شیخ رطب خورده...!!!
نقدی بر حملات جریان منتظری بر تجمع محکومیت هنجارشکنی حجاب اسلامی در نجف آباد.
(شماره ۵) #اختصاصی
صفحه اول🔻🔻🔻
🔹یکی از لیدرهای جریان مرحوم منتظری، که قبل و بعد از تجمع محکومیت هنجارشکنی در نجف آباد به دغدغه ایمانی و اسلامی برگزاری تجمع هجمه وارد کرد، شیخ #مجتبی_لطفی از مسئولان دفتر ایشان بود، که سیبل حمله خود را امام جمعه محترم #نجف_آباد حجت الاسلام و المسلمین #حسناتی (زیدعزه) قرار داد و ابتدا در صبح روز تجمع در یادداشتی با عنوان (#دوچرخه_سواری خانمی در نجفآباد و تفاوت دو دیدگاه) موضع #امام_جمعه محترم در ساعاتی پس از هنجار شکنی در مسجد جامع را با استناد به متنی که در گروه های مجازی نقل شده را همراه با موضع #احمد_عابدینی در این باره، را بدون تحلیل بازنشر کرد؛ اما فردای تجمع در یادداشتی دیگر با عنوان(سخنی از سر صدق با امام جمعه نجفآباد) با هجمه به بیانات امام جمعه محترم با استناد به همان متن مجهولی که در فضای مجازی شهر منتشر شده بود، خطاب به ایشان گفت:
«من اگر به جای شما بودم، قبل از تکیه بر گزارش های برخی منابع؛ بهائیت، ضد انقلاب، منافقین و ... را به عنوان پشت صحنه این حرکت نه چندان مهم، اعلام نمی کردم؛ شما که خود سابقه فرماندهی سپاه در شهر را دارید به خوبی واقفید که گزارش برخی گزارشگران مخدوش است»
🔸در صورتی که خود آقای لطفی در این یادداشت به یک متن مخدوش استناد می کند و به دروغ ادعا می کند که ایشان از مردم دعوت به برگزاری تجمع کردند، در صورتی که اکنون با انتشار فیلم کامل اظهارات امام جمعه محترم روشن شده است، که ایشان در صحبت های خود به طور رسمی دعوت به تجمع نمی کنند و فقط از درخواست خودجوش خواهران عفیفه شهر برای برگزاری تجمع خبر داده و البته این دغدغه را می ستایند؛ این درحالی است که در همان متن ناشناس هم از عبارت #تجمع_خودجوش استفاده شده است، ولی آقای لطفی با حذف این فراز سعی بر نسبت دادن تجمع به ایشان داشته، تا بستر تهاجمات گسترده جریان های زاویه دار علیه امام جمعه محترم را فراهم سازد و به زعم خام خود نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان را تضعیف و در انفعال قرار دهد.
🔹نکته دیگر آنکه اگر کسی فیلم سخنان امام جمعه محترم را مشاهده کند، به روشنی تصدیق خواهد کرد که ایشان در طول این صحبت ها، که حدود هشت دقیقه طول می کشد، بصورت قاطع زن #کشف_حجاب کرده را #بهائی و #منافق و... معرفی نمی کند و در سرتاسر صحبت ها با مطالبه از مسئولان مربوطه درخواست پیگیری جدی ماجرا و روشن شدن پشت پرده آن را دارد، تا انگیزه او از این #هنجارشکنی مشخص شود و در این راستا احتمالات مختلف را بیان کرده و حتی احتمال اعتیاد و یا دیوانگی وی را که از قضا حامیان این حرکت شنیع و غیر دینی از جمله برخی سران جریان منتظری بعنوان محملی برای تبرئه زن هنجار شکن مطرح کردند را در سخنان امام جمعه محترم می بینیم.
🔸مشاهده غیر مغرضانه و منصفانه سخنان حضرت آقای حسناتی نشان می دهد که جناب ایشان با لحاظ جوانب مختلف موضوع به این هنجارشکنی پرداخته اند، حال از چه رو این مدعیان آزادی بیان و اخلاق حرفه ای یکباره دست از تمام آن ادعاها و شعارها برداشته و به تحریف سخنان یک مقام رسمی دست زده اند؟ براستی مخاطب حقیقت جوی نجف آبادی(از هر طیف فکری و سیاسی که باشد) با ملاحظه این قبیل رویه های ناپسند، در مورد سایر نوشتجات این جماعت به تردید نخواهد افتاد؟ اشارتا باید گفت که احتمالات مطرح شده توسط امام جمعه احتمالاتی بوده که اتفاقا در آن شب در بین مردم مطرح بوده است، مثلا احتمال انتساب به بهائیت که با توجه به حضور پیروان این فرقه ضاله در نجف آباد و اطراف آن و نیز سابقه #بابیت و #بهائیت در هجمه به #حجاب_اسلامی که اولین آن مربوط به #واقعه_بدشت و کشف حجاب #طاهره_قره_العین است، در ابتدای امر، منتفی نبود.
با این توضیح روشن است که این شاگرد آقای منتظری در نوشته خود با استناد به گزارشات مجهول به امام جمعه محترم، نسبت دروغِ اطمینان به گزارشات مخدوش را می دهد و حال آنکه رطب خورده منع رطب نتواند کرد.
🔹لطفی در بخش دیگری از نوشته خود با زیر سوال بردن انگیزه های مقدس مردم مومن شهر برای تجمع و درخواست برخورد قانونی با یک عمل غیر قانونی و غیر دینی، خطاب به امام جمعه می نویسد:
«اگر من جای شما بودم در همان وهله اول با این خانم که دستگیر شده ملاقاتی ترتیب داده و با او صحبت کرده و انگیزه وی را بدست می آوردم، اگر حرف عقیدتی و فکری داشت و آزادی پوشش طلب میکرد، حرفش را میشنیدم و با او به تبادل نظر میپرداختم، اگر مشکل مالی داشت، برطرف میکردم، اگر مشکل شخصیتی و روحی داشت میگفتم مواظبش باشند شاید از جای دیگری سرخورده شده،و بعد هم خودم ضمانتش را کرده تا آزادش کنند»
ادامه در صفحه بعد👇👇👇
@shajartooba 🌿
ادامه ی صفحه قبلی☝️☝️☝️
شیخ رطب خورده...!!!
نقدی بر حملات جریان منتظری بر تجمع محکومیت هنجارشکنی حجاب اسلامی در نجف آباد.
(شماره ۵) #اختصاصی
صفحه دوم🔻🔻🔻
🔸عجیب است جناب لطفی که از حامیان دوآتشه دولت فعلی و مع الواسطه مسبب نابسامانی های معیشتی و اقتصادی است، در آخر متن خود، با ژست مردم مدارانه تلاش می کند، این اقدام مشکوک را به وضعیت نابسمان معیشتی مربوط سازد یا چنان ژست آزادی عقیده و مهربانی با عنصر هنجارشکن به نمایش می گذارد که اگر کسی از کارنامه جریان محبوب او خبر نداشته باشد وی را یک مرشد معنوی و یک منجی مهربان برای مردمان نجف آباد قلمداد کند، حال آنکه مردمان متدین و فرهیخته این دیار هنوز قتل فجیع شیخ قنبر ها و #آیت_الله_شمس_آبادی ها را که صرفا بخاطر یک #اختلاف_علمی و عقیدتی بود را به خوبی بیاد دارند و هر کسی بجای این جریان بود تا پایان عمر نمی بایست ژست تصنعی دفاع از عقیده مخالف به خود بگیرد و امام جمعه محترمی که در این سال های تصدی امامت با وسعت مشربِ پدرگونه خود با جریان های مخالف و زاویه دار، را با ادبیاتی بدور از شان ایشان، درس #برخورد-با-مخالف بدهد.
🔹مایه تعجب است که آقای لطفی بعنوان شاگرد آیت الله منتظری و از مسئولان دفتر ایشان کی و چگونه، تا این حد نسبت به احکام شرعی مسامحه گر شده اند؟؟؟ آقای لطفی اگر نمی داند پس بداند، که سابقه استادش در منصب امامت جمعه، با این موضع امروزش همخوانی ندارد، و اگر امروز به امام جمعه نجف آباد هجمه می کند، باید بداند که این هجمه ها بازگشت به سابقه استاد محبوبش دارد؛ چرا که در سال ۵۹ و در زمانی که ایشان در منصب امامت جمعه قم بودند، نسبت به مظاهر فحشا و فساد و نیز نماد های رژیم شاهنشانی قاطع تر از این ها عمل می کردند، و در پیامی راساً از جانب خود از مردم دعوت به راهپیمایی برای محکومیت این مظاهر کرده، که در این مجال به بخشی از آن اشاره می کنیم:
«امت مسلمان و بپا خاسته ایران با دادن بیش از 60 هزار شهید و یکصد هزار معلول و پس از گذشتن حدود یکسال و نیم از انقلاب خود هنوز شاهد ریشه ها و نمود های رژیم شاهنشاهی، آنچنان که گویی در این کشور انقلابی رخ نداده و نامی از اسلامی نبوده است، می باشد؛ فساد و فحشا، نه در کوچه و خیابان که در متن وزارتخانه های و ادارات دولت جمهوری اسلامی با وقیحانه ترین شکل خود هنوز باقی است؛ زنان و مردانی بی خبر از تلخ کامی های مردم محروم این سرزمین و بی تفاوت در برابر اسلام و انقلاب، به بی بند و باری خود و عدم رعایت ضوابط اسلامی پافشاری دارند......اینجانب با درود فراوان به رهبر بزرگ انقلاب و مردم همیشه آماده ایران از همه برادران و خواهران خود می خواهم که در روز جمعه ۵۹/۴/۱۳ در سراسر کشور دست به یک راهپیمایی با شکوه بزنند و بدینوسیله بیعت شکست ناپذیر خود را با امام امت تجدید نمایند»
(منبع: کتاب رهنمود های فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حسینعلی منتظری از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی، ص ۱۱۸و۱۱۹)
🔸با توجه به این متن فوق ظاهرا آقایانی که در حال حاضر به تجمع حجاب هجمه کردند، بدون اینکه بنا به مصالحی رسما اعلام کنند، از استاد خود هم عبور کرده اند؟! همچنین گذشته از نوشتجات تامل برانگیز و عجیب برخی معممین منسوب به جریان آقای منتظری که در حمایت از هنجارشکنی در دارالمومنین نجف آباد به تحریر در آمد، سوال اساسی این است که جریان مزبور با چه رویی از پاسخگویی در مورد وضعیت معیشتی فعلی که بدست دولتمردان مورد حمایت آنها ایجاد شده طفره می روند؟ قطعا این جماعت در مقامی نیستند که برای مردم متدین و مسئولان این شهر تعیین تکلیف و تعیین اولویت کنند و بهتر است به دنبال پاسخ های قانع کننده و یا اظهار پشیمانی نسبت به کارنامه پر مناقشه سیاسی خود باشند.
والسلام علی من اتبع الهدی
@shajartooba 🌿
#پست_ویژه
پیام آیت الله منتظری در محکومیتِ #فساد و #فحشا و نمود های رژیم شاهنشاهی و دعوت از مردم سرتاسر کشور برای برگزاری #تظاهرات محکومیت آنها و تجدید بیعت با آرمان های #امام_خمینی، در تیرماه ۱۳۵۹.
پ ن: این پیام تاریخی که در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شده است و لیدر های جریان آقای #منتظری تمایلی به بازنشر آن ندارند، به روشنی نمایاگر این است، که معممین این جریان، در این ایام با هجمه گسترده به #تجمع_محکومیت_هنجارشکنی در #نجف_آباد، در اصل به سابقه استاد خود متعرض شده اند و علی ظاهر مدت هاست که از استاد خود هم عبور کرده اند....
@shajartooba 🌿
واکنش های شاعرانه به تجمع محکومیت هنجارشکنی در نجف آباد
مقدمه
هنجارشکنی حجاب اسلامی در نجف آباد و برگزاری تجمعِ محکومیت آن، واکنش های گسترده ای را در پی داشت، که در پرونده ای بطور خاص به آن پرداختیم، البته بخشی از این واکنش ها در قالب شعر و نظم بود که جا دارد بطور مجزا به آن پرداخته شود.
یکی از مهم ترین واکنش ها مربوط به فرزند احمد منتظری و نواده آیت الله منتظری بود که در فردای تجمع، با انتشار شعری هتاکانه نسبت به روحانیت از ایرج میرزا ، شاعر ضد مذهب معاصر، به دغدغه های مومنانه برگزاری تجمع حمله برد و البته این نواده آیت الله!!! توجه نداشت که این شعر با توجه به سابقه پدربزرگش، که به بخشی از آن در یادداشت های قبلی بیان گردید، تیشه به ریشه خود اوست.
در ادامه به چند مورد از پاسخ های برخی از شاعران دغدغه مند به هجمه های صورت گرفته، اشاره می شود.
@shajartooba 🌿
واکنش های شاعرانه به تجمع محکومیت هنجار شکنی در نجف آباد
(شماره اول)
🔻🔻🔻
تشنه مانده کودکی اینجا
و گرسنه کنار او مادر
دو سه سال است سفره شان هر شب
نان ندارد جناب آزادی
هر دو دنبال کشف، با قدرت
کشف نان یا که نان آزادی
یادتان هست همیشه میگفتید
که دوچرخه است نماد آزادی
قدری از مشکلات مردم گو
بیخیال، ما فدای آزادی
زن برای نمایش است اینجا
تو به دنبال ژست آزادی
زیر چرخ تو عده ای له تر
بیخیال، این بهای آزادی
چرخ این اقتصاد لنگیده
تو هنوزم شعارت آزادی
یادتان هست گدا عقیم شود
گور بابایشان، فدای آزادی
کارتن خوابمان به گور می خوابد
مرگ بر تو، همینه آزادی
یک اقامت حقوق ماهانه
این همان است سود آزادی
یک توافق و سود بی پایان
تو ز میهن پرستی آزادی
میکنی با دو دست خود امضا
طرح تحریم به اسم آزادی
چون مسیح و عبادی و مریم
می خورید نان به اسم آزادی
اولش عکس با فقیر و بی خانه
بعد با پمپئو کنار آزادی
می شود از گذشته نانتان پر چرب
خوش به حال شما و آزادی
خط فقر است می رود بالا
و حقوق دلار آزادی
ما که چرخ مرادمان چرخید
با دوچرخه، سوار آزادی
میرزا
@shajartooba 🌿
واکنش های شاعرانه به تجمع محکومیت هنجار شکنی در نجف آباد
(شماره دوم)
🔻🔻🔻
به شهری افتخار آمیز و تابان
درون خاک شیران و دلیران
همان شهری که مهد حججی هاست
که در او عشق و شوق و نور پیداست
زنی بر رسم ناپاکان ناساز
که می راندی دوچرخه با سر باز
عیان شد از برای بی حجابی
که آرد مثل امثالش خرابی
از این رو مردم از هرجا رسیدند
به رویش چادر معنا کشیدند
خجالت باد بر قوم سیه کار
به آنانی که می باشند بدکار
که این کردار را کردند تایید
و رقصیدند با این زن به تاکید
هوسبازان نااهل و بداندیش
دغلکاران در عالم کم و بیش
سیاسی کارهای بی مروت
گرفتند این خطا را هم به خدمت
که تا امیال خود را بر نشانند
که تا لفظ عدالت برکشانند
برقصیده ، بد از اسلام گفتند
هزاران حرف زشت و خامگفتند
اگر امروز در ایران گدایی است
برای اضطراب از کدخدایی است
به سوی کدخدا از چه روانید
چرا بیچاره ی دور و زمانید
مگر کردار دشمن یادتان نیست
مگر بدبختی زن یادتان نیست
مگر آن روزهای رقص و فریاد
شما را رفته ای مخلوق از یاد
اگر امروز در هرجا فقیریست
برای اینکه ایمان در اسیریست
طمع بر نقد بیگانه نبندید
به حق یاران با ایمان نخندید
بترسید از دل خون شهیدان
همان حق یاوران اهل ایمان
که جان دادند تا قرآن بماند
وطن آهنگ حق خواهی بخواند
به اسلام و ولایت بد نگویید
یکی رفت و یکی آمد نگویید
وطن یعنی حجاب و دین و ایمان
وطن یعنی صداقت یعنی ایران
"پری رو تاب مستوری ندارد
در ار بندی سر از روزن برآرد.."
مرادش از پری رو حقه بازیست
زن حق خواه از تقدیر راضیست
زنی که در پی بی بند و باریست
سزایش خفت و تحقیر و خاریست
شکوه دین و دنیا مادرانند
که از بی بند وباری در امانند
@shajartooba 🌿
❌پاسخ به جوابیه شیخ مجتبی لطفی❌
(صفحه اول)
🔻🔻🔻
پس از انتشار یادداشت (شیخ رطب خورده) در تاریخ ۴ آبان ماه (برای مشاهده یادداشت به این لینک مراجعه شود:https://eitaa.com/shajartooba/295)
آقای مجتبی لطفی از فعالان رسانه ای جریان آقای منتظری در تاریخ ۶ آبان در برخی از شبکه های مجازی جوابیه ای با عنوان (انشاء یا نقد؟) به این یادداشت نوشت که خوشبختانه حاوی نکات جالب و مخدوش جدیدی است که موضوع یادداشت حاضر است و در این راستا به نکاتی در این باره اشاره می کنیم:
1⃣ اگر چنانچه طبق ادعای جناب لطفی، یادداشت مورد نظر یک انشای صرف بوده، که اساسا ارزش پاسخگویی نداشت و پاسخ دادن به آن برای لطفی چندان ارزشی نباید می داشت ولی با جوابیه نویسی ایشان روشن شد که اتفاقا یادداشت حاوی نکات تامل برانگیزی بوده است که پس از اقبال مخاطبان، وی را به پاسخگویی وا داشته است.
2⃣ اصرار مجدد لطفی بر تردید افکنی علیه اظهارات صریح و جامع امام جمعه محترم مصداق بارز تضعیف شخص و جایگاه و اقدام بهنگام و معقول حاج آقای حسناتی است و معلوم نیست جریان منتظری با این رویه تخریبی دقیقا چه هدفی را دنبال می کند؛ آنگونه که در یادداشت قبل متذکر شدیم مجتبی لطفی با استناد به یک متن ناشناس و مخدوش هجمه رسانه ای سنگینی را علیه امام جمعه سامان داد که فراغ از نادرستی مدعاها روش او از اخلاق حرفه ای و انصاف رسانه ای بدور بود، چه اینکه کفی بالمرء کذبا ان یحدث بکل ما یسمع
3⃣ اگرچه مجتبی لطفی تلاش دارد متن غیر مستند و غیر منصفانه خود را از گزند خدشه و تحریف آمیز بودن برهاند اما مستندات موجود تلاش او را ناکام می گذارد؛ از آن جمله اینکه مشاهده فیلم اظهارات امام جمعه و متن ناشناس نشان می دهد که بیان انتساب عنصر هنجارشکن به برخی فرقه های ضاله و گروه ها صرفا بصورت یک احتمال مطرح شده است و حال آنکه لطفی با برجسته سازی این احتمال صرف آن را به عنوان موضع قطعی حضرت حاج آقا حسناتی القا کرده و براساس یک پندار تحریف آمیز موجی از فضاسازی رسانه ای را متوجه اقدام مثبت ایشان و مردم غیور نجف آباد کرده است؛ این قبیل جو سازی ها بر پایه برداشت های تحریف آمیز و غیر منصفانه است که نویسنده آن پیش از هر توجیه دیگری لازم بود به تصحیح و عذرخواهی از آن بپردازد و تلاش کند از تکرار این موارد پیشگیری نماید.
تحریف دیگر آنکه علی رغم تصریح امام جمعه محترم و تجمع کنندگان و حتی متن ناشناس مورد استناد لطفی به خودجوش بودن تجمع اما لطفی با کم لطفی تمام در یادداشت خود این حرکت مقدس مردمی را به شخص امام جمعه منتسب می کند تا همان گونه که قبلا اشاره شد بستر تخریب ایشان را مهیا سازد.
ادامه در صفحه بعد👇
@shajartooba 🌿
❌پاسخ به جوابیه شیخ مجتبی لطفی❌
در ادامه صفحه قبلی☝️
(صفحه دوم)
🔻🔻🔻
4⃣ همچنین مجتبی لطفی در حالی جریان انقلابی را به دوگانه سازی بین امام جمعه و شاگردان آقای منتظری متهم می کند و این عمل را ناشیانه می پندارد که عملکرد جریان مزبور در ماجرای اخیر و از جمله یادداشت اول خود وی با عنوان (دوچرخه سواری خانمی در نجفآباد و تفاوت دو دیدگاه) اثبات می کند که این دوگانه اتفاقا وجود دارد و خود ایشان با مقایسه واکنش امام جمعه با واکنش احمد عابدینی بعنوان یکی از شاگردان آقای منتظری در نجف آباد، بر وجود این دوگانه مهر تایید زده است.
از این گذشته کسی که نماینده ولی فقیه و پرچم دار گفتمان انقلاب اسلامی در شهر است، را چه کار با جریانی که در سرتاسر ایران و فراتر از آن در عرصه بین المللی به ضدیت با امام و نظام و انقلاب اسلامی شناخته می شود؟ لطفی در پیوست جوابیه خود هم عکسی از امام جمعه محترم با احمد منتظری که ظاهرا مربوط به مراسم سالگرد آقای منتظری در نجف آباد است، منتشر کرده است و بنوعی خواسته است، ادعای خود را با چنین عکسی باور پذیر نماید.
از قضای روزگار اگر جریان منتظری به صرف چند عکس، قصد مصادره و یا تخریب امام جمعه و یا انتساب ایشان به جریان خود را دارند باید بدانند که این تلاش آنان آبی را برایشان گرم نمی کند، چرا که این سلوک ایشان با جریان مزبور بر طبق تشخیص جناب ایشان برای مدیریت جریان های مختلف شهر بالاخص جریان منتظری است و از این گذشته مگر می توان امیرالمومنین را که با خوارج زمان خود به جهت اتمام جهت با ملاطفت و بزرگواری برخورد کردند، امروزه بخاطر این حسن رفتار به جریان خوارج منتسب کرد و تباین حضرت را با خوارج به صرف ملاطفت های قبل از جنگ حضرت امیر، نادیده انگاشت؟
آقای لطفی همچنین با مقایسه امام جمعه فعلی و سابق نجف آباد (ایدهما الله) سعی در یارگیری به نفع جریان محبوب خود دارد و می خواهد در این بین تخم تفرقه را در بین جریان های انقلابی شهر بکارد، در حالی که مردم شهیدپرور و غیور نجف آباد، برخورد های حرمت شکنانه جریان طرفداران آقای منتظری را با امام جمعه فقید نجف آباد، مرحوم آیت الله ایزدی و ماجرای به آتش کشیدن دفتر ایشان را در سالهای پایانی عمر و مسئولیت ایشان، فراموش نکرده اند.
نکته دیگر اینکه قطعا صحت سنجی این دست ادعاها از سوی کسانی که در سالیان متمادی گذشته سابقه فراوانی در قلب حقایق تاریخی داشته اند و بعضا نسبت های ناروایی را متوجه بزرگانی چون حضرت امام خمینی نمودند، امری بغایت دشوار است و طبعا تنها مرجع ذیصلاح برای صحت سنجی این دست ادعاها شخص امام جمعه محترم حجت الاسلام و المسلمین حسناتی است و البته از نظر نباید دور داشت که با توجه به موقعیت حساس امامت جمعه در شهر نجف آباد که به دلیل کارشکنی های مستمر جریان منتظری آبستن حوادث مختلف است، نمی توان و نباید از امام جمعه محترم انتظار تکذیب صریح این ادعاهای مشکوک را داشت؛ بی گمان گذشت زمان پرده از حقایق برمی دارد و آن زمان بعید نیست تا بار دیگر نمونه دیگری از تاریخ سازی و تحریف حقایق در کارنامه جریان منتظری ثبت شود، الله اعلم.
5⃣ گرچه پاسخ به تک تک فراز های یازده گانه جوابیه شیخ مجتبی لطفی به قرینه مباحث مطرح شده کاملا روشن است اما جهت پرهیز از اطاله کلام و مراعات حال مخاطب بعنوان حسن ختام به آخرین بند آن می پردازیم که در آن لطفی پاسخ به ماجرای شهادت مرحوم آیت الله شمس آبادی را بدون پاسخ مستدل و مستند و منطقی رها کرده و به برچسب زنی با ادعای خالی بودن چنته روی آورده است؛ حال آنکه اگر جناب لطفی واقعا چنته اش در این موضوع پر بوده و هست، باید توضیح می داد که چرا باند مهدی هاشمی صرفا بخاطر اختلافات علمی آن شهید مظلوم را به قتل رساندند؟ عجیب است جریانی که از دهه چهل تا کنون بعنوان اقدامات رادیکال و خشن و برخوردهای حذفی شناخته می شود و سابقه خونریزی در کارنامه خود دارد، حزب الله عزیز و مردم متدین و نجیب نجف آباد را متهم به صفاتی می کند که شایسته خود این جریان است.
والسلام علی من اتبع الهدی
۶ آبان ۹۹
@shajartooba 🌿
مه فشاند نور و سگ عو عو کند
هر کسی بر طینت خود میتند
چون تو خفاشان بسی بینند خواب
کاین جهان ماند یتیم از آفتاب؟
کی شود دریا ز پوز سگ نجس
کی شود خورشید از پف منطمس
شمع حق را پف کنی تو ای عجوز
هم تو سوزی هم سرت ای گندهپوز
هر که بر شمع خدا آرد پف او
شمع کی میرد بسوزد پوز او
در شب مهتاب مه را بر سماک
از سگان و عوعو وی چه باک
ای بریده آن لب و حلق و دهان
که کند تف سوی ماه آسمان
خس، خسانه میرود بر روی آب
آب صافی میرود بی اضطراب
مصطفی مه میشکافد نیمه شب
ژاژ میخاید ز کینه بو لهب
آن مسیحا مرده زنده میکند
آن جهود از خشم سبلت میکند
#من_محمد_را_دوست_دارم
#لبیک_یا_رسول_الله
#ابلیس_پاریس
@shajartooba 🌿
هدایت شده از شجرطوبی
کاریکاتوری که #شارلی_ابدو هرگز نخواهد کشید..
#اختصاصی
اقتباسی از کاریکاتور #مازیار_بیژنی
#لبیک_یا_رسول_الله
@shajare_tooba 🌿
شجرطوبی
کاریکاتوری که #شارلی_ابدو هرگز نخواهد کشید.. #اختصاصی اقتباسی از کاریکاتور #مازیار_بیژنی #لبیک_یا_
بازنشر به بهانه عوعو مکرون و شارلی ابدو....
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 لوح | چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در اینباره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟
سید علی خامنهای
۹۹/۸/۷