هدایت شده از تریبون مستضعفین
⭕️فراخوان شماره ١٣ اتحادیه امت واحده
🔺تهیه غذا برای مردم مظلوم #یمن
با توجه به قحطی بیسابقه در #یمن اتحادیه بینالمللی #امت_واحده که از آغاز جنگ تا کنون ۵ نوبت بستهغذایی برای خانوادههای محروم در یمن ارسال کرده، در نظر دارد در همراهی با پویش جهانی #یمن_تنها_نیست باری دیگر با همت مردم نوعدوست #ایران برای مردم یمن غذا تهیه کند.
🔹بخشی از هزینه این فراخوان صرف تامین #شیرخشک برای اطفال میشود.
🎁این فراخوان تقدیم میشود به #أمل_حسين و هزاران کودک یمنی که در اثر #گرسنگی جان باختند...
📱شمارهگیری کد:
*724*1212#
💳شماره کارت یمن:
5022291900056654
💻درگاه اینترنتی:
http://enfaagh.iuuu.ir/fa/form_data/add/form_id=5
🔹 t.me/teribon
🔺 Eitaa.com/teribon_ir
🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
🔺http://ble.im/teribon_ir
سلام خدمت همه دوستان.
این عزیزان "امت واحده" رو بنده از نزدیک میشناسم و در گذشته همکاریهایی با آنها داشتهام و مورد اعتماد هستند.
امروز از واجبترین امور کمک کردن به برادران یمنیمان است، هرکس هرچقدر میتواند دریغ نکند.
15.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تأثیرات مهم سامانه جنگ الکترونیک ایران در معادلات دفاع مقدس
✍️معرفی "سامانه جنگال رحمت"...
✅ مدتها بود با خواندن نوشتههای یکی از تاریخنگاران مطرح دفاع مقدس، ابهامات زیادی برایم ایجاد شده بود.
وقتی آیات قرآن را میخواندم دائما خبر از نصرتهای خداوند نسبت به مومنین در صحنه نبرد میداد اما وقتی اسناد و مدارک ارائه شده توسط این پژوهشگر را مطالعه میکردم، صحنه دفاع مقدس را نبردی صرفا عقلانی میدیدم که هیچ اثری از نصرتهای خاص خداوند جز در موارد جزئی و شخصی در آنها دیده نمیشد.
✅ این سوالات ادامه داشت تا برنامه ۷ام مهر ۹۷ "چهل و هشت" با تهیه کنندگی مسعود دهنمکی و حضور "دکتر علیاصغر زارعی" "جانشین فرمانده سازمان پدافند غیرعامل" از شبکه چهارم را مشاهده کردم.
✅در این برنامه مطالبی فوق استراتژیک و البته ناگفته بیان شد که به تنهایی تمام اسناد و آنچه از تاریخ دفاع مقدس تا کنون بیان شده است را ویرایشی اساسی میزند و آن هم خبر از وجود "سامانه جنگال رحمت" بود.
معرفی سامانه جنگال👇
https://eitaa.com/sharh_hal/956
✅ "جنگال" مخفف "جنگ الکترونیک" و "سامانه جنگال رحمت" نام سامانه جنگ الکترونیک ایران در دوران دفاع مقدس بود، سامانهای که از نصرتهای بسیار خاص و از برگهای برنده خداوند محسوب میشد، سامانهای که تا آخر جنگ و حتی سالها بعد از آن حتی فرماندهان ارشد جنگ نیز از وجود آن خبر نداشتند و هیچ کس حتی به مخیلهاش نیز خطور نمیکرد، ذهن توانمند ایرانی با امکانات بسیار ساده و با اتکا به خداوند به آن دست یافته باشد.
✅ سامانههای اطلاعاتی و ارتباطی ارتش عراق از مهمترین نقاط قوت و تکیه ابرقدرتهای پوشالی برای یاری دادن صدام بودند و اتفاقا خداوند نیز برگ برنده خود را در همین عرصه برای رزمندگان ایرانی رو میکند.
قسمتی از برنامه چهل و هشت پیرامون تاثیرات این سامانه در دفاع مقدس👇
https://eitaa.com/sharh_hal/957
لینک دانلود برنامه به صورت کامل👇
http://tv4.ir/post/2697
http://sharhhal.blog.ir/1397/09/01
#مقاومتـپیشرفت
✍تحریف داستان کودکی پیامبر(صلالله علیه و آله)...
✅پیامبر(ص) از بدو تولد تا مدت ۵ سال جدا از مادرگرامیشان و نزد یک قابله به نام حلیمه در بیابان بزرگ میشوند.
⁉️ طبیعتا این ماجرا بسیار عجیب و سوال برانگیز است!
در کتابهای دینی مدرسه، در پاسخ به این سوال ادله مختلفی جز حقیقت ماجرا، گفته میشود.
👈میگویند چون مادر حضرت(ص) شیر نداشت، باید ایشان را به دایهای میسپردند و حضرت(ص) از هیچ دایهای جز حلیمه که بیابان نشین بود، شیر ننوشیدند، ایشان را به دایهای در بیابان سپردند.
✅ اگرچه این حکمت خداوند بود که حضرت(ص) از هیچ دایهای جز حلیمه، شیر نخورند اما چرا با اینکه حضرت(ص) مدتی از مادر حمزه عمویشان، شیر خوردند، خداوند حکمت را در شیر نداشتن مادر ایشان و شیر ننوشیدن حضرت از هیچ دایهای جز فردی بیابان نشین قرار داد؟
و چرا بعد از دوسال و پایان مدت شیرنوشیدن، آمنه مادر گرامی حضرت سه سال دیگر نیز باید از نعمت حضور فرزند مبارک خود محروم میماند و البته صبورانه به این ماجرا اعتراضی نیز نمیکرد؟
✅ از جمله دلیلهایی که در توجیه باقی ماندن حضرت نزد حلیمه، بعد از ایام شیرخوارگی نوشتهاند، تعلیم ادبیات اصیل عرب و وجود آبهوای بهتر بیابان و رسم عرب است.
⁉️اما سوال اینجاست که اگر این ادله صحیح است، پس چرا سایر فرزندان اهل مکه را به بیابان نمیفرستادند؟
چرا حمزه عموی پیامبر(ص) که دوماه از ایشان بزرگتر بود به بیابان فرستاده نشد؟ کودکان در شهر بهتر با ادبیات آشنا میشدند یا در بیابان؟! این چه رسمی بود که گزارشی در موارد غیر از پیامبر ذکر نشده است؟ آب و هوای مکه در طول این پنج سال در همه فصول مانع حضور کودکان در این شهر بود؟!
✅راز ماجرا را باید در تلاش جریان یهود در تحریف و پاک نمودن رد پای خونین خود از تاریخ جست.
✅ راز رضایت آمنه مادر پیامبر در دوری فرزندشان را در مهارت یهود در علم قیافته شناسی و شناخت نسبها و تلاش برای نابود نمودن پیامبر آخرالزمان که وعده نابودی تشکیلات یهود به دست او داده شده بود جست؛
✅ راز ماجرا را در ترور هاشم جد پیامبر(ص) و عبدالله پدر پیامبر(ص) و ناکامی در ترور عبدالمطلب پدربزرگ پیامبر(ص) و ممانعت از میلاد نبیمکرم و تلاش برای ترور ایشان جست.[۱]
✅در کتاب شریف کافی از امام باقر(ع)نقل شده است:
👈چون پیغمبر (ص) بدنیا آمد مردى از اهل کتاب نزد جمعى از قریش آمده و گفت: دیشب در میان شما نوزادى بدنیا آمد؟
گفتند: نه، گفت: پس چنین نوزادى باید در فلسطین بدنیا آمده باشد و نامش احمد است، و خالى در بدن دارد که رنگش چون خز خاکسترى است و نابودى اهل کتاب و یهود بدست او است، و به خدا اى گروه قریش این مولود نصیب شما نشده! آنها (که این سخن را شنیدند) از نزد آن مرد پراکنده شده بجستجو پرداختند و اطلاع پیدا کردند که در خانه عبد اللَّه بن عبد المطلب نوزادى بدنیا آمده پس بدنبال آن مرد گشتند و او را دیدار کرده بدو گفتند: چرا بخدا در میان ما پسرى بدنیا آمده، پرسید: آیا پیش از آنکه من بشما بگویم یا بعد از آن بدنیا آمده؟ گفتند: پیش از آنکه آن سخن را بما بگوئى، گفت: مرا پیش او ببرید تا او را ببینم، آنها بنزد مادر آن حضرت (آمنه) آمدند و بدو گفتند: پسرت را بیاور تا ما او را ببینیم، آمنه گفت: بخدا این فرزند من وقتى بدنیا آمد مانند بچههاى دیگر نبود، او دو دست خود را بزمین نهاد و سر بسوى آسمان بلند کرد و بدان نگریست سپس نورى از او ساطع گشت که من کاخهاى بصرى را (شهرى بوده در سر حد شام) مشاهده کردم و شنیدم هاتفى در هوا میگفت:
👈همانا تو بهترین مردم را زادى، و چون او را بر زمین نهادى بگو: او را از شر هر حسودى بخداى یگانه پناه دادم، و نامش را محمد بگذار. آن مرد گفت: او را بیاور، و چون آمنه آن حضرت را آورد، آن مرد او را نگریست و برگردانید و چون آن خال (مهر نبوت) را در میان دو شانهاش دید بیهوش شده روى زمین افتاده، قریش آن حضرت را گرفته بمادرش دادند و بدو گفتند: خدا این فرزند را بر تو مبارک سازد.
👈و همین که از نزد آمنه بیرون رفته آن مرد بهوش آمد بدو گفتند: واى بر تو این چه حالى بود که بتو دست داد؟ گفت: نبوت بنى اسرائیل تا روز قیامت از بین برفت، بخدا این کودک همان کسى است که آنها را نابود سازد، قریش از این سخن خوشحال شدند، آن مرد که خوشحالى قریش را دید بدانها گفت: شادمان شدید! بخدا سوگند چنان حمله و یورشى بر شما برد که اهل شرق و غرب از زمین آن را بازگو کنند، ابو سفیان گفت: (چیزى نیست) بمردم شهر خود یورش میبرد.[۲]
...............................
ارجاعات:
۱. ر.ب: متن کامل همراه با استنادات👇
http://sharhhal.blog.ir/1397/09/03
و همچنین ر.ب: موسسه مطالعات فرهنگی لوح و قلم، تبار انحراف، جلد یکم از آفرینش تا ختم نبوت، ص: ۱۶۰.
۲. کلینى، محمد بن یعقوب بن اسحاق، الکافی (ط - الإسلامیة)، ج8 ؛ صص: ۳۰۰-۳۰۱
✍️معرفی مستند "سرزمین من هبرون"...
✅ خانم مسنی را دیدم که غضبناک شده و صهیونیستها را نفرین میکرد، میگفت: اگر میدیدی چقدر اینها ظالم هستند، چه به سر این بدبختهای فلسطینی آوردهاند، خدا لعنتشان کند، خدا ریشهیشان را بکند...
✅ ماجرا را پرسیدم؛ گفت: «در این برنامه فیلمی از زندگی مردم فلسطین نشان داده و من اصلا نمیدانستهام این اسرائیلیها اینقدر وحشی هستند و این بلاها را به سر مردم فلسطین میآورند.»
✅این حجم از تأثیر گذاری یک برنامه برایم باور کردنی نبود. دقایق آخر برنامه "افق مستند" بود و مجری مشغول صحبت با آقای "دکتر مجتبی رحمان دوست" "دبیر کل جمعیت دفاع از فلسطین" در مورد مستندپخش شده بود.
🔹فایل کامل برنامه را دانلود کردم👇
http://ofoghtv.ir/program?progNo=6103&episodeId=18812
🔹قسمتی چند دقیقهای از مستند👇
https://eitaa.com/sharh_hal/971
http://sharhhal.blog.ir/1397/09/06
✅ نام اصلی مستند « THIS IS MY LAND HEBRON » ساخته دو کارگردان ایتالیایی به نام "جولیا آمانی و استیون ناتانسون" که در برنامۀ "افق مستند" دوبله شده بود، متأسفانه تا کنون اثری به این حد از عینیت، در توصیف صهیونیستها ندیده بودم.
✅ ماجرای مستند به حضور قریب به ۵۰۰ نفر شهرک نشین صهیونیست در شهر "الخلیل" با قریب به ۱۲۰ هزار ساکن مسلمان برمیگردد، شهری که صهیونیستها آن را "هبرون" یا قلب جغرافیایی اسرائیل و جایی که به اعتقاد آنها قبر ابراهیم، ساره، ربکا، آدم و هوا در آنجاست.
✅ شهرک نشینها در ابتدا در مناطقی از این شهر ساکن میشوند و رفته رفته محدودیتهایی برای مسلمانان ایجاد میکنند و با حمایتهای قانون و نظامیان اسرائیل، آزارهای شدید خود را به جایی میرسانند که عملا مسلمانان هیچ راهی جز کوچ کردن از شهر و خانهی خود نمییابند.
✅ این مستند با مصاحبههایی که با سیاسیون، نظامیان و روزنامه نگاران یهودی ساکن اسرائیل ترتیب میدهد، به خوبی نشان میدهد که اقدامات و تفکرات جریان اصیل صهیونیست و شهرکنشینان حتی برای شمار زیادی از یهودیان اسرائیل نیز قابل تحمل نیست.
✅ در این #مستند با استدلالهای نژاد پرستانۀ انسانهایی آشنا میشویم که از کودکی با نفرت و تفکرات افراطی بزرگ میشوند و به خود اجازۀ هرگونه جنایتی نسبت به غیریهودیان را میدهند. کسانی که البته خود متأثر از جریان رسانهای صهیونیستی هستند، جریانی که مظلومیت یهود و ظالم بودن مسلمانان را برای آنها قطعی نموده است.
http://sharhhal.blog.ir/1397/09/06
✍عدالتخواهی از جنس فدائیان اسلام...
✅ اگرچه از ابتدای فعالیتهای دانشجویی تا طلبگی با "جنبش عدالتخواه" همراه بوده و هستم و همیشه به صورت کلی جنبش را انقلابیترین تشکل دانشجویی کشور میدانستهام.
✅ اگرچه معتقدم "مشق نانوشته غلط ندارد" و کسانی که احساس هویت خودشان را در نفی دیگران علی الخصوص بچههای جنبش میدانند در اشتباه محض میدانم.
✅ اما بد نیست برخی داشتهها و یافتههای امروز خود بعد از قریب به ۱۰ سال همراهی با جنبش را مرور کنم.
◀️ اولین حضور جدیام در برنامههای جنبش، شرکت در تحصن مقابل "دادگاه ویژه روحانیت" در حمایت از "طلبه سیرجانی" بود، طلبهای که برای مبارزه با بیعدالتیها پیاده روی از سیرجان تا تهران را آغاز کرده بود!
آن زمان اعتراضها را آنقدر ادامه دادیم تا طلبه سیرجانی با ورود مستقیم رهبری به ماجرا آزاد شد.
◀️فعالیتهایمان در جنبش ادامه داشت تا اینکه تلاش طلبه سیرجانی برای مبارزه، ۲سال بعد در شکل تحصن در حرم عبدالعظیم حسنی خود را نشان داد و ما نیز با احساسات جنبشی و دادخواهانه خود باز از کنار این تصمیم ساکت نگذشتیم، اتوبوسی کرایه کردیم و اردوی حمایت از طلبه سیرجانی از دانشگاههای مختلف شیراز به سوی حرم عبدالعظیم را ترتیب دادیم.
✅ اگرچه طلبه سیرجانی انسانی با اخلاص و باصفا بود، اما نتیجهای اصلی سبک مبارزه منفی او، انباشت خشم و نفرت از جمهوری اسلامی و ناامیدی از اصلاح بود.
✅ امروز هم بعد از بیش از دهسال از آن ماجرا، عوض انباشت تجربهها و داشتهها، باز بارها و بارها همین مسیر اشتباه، در جنبش عدالتخواه پیگرفته میشود.
✅ هنوز هم از گزینههای اصلی جنبش برای مبارزه با بیعدالتی تجمع و تحصن و درگیر شدن با نظام است، نمونههایی از جنس دادخواهی فدائیان اسلام در نظام طاغوت و انگار نه انگار که انقلابی صورت گرفته و ظرفیتهای فراوانی برای حرکت به سوی عدالت و آرمانها فراهم شده است.
✅ انگار نه انگار که دوستان جنبش تجربههای موفقی چون ورود کارشناسی و دفاع منطقی از آرمانهای انقلاب، در عرصه قرارداهای مختلف بینالمللی را پشتسر گذاشتهاند.
✅ در ماجرای ده ونک شاهد دو رویکرد مختلف از دوستان عدالتخواه بودیم:
◀️ یک رویکرد افشاگری و فریاد زدن و... که نه تنها فایدهای برای اهالی ده ونک نداشت بلکه منتهی به بازداشت و دادگاهی شدن آن عزیز و ناامیدی مردم از اصلاح شد.
◀️ یک رویکرد نیز ورود یک تیم حقوقی و بررسی اسناد و مدارک و فعالیتهای از این دست بود که توانست نقش بسیار موثری در دفاع از حق مردم آنجا داشته باشد و امیدها را برای اصلاح زنده نمود.
✅ نمونه دیگری از ورود جنبش برای استفاده از ظرفیتهای قانونی کشور، شکایت از "وزیر سابق راه" تحت عنوان "تضییع اموال عمومی" بود.
📌خبری که حکایت از رشد یافتن گفتمان عدالتخواهی برای ورود به عرصه مبارزه مثبت و انقلابیگری در متن حرکت تمدنی داشت.
http://sharhhal.blog.ir/1397/09/07
✍معرفی کتاب "تبار انحراف"...
🔹 یکی از کتابهایی که اخیرا در زمینه "جریان شناسی تاریخی یهود " خواندم "تبار انحراف جلد اول: از آفرینش تا ختم نبوت" بود.
🔹این کتاب به صورت تحقیقی گروهی و زیر نظر "حجتالاسلام مهدی طائب" نگارش شده است و از پرفروشترین کتابها در موضوع خود بوده است.
🔹محوریترین بحثهای این کتاب موضوعات قرآنی مرتبت با یهود و بنیاسرائیل است که به صورتی نظیم یافته از سرگذشت تاریخی این قوم و ابتلائات مختلف آنان آغاز میشود و تا انشقاق جریان انحرافی یهود و مواجه آن با مسیحیت و اسلام ادامه مییابد.
🔹متن کامل کتاب بر اساس فصل بندی👇
http://jscenter.ir/judaism-and-islam/jewish-intrigue/3684
8.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سیاستمداران معمولا دوپهلو صحبت میکنند و صرفا کلیاتی را میگویند. اما وقتی رهبر یک ملت در پیشگاه شخصیتهای مهم کشورهای اسلامی به صورت جزئی و مصداقی میگوید: "قطعا ملت یمن و انصارالله پیروز است." و حیثیت خود را برای این ادعا وسط میآورد و ادله خود را ذکر میکند، حکایت از ایمان واقعی او به این سخن دارد.