد شهدا؛ اینها در هیچ جای دنیا نیست، اینها به یاد ماندنی است،‌ اینها را باید ثبت کرد و نگه داشت. دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ شهدای استان زنجان با رهبر انقلاب ۲۴ مهر برگزار شده بود.
خدایا توبه رو که همیشه پذیرفتی؛قدرت پابند بودن به توبه رو بهمون بده،خودمونم دیگه خسته شدیم ازین همه توبه شکستن...
💢شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات دولت روحانی تشکیل شود 🔸 احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت روحانی کشور را با شرایط بسیار سختی تحویل دولت سیزدهم داده است، اظهار داشت: متاسفانه به جهت آنکه دولت روحانی کشور را با استقراض و انتشار اوراق قرضه اداره می‌کرد، الان بدهی بسیار زیادی داریم و دولت رئیسی باید بدهی‌های دولت قبل را پرداخت کند. 🔹 دولت روحانی ماهانه بین ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان از بانک استقراض می‌کرد تا به کارکنان خود حقوق پرداخت کند. 🔸 البته به محض اینکه دولت رئیسی روی کار آمد، برای پرداخت حقوق کارکنان دولت حتی یک ریال هم از بانک مرکزی استقراض نشد. 🔹 اگر ما به دنبال مسبب وضع فعلی کشور هستیم، باید به طور مشخص گفت که مسبب اصلی وضعیت فعلی کشور دولت روحانی است. 🔸 دولت روحانی آنقدر در زمینه ترخیص این کالاها کم کاری کرد که بسیاری از این محصولات در گمرک از بین رفت.