eitaa logo
شجرطوبی
116 دنبال‌کننده
298 عکس
72 ویدیو
6 فایل
بال بگشا و صفیر از شجرطوبی زَن حیف باشد چو تو مرغی که اسیر قفسی(حافظ) سنگری برای دفاع از شجر طوبیِ انقلاب اسلامی ادمین: @Ahmad_hashemi
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بر پا
یکی از رفقایم این متن رو برای بنده نوشته: «دیشب حرم بودم بعد از نماز مغرب رفتم پیش آقای علوی بروجردی، گفتم شما همانطور که برای فوت یه دختر بیانیه دادید؛ الان که قرآنها رو آتش زدند، مساجد رو آتش زدند، زنده زنده نیروی های انتظامی را آتش زدند، بسیجیان رو شهید کردند و چادر از سر ناموس شیعه برداشتند و اموال عمومی را تخریب کردند، نمی خواهید بیانیه بدید برای دعوت مردم به آرامش و ...؟؟! در جواب گفت: برای من این مسائل ثابت نشده است و ثابت نشده که چه کسی مقصر است و بیانیه ای نخواهم داد !!!» به نظرم این رفیق عزیزم اشتباه نقل قول کرده، شاید درست جملات را نشنیده. و الا بعیده یک روحانی و طلبه ندونه که در شرایط حمله به نظام اسلامی باید از نظام دفاع کنه. بعیده این قدر نادان باشه که تو بیانیه اش تصریحا یا تلویحا نیروی انتظامی که هنوز جرمش مسجل نیست محکوم کنه و بگه باید با مسببین در هر مقامی برخورد بشه اما کلمه ای از مظلومیت روشن نظام سخن نگه و بگه برام روشن نیست. بعیده اینقدر حوزه علمیه ما بیچاره و فلک زده شده باشه که در مساله به این مهمی خفه خون بگیره و نظر نده یا موضع منفعل و بینابین بگیره و یکی به نعل بزنه یکی به میخ. بعیده اساتید این جوانان معصوم ایران اسلامی،که آمده اند در حوزه علمیه شیعه درس دین بخوانند، آدمهای نادانی باشند که به هر دلیل پازل دشمن را پر کنند یا لااقل مددی به حرکت انقلاب ندهند. خدا رحمت کنه آن سردار شهید را که دیدبانی خود را در وصیتنامه اش گزارش کرد و خطاب به همین علما گفت بیایید کمک این نظام مظلوم که مورد هجوم دشمنان است. رفیق بزرگوارم حتما اشتباه نقل کرده و الا خاک بر سر من و امثال من اگر بزرگان و علمای حوزه مقابل این ظلم فاحش به نظام و انقلاب سکوت کرده باشند و سکوتشان را اینطور وقیحانه توجیه کنند. @ali_mahdiyan
حلقه اصلی فتنه فواحش نقدی بر تطهیر «روسری‌سوزی» توسط سروش محلاتی قطعا حلقه اصلی آشوبگری اخیر که با پیشران فحشا صورت گرفت و به صورت ترکیبی از داخل و خارج و در فضای مجازی و حقیقی جامعه به آن دمیده شد، مجریان کف میدان آن و یا حتی خارج نشینان رسانه ای آن نبودند، بلکه حلقه اصلی در این مواجه حق و باطل، مفتیان و صاحب نظران مزوّری بودند که کمر به امتزاج حق و باطل بسته بودند، چرا که روایت سازی اینان بود که عمل اغتشاشگری که بی رحمانه در کف خیابان جولان می داد را تزیین کرده و برای او این خیال را به وجود می آورد که طبق آیه قرآن خود را «هُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا» بداند، در حالی که فی الواقع عمل آنان مصداق «الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا» می باشد. محمد سروش محلاتی یکی از همین روایت سازان و حامیان اغتشاش اخیر بود که از ابتدا تا کنون در این سنگر شیطانی حضور جدی داشت و در تازه ترین یادداشت خود در این باره با عنوان «این روسری سوزی دین ستیزی نیست» مدعی این شده که انکار حجاب لطمه ای به تدین اغتشاشگران وارد نمی کند و این عمل را یک عمل سیاسی در مخالفت با حکومت تلقی می کند و نه مخالفت با دین. جالب این است وی که در تحریف شیطانی خود به کتاب الطهاره حضرت امام خمینی هم استناد می کند و در پایان هم با اشاره به خلا وجود فقیهی چون امام در این برهه حساس به حسرت حضور ایشان برای حل مسائل می پردازد و بنوعی القای این مطلب می کند که نظر امام در برخورد با چنین فتنه ای با برخورد صورت گرفته تفاوت اساسی دارد. در پاسخ به دین فروشی سروش محلاتی چند نکته ضروری است: 1-فتنه گران مورد حمایت سروش محلاتی به سوزاندن روسری خود بسنده نکرده و در کنار روسری سوزان شان هم قرآن کریم و هم مساجد و هم پرچم و هم مامور انتظامی و هم وسایل عمومی را به آتش سپردند، و در نتیجه برای سروش محلاتی با تقلیل ماجرا به «روسری‌سوزی» چیزی جز آنچه که نصیب کبکِ سر در برف فرو برده، نخواهد شد. 2-سروش محلاتی در تطهیر آشوبگران با استناد به فرمایش امام خمینی چنین می نویسد: «هرچند بغض و دشمنی با امیرالمومنین موجب کفر است، ولی کسانی که با انگیزه‌های سیاسی در جهت اعتراض به حکومت امیرالمومنین با حضرت جنگیدند و انگیزه دینی نداشتند مثل معاویه، از دین خارج نشدند.»(کتاب الطهاره، ج3، ص482) برای اثبات تحریف گری سروش محلاتی همین بس که در اینجا از نظر امام خمینی برای دفاع از عمل فنته گران سوء استفاده می نماید در حالی که امام در این بیان در مقام اثبات عدم نجاست(عدم کفر فقهی) محاربان با حضرت امیر هستند و نه در مقام دفاع از عمل آنان، تا سروش محلاتی از آن این سوء استفاده را بکند که از فتنه گری و اغتشاش دفاع کند؛ شاهد بر این موضوع دو عبارت کلیدی امام در این صفحه مورد اشاره سروش محلاتی است که البته با چاقوی تحریف وی بصورت ناشیانه ای حذف شده است اول این عبارت «فلا دليل على نجاستهم و إن كانوا أشدّ عذاباً من الكفّار» که امام خمینی رغم اشاره به عدم کفر آنان ولی عذاب این گروه را شدیدتر از عذاب کفار می داند و دوم این عبارت «لا يوجب (ظاهراً) شي‏ءٌ منها نجاسة ظاهرية و إن كانوا أخبث من الكلاب و الخنازير» که امام دو مرتبه ضمن اشاره به عدم نجاست آنان در مقام قضاوت درباره آنان محاربان را خبیث تر از سگان و خوکان می داند.» آیا شرافتی در وجود این عنصر خبیث که کمر به تطهیر اغتشاشگران با استناد به قول حضرت امام بسته است، وجود دارد تا همانند امام خمینی باغیان بر حکومت دینی را از سگان و خوکان پست تر بداند؟؟؟ 3-در پایان برای سروش محلاتی که منافقانه حسرت خلا وجود امام را می خورد باید نکته ای را متذکر شد و آن اینکه سیره عملی حضرت امام خمینی در برخورد با جریانات فرهنگی در دهه ابتدایی انقلاب به خوبی روشن است و نیازی به غور چندانی ندارد، سیره حضرت امام با اعقاب این فواحشی که امروزه در پی محو حجاب و عفاف هستند، در راهپیمایی های بی حجابان در اواخر سال 57 در تهران و در مخالفت با حکم ایشان درباره حجاب زنان در جامعه روشن است و همچنین عتاب قاطع امام با مسئولان تلویزیون در ماجرای پخش مصاحبه زنی که با توهین به حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی خود را اوشین معرفی کرده بود، و محکوم کردن آن زن به اعدام درصورت احراز قصد توهین، توسط ایشان، روشن تر از آن است که نیاز به توضیح باشد.(صحیفه امام ج21 ص251) پ ن: زنّاری که کافران به کمر می بندند، صد پله شرف دارد به عمامه ای که آخوندهای حامی فتنه فواحش به سر بسته اند. shajartooba 🌿
حضرت حجت الاسلام حسینی قمی با عرض سلام بدون مقدمه خدمت شما که یکی از سخنرانان مطرح کشوری هستید و در برنامه های تلویزیونی نیز حضور دارید چند نکته ای را عرض می کنم. ما شما را انسانی صریح شناختیم که در سخنرانی و تریبون ها مسائل را بدون مجامله بیان می کنید، حتی اگر انتقاد از مسئولان در رسانه ملی باشد که نمونه آن تذکر چند ماه پیش شما با اشاره بالا رفتن اجاره بها و نیز تورم و گرانی اقلام و ارزاق پس از طرح اقتصادی اخیر دولت بود، که البته این دغدغه شما که در اصل دغدغه مردم است، جای بسی تقدیر دارد. اما در این مجال به سلوک شما نسبت به حضور در بیت و مراسمات آقای علوی بروجردی که چندسالی است فاز مرجعیت به خود گرفته است انتقاد جدی وارد است. چرا که این حضور شما فارغ از تایید مرجعیت فردی که مراتب مرسوم در مرجعیت را رعایت نکرده و وارد این فضا شده، تایید مواضع غلط و غیر انقلابی ایشان نیز هست. از آن گذشته سلوک فرد مذکور در حوادث و اغتشاشات اخیر مورد سوال جدی است و جای مواخذه از اوست که چرا به فوت دختر بدحجاب سقزی واکنش نشان داده ولی از آن سو نسبت به هتک مساجد و قرآن و زنان محجبه و شهادت نیروهای امنیتی روزه سکوت گرفت. حضرت آقای حسینی قمی، صریح گویی شما بر روی منبر و در رسانه ملی اقتضای این دارد که حالا که این طور تشخیص داده و در چنین جلساتی شرکت می کنید، حداقل به حکم عدالت و حق گویی میزبان آن جلسه را نسبت به این رفتار دوگانه مورد سوال قرار داده و یا اینکه طریقه صحیح را به وی یادآور شوید. والسلام علی عباد الله الصالحین shajartooba 🌿
✳️مدعیان فهمِ معماهایِ حل شده✳️ مشکل امثال این بنده خدا بعنوان یک مداح اهل بیت این است که از مکتب اهل بیت فقط مدیحه و مرثیه اش را آموخته است و الا اگر یک ورق(تاکید میکنم) تنها یک ورق از تاریخ اهل بیت(سلام الله علیهم) را خوانده و سپس روی آن تفکر می کرد، نمی بایست چنین هزلی را سیاهه می کرد. کاش چنین افرادی بجای توییت بازی هایشان، کمی از آنچه که بر امام اول شان در دوران حکومت بر سرشان گذشت را می خواندند، امامی که پس از دو جنگ سهمگین در دوران خلافت شان با اهل قبله و نه کفار، در ایام پایانی حکومت وارد جنگ با کسانی شد که تا مدتی قبل آن جزو سپاهیان حضرت در جنگ با معاویه بودند والبته بخاطر کج فهمی شان و در به عمل امام‌شان سر به طغیان گذاشته و وقتی یکی از یاران حضرت را بهمراه همسرش به قتل رساندند همان حضرت چهار هزار از آنان را از دم تیغ گذراند. بله آقای علیمی خوارج نه خواننده بودند و نه شاعر و نه سلبریتی و نه فوتبالیست، خوارج نمازشب خوانانی بودند که روزگاری در صفین و در کنار حضرت جانبازی کردند ولی اسیر حجاب معاصرت شدند و در مقابل امام شان به طغیان برخواستند. حجابی که زبیر را به هلاکت کشاند و صحابی بزرگی چون حجر بن عدی را در مقابل امام مجتبی تا لبه پرتگاه کشاند. والا ادعای حل معمایی که هزار و چهارصد سال پیش حل شده برای یک شیعه چندان افتخاری نداشته و ندارد، مهم شناخت حق و باطل در زمان حاضر و یاری امام حیّ است. shajartooba 🌿
شجرطوبی
✳️مدعیان فهمِ معماهایِ حل شده✳️ مشکل امثال این بنده خدا بعنوان یک مداح اهل بیت این است که از مکتب
و تاریخی که همیشه تکرار می‌شود... برخی از این مدعیان سوپر دولوکس شیعه را با این منطق کجی که در قبال جمهوری اسلامی دارند، اگر به هزار و چهارصد سال پیش و در زمان حکومت حضرت امیر ببرند همین منطق کج شان آنان را به ستیز با حضرت می کشاند و یا در خوشبینانه ترین حالت موضع ممتنع در قبال حضرت خواهند داشت. بله این افراد امروزه زیاد دم از علی و اولاد علی(علیهم السلام) می زنند چون دیگر حجاب معاصرت بین آنان و آن حضرات وجود ندارد،یعنی دیگر حضرت علی بین آنان زندگی نمی کند تا آنان حضرت را همچون یکی از خودشان، در شان و منزلت خود بدانند؛ همان حجابی که مردم مدینه را از دور حضرت کنار زد و به سمت دیگران کشاند و حضرت را خانه نشین کرد، همان حجابی که علی(علیه السلام) را حتی در زمان حکومت هم به مظلومیت کشانده و از دست کوفیان خون به جگر کرد والا اگر حجاب معاصرت کنار رود، و معما چو حل شود، آن قدر همه چیز روشن است که حتی جرج جرداق مسیحی هم در شان امام کتاب «صوت العداله الانسانیه» می نویسد. پس القصه، از هواداران این منطق کج هیچ بعید نیست که اگر در زمان حضرت بودند، همراه با قاعدینی همچون عبدالله بن عمر، سعد ابی وقاص و ابوموسی اشعری نه خود را طرف حضرت امیر(ع) و نه طرف اهل جمل و معاویه بدانند و عافیت طلبانه بر زمین بنشینند. پ ن: قطعا کسی ادعا نمی کند صدر تا ذیل صدا و سیما همه صحیح و درست است ولی همسنگ کردن تنها رسانه جمهوری اسلامی ایران با شبکه سلطنتی بی بی سی و اینترنشنال سعودی و منوتوی بهایی، همان منطق قاعدین زمان حضرت امیر است. والسلام shajartooba 🌿
امان از جذب حداکثری گُتره‌ای به بهانه بیلبورد «زنان سرزمین من» میدان ولیعصر جذب حداکثری یکی از مهم ترین توصیه های امام خامنه ای است که متاسفانه برداشت غلطی از آن صورت گرفته، تصوری که از جذب حداکثری در ذهن بسیاری نقش گرفته، این است که جذب هر فردی با هر تفکری توسط آقا توصیه می باشد، البته عده ای هم هستند که بی ملاکی و بی مبنایی خود را در معاشرت با هر فرد و گروهی را، با شعار «جذب حداکثری» پوشیده نگاه می دارند و الا چندان به فرمایش رهبری اعتقادی ندارند. کسی که ملتزم به منظومه فکری آقا باشد باید بداند که ایشان علی رغمی که توصیه به جذب و پیاده نکردن افراد از قطار انقلاب به هر بهانه ای دارند ولی از سوی دیگر جذب از نظر ایشان ملاک و معیار مشخص دارد و نمی توان به اسم جذب به سمت هر ننه قمری رفت. یکی از ملاک‌های ایشان در این‌باره عدم جذب انسان منافق است که در ادامه ایشان چنین مساله را توضیح می دهند: «بعضی‌ها هستند همه‌ی سعی‌شان این است که در مبانی انقلاب ایجاد تردید کنند و نشانه‌های پیشرفت کشور را انکار کنند؛ با اینها با قوّت و با صراحت حرف بزنید، یعنی مرزتان را با اینها مشخّص کنید. من هیچ توصیه نمیکنم با کسی که مبانی انقلاب را قبول ندارد و ایجاد تردید در این مبانی میکند و دشمن را تزئین میکند و راه غلط را در مقابل پای ما میگذارد، با مماشات رفتار کنیم؛ نخیر، آنجا با صراحت رفتار کنید، با قوّت رفتار کنید.»(۱۳۹۹/۲/۲۸) علاوه بر این برخی البته با ادعای کم کردن هزینه برای جبهه انقلاب به این نوع جذب غلط دست می زنند که البته فارغ از تاکید حضرت آقا در برهه های مختلف این تجربه حاصل شده است که اتفاقا همین جذب بیشتر از اینکه کم کننده هزینه باشد، بر هزینه های جبهه انقلاب می افزاید. ماجرای بیلبورد میدان ولی عصر هم نمونه بارز و تازه، هزینه های جذب گُتره‌ای آقایان است، آقایانی که برخلاف امر آقا حتی از شر معتمدآرایی که چند روز پیش جلوی دوربین های خبری بصورت مکشوفه به نظام تکه پراکنی کرد، هم نمی گذرند و بیلبوردی را به نمایش می گذارند که در آن مادران شهدا به عنوان زنان واقعی سرزمین در اقلیت محض بوده ولی تا بخواهی پر بود از زنان سلبریتی که چندین نفرشان در همان ابتدا جواب مدعیان جذب را به روشنی دادند و بخاطر همین بی ملاکی باعث شدند که به دست خود در عرض کمتر از ۲۴ ساعت طرح بیلبورد را تغییر دهند. پ ن۱: مسئول روابط عمومی سازمان اوج(مسئول اصلی ماجرا) در توییتی پس از اعلام خبر جایگزینی طرح در مقام ماستمالی اقدام سخیف شان با توصیه به سعه صدر مدعی شده بود که: «همه ما در یک کشتی هستیم» که البته جا دارد به نادانانی مثل او عرض کنیم که: بله همه ما در یک کشتی هستیم ولی ناخدای کشتی برای آن کسی در حال سوراخ کردن کشتی است، بر روی عرشه مراسم تقدیر برگزار نمی کند. پ ن۲: متاسفانه در همین ایام زمزمه های این نوع جذب هم در حوزه علمیه قم شنیده شد و حضراتی در حال القای این خط در بین انقلابیون بوند که باید با امثال علوی بروجردی هر چند که علیه نظام موضع گرفته با سعه صدر برخورد کرد و از ضروری بودن جذب وی حتی در این وضعیت سخن گفتند. ولی جالب این است که علی الظاهر به این فکر نکردند که پیرمرد هفتاد ساله ای را چگونه می توان جذب کرد؟؟؟ shajartooba 🌿
خطاب به دغدغه مندان دو قطبی سازی: چشم تان روشن حضرات آقایان ضرغامی، فضائلی، صدری نیا، امینی، پویانفر، سردبیران روزنامه فرهیختگان و صبح نو ووو که همه در هفته گذشته احساس تکلیف نسبت به دوقطبی سازی در جامعه کرده و با ادبیات مختلف در نقد به سخنان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از یکدیگر سبقت گرفتید، تا جایی که وزیر مملکت ما از سر جوگیری پا را فراتر گذاشته و حتی اصل هشتم قانون اساسی را هم زیر سوال برد. مطمئن باشید که برچسب دو قطبی سازی که شما بر ستاد و بنوعی بر پیشانی نظام زدید، حتی از عهده بی‌بی‌سی و اینترنشنال هم بر نمی آمد. اینکه امام خامنه ای در تاریخ ۲۰ مهر بر این تاکید می کنند که اصل ماجرای اغتشاش اخیر برای حواس پرت کردن مسئولان کشور و وارد ساختن آنان به حاشیه است ولی اتفاقا شما در این ماجرا به حاشیه ای اندر حاشیه می چسبید، بسی جای تعجب دارد، فارغ از اینکه سخنان دبیر ستاد را غلط یا غیر قابل دفاع بدانیم یا نه. محض اطلاع و چشم روشنی شما حضرات باید گفت که وقتی شما مشغول توییت زدن هایتان بودید، همان جریان رقیبی که شما نگران دوقطبی سازی با آنان بودید، امام خامنه ای را به خطای تحلیلی و شناختی متهم کرد و البته شما در حال سبقت در محکوم کردن دبیر ستاد امر به معروف بودید... پ ن: محسن حسام مظاهری همان کسی است که در سال های گذشته در موضوعات مختلف از جمله قانون حجاب، عزاداری و مناسک و پیاده روی اربعین ووو کلیت نظام را به دو قطبی سازی متهم می کرد ولی عجیب این است که ادبیات چنین شخصی امروز از زبان وزیر و برخی از شخصیت های دیگر شنیده می شود. shajartooba 🌿
هدایت شده از وضعیت انقلابی
📱اغتشاشات اخیر به‌غیر از معضلات امنیتی، زخم‌هایِ خشک‌شده را که بر پیکر فکر سیاسی جبهه انقلاب اسلامی بود؛ باز کرد. اشتباه نشود، سخن در خصوص تبیین ابهامات حجاب نیست، سخن در خصوص «فکر سیاسی» بالمعنی الاخص است. مصداقی‌تر صحبت کنیم. به‌طور مثال ابعاد «جذب حداکثری» به‌عنوان اصل مسلم امام و رهبری، برای برخی تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان روشن نیست. نمونه واضح این «ابهام» هم این‌که صدا و سیمایِ ما برای روشن شدن ابعاد اغتشاشات، به همان کرباسچی تریبون می‌دهد که زمانی به‌عنوان مفسد اقتصادی محکوم شد و امروز هم فساد سیاسی حزب و هم‌قطاری‌هایش وضع امروز را رقم زده است. که چه بشود؟ لابد برای این‌که مردم جذب شوند و بگویند چقدر صدا و سیمای‌مان جنتلمن شده و ما چقدر اشتباه می‌کردیم که می‌رفتیم سراغ «من و تو» و «نشنال» و مگر ماهواره‌بین‌ها به‌خاطر ندیدن رویِ ماهِ کرباسچی (!) صدا و سیما را وِل کردند که حالا با رؤیت هلال به آن برگردند؟ یا مثلا همین دیوارنگارِ ولی‌عصر که تابلوی تمام‌عیار «اشتباه زدن» در جذب حداکثری بود و لابد دیوارنگارندگانِ ولی‌عصر انتظار داشتند که فرسودگانِ آوینی‌کُشِ سینمای ایران از فردای رؤیت عکس‌شان بر دیوار، چادر و روبنده ببندند و با معدود هواداران هتاک‌شان جذبِ فرهنگ اصیل اسلامی شوند و توبه‌کنان بست‌نشین شاه عبدالعظیم حسنی شوند. در آخرِ متن، به سرِ متن برمی‌گردیم: بخشی از بحران مدیریتی که در ایام اخیر از تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان و نخبگان دیدیم، به مبهم بودن مفاهیم و نداشتن دیدی ثابت و متقن برمی‌گردد. مصداقی‌تر صحبت کنیم: همه ما جذب حداکثری را از بنِ دندان قبول داریم و برایش شب و روز نمی‌شناسیم، اما جذب چیست؟ جذب چگونه؟ جذبِ چه کسی؟ برای پاسخ به این سؤال نیاز به یک «مطهری» داریم که جلد دوم «جاذبه و دافعه علی» را بنویسد که رفت و ننوشت و ماندند و ننوشتند. 📨وضعیت انقلابی از ما انتشار انقلابی با شما✌️
بدون تعارف با رییس جمهور آقای رییسی به حکم جمهوریت نظام این حق را به خود می دهم که به عنوان یکی از کسانی که به شما رای داده و در پیروزی شما در انتخابات به اندازه خود تلاش کردم، بدون تعارف دولت شما را نقد نمایم، چرا که رای به شما را در حقیقت رای به آرمان هایی که خود را به آن دلبسته می دانستید، می دانیم والا ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم. آقای رییسی ما به شما رای ندادیم تا کسی مسئولیت وزارت میراث فرهنگی کشور را در دست بگیرد که در حوادث اخیر بجای دفاع از آرمان ها، با پُز روشنفکری به فریضه امر به معروف و نهی از منکر که اصل هشتم قانون اساسی بدان تصریح دارد، بتازد. ما به شما رای ندادیم که امروز وزیر ورزش بی‌ملاحظه دولت شما چنین قاب ذلیلانه ای را به مردم تحویل دهد و در اقدامی خلاف دیانت و عقلانیت، عجولانه با زنی که در لباس تیم ملی بصورت بی حجاب به مسابقه رفته و بعد از باخت بخاطر این عمل اش منافقانه بهانه تراشی کرده، عکس یادگاری بگیرد، آن هم زیر نام مقدس «الله» به عنوان نماد جمهوری اسلامی و نیز عکس امام و رهبری. آقای رییسی طبق همان ملاکی که بخاطر وضعیت ظاهری اخیرا با آن خبرنگار زن آمریکایی مصاحبه نکردید، طبق همان ملاک باید با این زن برخورد نمایید و البته که باید بیش از آن با وزیرتان که از جنگ ترکیبی دشمن علیه حجاب و اسطوره سازی از این زن خبر نداشته و یا خود را به بی خبری می زند، برخورد نمایید. پ ن: فارغ از کشف حجاب این زن در حین مسابقه، وضعیت ظاهری این زن در عکس فوق و تایید این ظاهر توسط وزیر نادان، از نکات اعجاب آور این عکس است که به هیچ صورتی قابل توجیه نیست. shajartooba 🌿
هدایت شده از خرمافروش
بیچاره اینستاگرام!! همه‌ی تقصیرها را گردن پیام‌رسان‌های خارجی نیندازید... خودمان بدترهایش را داریم؛ تولید داخل، با تأثیرگزاری و قدرت تخریب بسیار بیشتر!! اگر بپرسند در تخریب فرهنگ ایرانی-اسلامی‌مان، تأثیر «اینستاگرام» بیشتر بوده یا «مسئولان»؟ جواب قطعی من، این «مسئولان» خواهد بود اگر داستان تلگرام و اینستاگرام و ...، جامعه‌ی مذهبی ما را از این مهم غافل کند، خود یک فرافکنی و حواس‌پرتیِ زیرکانه خواهد بود... هنوز درد را نشناخته‌ایم، چه رسد به درمانش! شما فقط پیشینه‌ی را ببینید: از «مبارزات پیش از انقلاب» تا عضو «دانشجویان پیرو خط امام» و مشارکت در اشغال سفارت آمریکا....تا مسئولیت‌ها در «وزارت ارشاد»... تا مورد اعتماد رهبری در «ریاست 10 ساله بر سازمان صداوسیما»... سوابق وزیر ورزش و خییلی دیگر از مسئولین که حتی قابل مقایسه با ضرغامی نیست... این دو نمونه، مسئولین و دولت انقلابی ما هستند. کم نداریم از نوع لیبرال و غرب گرا😣 تصاویر و ویدیوهای منتشر شده، جلد و تابلوی اینان است، در خلوتشان چه می‌گذرد، الله اعلم! از اینچنین مسئولان، جامعه‌ی بهتری بر می‌آید؟ این‌ها را چه کسی و چطور می‌خواهد «فیلتر» کند؟!! از چه خبر؟... @khormaforush
هدایت شده از خرمافروش
روسری سخت شد و قتل چه آسان ای وای مادری کشته شده...کودک بی جان ای وای شور می‌زد دل مادر نرو امشب پسرم پاسخِ مادرِ دلتنگِ هراسان ای وای شاه شیراز که از خونِ رضا، جان همه است... هتک حرمت شده از شاه خراسان ای وای خون پاک شهدا کار خودش را کرده دیو را در دل این خطه چه رسوا کرده دین فروشی به چه قیمت به بهای خونین؟ ننگ بر آنکه ز سر روسری اش وا کرده روسری پاره کنی کشته دهد ارزش داشت؟ لخت بیرون بروی دین برود ارزش داشت؟ مادری جان بدهد بین حرم این خوب است کشورت ساده عزادار شود ارزش داشت؟ سر سلطان به سلامت سر ما خاک شما چادر ارث است برایم نرود از سر ما م.ش shajartooba 🌿
و دوباره سلام
کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش... عمر بگذشت به بی‌حاصلی و بوالهوسی ای پسر جام می‌ام ده که به پیری برسی چه شکرهاست در این شهر که قانع شده‌اند شاهبازان طریقت به مقام مگسی دوش در خیل غلامان درش می‌رفتم گفت ای عاشق بیچاره تو باری چه کسی با دل خون شده چون نافه خوشش باید بود هر که مشهور جهان گشت به مشکین نفسی لمع البرق من الطور و آنست به فلعلی لک آت بشهاب قبس کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش وه که بس بی‌خبر از غلغل چندین جرسی بال بگشا و صفیر از شجر طوبی زن حیف باشد چو تو مرغی که اسیر قفسی تا چو مجمر نفسی دامن جانان گیرم جان نهادیم بر آتش ز پی خوش نفسی چند پوید به هوای تو ز هر سو حافظ یسر الله طریقا بک یا ملتمسی اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک @shajartooba 🌿
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» ✍️ پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان 📝 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفتند. 📝 متن پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم انا لله و انا الیه راجعون ▪️با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم. ▪️این حادثه‌ی ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ همه‌ی مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد. ▪️رئیسی عزیز خستگی نمیشناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگیهایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمیشد. ▪️در این حادثه‌ی سنگین شخصیتهای برجسته‌ئی مانند حجةالاسلام آل هاشم امام جمعه‌ی محبوب و معتبر تبریز، جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ی مجاهد و فعال، جناب آقای مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان نیز به رحمت الهی پیوستند. ▪️اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم و به ملت عزیز ایران تسلیت میگویم. جناب آقای مخبر طبق اصل ۱۳۱ قانون اساسی در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه قرار میگیرد و موظف است به همراهی رؤسای قوای مقنّنه و قضائیه ترتیبی دهند که ظرف حداکثر پنجاه روز رئیس جمهور جدید انتخاب شود. ▪️در پایان تسلیت صمیمی خود را به مادر گرامی جناب آقای رئیسی و همسر فاضل و بزرگوار ایشان و دیگر بازماندگان رئیس جمهور و خانواده‌های محترم همراهان بویژه والد ماجد جناب آقای آل هاشم معروض میدارم و صبر و تسلای آنان و رحمت الهی برای درگذشتگان را مسألت میکنم. سیّدعلی خامنه‌ای ۴۰۳/۲/۳۱ 💻 Farsi.Khamenei.ir
آرمان گرایی در دل ساختارها اگر بخواهیم در چند کلمه جنبه قدسی جمهوری اسلامی بیان کرده و منطق جمله معروف «جمهوری اسلامی حرم است» حاج قاسم را تبیین کنیم باید چنین بگوییم که: جمهوری اسلامی مجموعه ای از نهادهای مختلف است که در واقع بهترین ساختار ممکن را در عصر غیبت برای پیاده نمودن احکام و اصول اسلام مهیا کرده است و البته در دل این ساختار آرمان و ای وجود دارد که از انحراف و اکتفا کردن ساختارها به وضع موجود جلوگیری می کند و لذاست که باید تا پای جان از این مجموعه مقدس حفاظت و پاسداری کرد. و مهم تر از همه اینکه مدیریت و سرپرستی این دو حیثیت اساسی در جمهوری اسلامی در دستان مبارک است که هم اسلام شناس است و البته هم زمان شناس و در واقع عجین بودن این دو حیث است که جمهوری اسلامی را زیبا می کند. حول مساله و در جمهوری اسلامی حرف بسیار است، بگذاریم و بگذریم ولی با توجه به این نکته باید گفت که عزیزمان آقای رییسی نمونه ای بی نظیر از عجین بودن آرمان گرایی در دل ساختارها را برای مان در زمانه فعلی به نمایش گذاشت، ترکیبی زیبا که فقط ما از و اسطوره هایمان سراغ داشتیم و برای همین نکته ظریف است که به حق گفته می شود که: پس از او رییس جمهور شدن سخت است... او الگویی زیبا برای همه مسئولین و مردم ایران به یادگار گذاشت که می توان در نهادها و ساختارهای اساسی و کلیدی کار کرد ولی در دل ساختار ها هضم نشد و آرمان را فراموش نکرد. مساله در زبان و تئوری بسیار ساده و روشن است ولی در عمل بسیار سخت و مشکل است و شاید ناشدنی است. او در راس ساختارها و نهادهایی قرار گرفت که اگر امثال ما به دربانی آن می رسیدیم چه بسا از سر و روی مان فرو می ریخت، ولی او سالم ماند و مردم اش را فراموش نکرد و به بودنش افتخار می کرد. او در بحر عمیق و لغزش گاه ساختارها و نهادها که بسیاری را در دام خود غرق و نابود کرد، غوطه ور شد ولی آلوده نشد و چه زیبا گفت حافظ که آشنایان ره عشق در این بحر عمیق غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده حال او از میان مان رفت و ما و مردم مان را با داغ خود سوزاند و چه بسا شاید سیل اشک دیده هایمان ذره ای از این داغ بکاهد... و البته ما افتخار می کنیم که به قدر توان محدود و کم خود حامی او بودیم و هر چه توانستیم برای او در دو دوره انتخابات اش به میدان آوردیم و منتی نه بر سر او و نه هیچ کس دیگر نداشته و نداریم ولی از همان ابتدای دولت او به صراحت گفتیم که خواهیم بودیم و از دولت او مطالبه آرمان ها را خواهیم داشت و بعضا در مقابل کاستی ها انتقاد هم داشتیم و داریم. امروز اگر کسی بخاطر شهادت جانسوز رییسی عزیز به این طعنه می زند، باید بداند که از سر مطالبه گر نشده که امروز از مطالبه گری نسبت به پشیمان شده باشد. در واقع این رسالت مطالبه گری از فرمایشات رهبری دریافت شده بود که رئیسی عزیز هم افتخار سربازی ایشان را داشت. اما حالا که عزت او و پایان خوش دفتر خدمت اش را می بینیم به اخلاص او غبطه می خوریم که چگونه توانست چنین خود را در دل مردم اش جای کند که فراغ اش اشک از دیدگان شان جاری سازد. و در پایان هم با چشمانی اشکبار می گوییم که خوشا بحال ات که چنین عاقبت خوشی را برای خود رقم زدی: الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَىٰ لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ @shajartooba 🌿
دنبال کدام وفاق ملی هستید؟! کاش سیاست گذاران صدا و سیما که در صبح اعلام شهادت رییس جمهور خط رسانه مفتضح احیای برجامیانی همچون روحانی و ظریف و آذری جهرمی را روی آنتن زنده بردند الان اینجا می بودند تا تنوع مردم عزاداری که منتظر رییس جمهور شهیدشان هستند را ببینند. آقایان دقیقا دنبال چه بودید؟ با تریبون دادن به این افراد به دنبال تولید وحدت و وفاق ملی بودید؟؟؟ اگر بخاطر دل شکسته این مردم نبود جا داشت از تک تک آنها می پرسیدیم که نظرشان درباره این کسانی که شما به دنبال احیای آنها بودید، چه است، تا شاید از نگاه و تصورات فانتزی تان دست بردارید این ورشکستگان سیاسی چه آبرویی دارند که بتوانند حتی به اندازه ذره ای بین مردم وفاق ایجاد کنند؟ گر در خانه کس است یک حرف بس است شهید جمهور عزیز ما که در سوگ او کشورهای منطقه از عراق و سوریه و ترکیه و پاکستان مسلمان تا هند هندو برایش اعلام عزا کردند، چه نیازی به این دارد که در تشییع او امثال روحانی و ظریف وفاق ملی ایجاد کنند؟؟؟ کسانی که روزگاری در عین بی انصافی به رییس جمهور خدوم ما برای حفظ قدرت شان می تاختند، آیا حقیقتا به دنبال تقدیر از شهید عزیز ما هستند یا به دنبال اعاده حیثیت از خود هستند؟؟؟ ابتدای بلوار پیامبر اعظم قم در بین خیل تشییع کنندگان عظیم شهدای خدمت @shajartooba 🌿