eitaa logo
کانال رسمی علی شریفی
2.5هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
📺 کارشناس شبکه جهانی حضرت ولیعصر(عج) 📺 🖋#نقداهلسنت_وهابیت_جریان افراطی در وحدت،منیه
مشاهده در ایتا
دانلود
پاسخ گروهای جریان احمد بصری در مورد عدم پخش مناظره ببن آقای شریفی و جناب کهندل در گروهای این جریان. مدیران صلاح ندیدند مناظره را پخش کنیم. اصلا مناظره ای نبوده. ما در جریان مناظره نیستیم. به راستی علت این مسئله چیست؟
👈وقتی اتباع احمد تیر خلاص را زدند. ❇️طبق توافق با اتباع احمد بصری و با توجه به اینکه اتباع احمد اعلام کردند توانایی علمی را در موضوعات ما نداشته و هر دو موضوع را خودشان انتخاب نمودند، بعد از شکست دیشب این جریان و برائت خود این فرقه از نماینده شان و عدم پخش مناظره توسط آنان و حتی حمایت وهابی ها از جناب کهندل،ایشان امشب در گروه مناظره حاضر شدند و اعلام نمودند به شرطی در مناظره دوم حاضر می شوند که آقای شریفی به هیچ کتاب احمد و انصارش استدلال ننماید و حتی حق ندارد اسمی از احمد هم بیاورد. 😮بعد از این سخن بهت تمام گروه را فرا گرفت تا جای که خبر دار شدیم چند نفر از اعضاء گروه خودکشی کردند. 😉البته بنده در پاسخ تصریح کردم که از کتب چوپان دروغگو و حسنی به مکتب نمیرفت بطلان احمد را ثابت میکنم. 💢مگر همین افراد نبودند که به کتب احمد و انصارش افتخار میکردند،چه شد که حالا حتی کسی حق ندارد در مناظره با آنها از کتب شان استدلال کند؟ 👌کمی فکر کنید،با یک وهابی میخواهید بحث کنید و او بگوید حق نداری از کتب ما و اقوال هیچ کدام از علمای ما دلیل بیاری،حتی عقیل بی عقل هم چنین سخنی را نگفته است. راه بهتری برای فرار پیدا میکردی
5.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 بطلان فرقه همبوشی در کلام احمد کهندل (یکی از مبلغین شناسنامه‌دار این فرقه) 🤫 گافها و سوتی‌های فراوان احمد اسماعیل همبوشی (مدعی دروغین یمانی) و حرف دل احمد کهندل ⚖️ قضاوت با شما . . . 🙏 با آرزوی بیداری هر چه زودتر عزیزان در دام افتاده ...🌹🌹🌹 .
گزارش مناظره با اتباع احمد بصری در موضوع مهدیین در روایات، بخش اول: اولین بحثی که ما به آن وارد شدیم بحث دسته بندی روایات مهدیین می باشد مهدیین در روایات به سه دسته تقسیم می شوند که هر کدام از این دسته بندی یک مقوله جدا از دسته دیگر می باشد که احمد بصری و اتباعش در این مورد خیانت کرده و همه این روایات را در یک قاعده معرفی میکنند. ما در بخش اول دو دسته بندی از این سه را ذکر نمودیم. دسته اول: مهدیین خود ائمه اثنی عشر هستند که حصر شده اند از امیرالمومنین(ع) تا خود امام زمان(عج) دسته دوم: عده ای از شیعیان هستند که مردم را به سمت ائمه هدایت می کنند و در عصر هر امامی وجود دارند که در روایات به محمدحنفیه به عنوان مهدی اشاره شده است، در روایت تصریح شده است که هیچ مقام خاصی به مانند امامت و غیره هم ندارند. چنانچه امام باقر^ فرمودند: أَحْمَدُ بْنُ إِدْرِيسَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ أَحْمَدَ، عَنِ الْعَبَّاسِ بْنِ مَعْرُوفٍ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ مَحْبُوبٍ، عَنْ حَنَانِ بْنِ سَدِيرٍ، قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا جَعْفَرٍ عَلَيهِ السَّلَامُ عَنِ ابْنِ الْحَنَفِيةِ: هَلْ کَانَ إِمَاماً؟ قَالَ: لَا، وَ لَکِنَّهُ کَانَ‏ مَهْدِيا . حنان بن سدير مي گويد: از امام باقر عليه السلام پرسيدم: آيا محمد بن حنفيه امام بود؟ امام باقر در جواب فرمودند: خير او «امام» نبود، ولي او «مهدي» بود، قَالَ: لَا، وَ لَکِنَّهُ کَانَ مَهْدِيا. الإمامة والتبصرة - علي ابن بابويه القمي - ص 60 تحدی بی پاسخ اول: ما ازجناب کهندل سوال کردیم که احمد بصری مصداق کدام دسته از این مهدیین می باشد و تحدی نمودیم طبق این دو دسته بندی ادعای های احمد به مانند امامتش را ثابت کند. تحدی بی پاسخ دوم: در ادامه همین بحث تحدی دوم را مطرح کردیم و تحدی این بود: از آنجای که احمد بصری مدعی شده است وی دارای مقام امامت الهی می باشد و ائمه بعد از پیامبر(ص) 24 نفر هستند نه 12 نفر لذا تحدی می نمایم که جناب کهندل یک روایت و فقط یک روایت صحیح بر مبانی خود احمد بصری، یعنی روایتی که همه راویان آن شیعه اثنی عشری و ثقه باشند از معصومین ارائه کنند که فرموده باشند ائمه بعد از رسول الله صلی الله علیه و سلم 24 نفر هستند نه 12 نفر و حصر امامت بر 12 نفر صحیح نیست. نکته قابل توجه در این است که جناب کهندل نتوانستند هیچ کدام از این دو تحدی را پاسخ دهند. ادامه دارد.
دسته بندی مهدیین در روایات 1-مهدیین خود ائمه اثنی عشر 2- مهدیین، عده ای از شیعیان که هیچ مقام خاصی ندارند آیا احمد بصری که ادعای امامت و نبوت و اولوهیت و... دارد مصداق این روایات می باشد؟ تحدی بی پاسخ اول: ما ازجناب کهندل سوال کردیم که احمد بصری مصداق کدام دسته از این مهدیین می باشد و تحدی نمودیم طبق این دو دسته بندی ادعای های احمد به مانند امامتش را ثابت کند. تحدی بی پاسخ دوم: در ادامه همین بحث تحدی دوم را مطرح کردیم و تحدی این بود: از آنجای که احمد بصری مدعی شده است وی دارای مقام امامت الهی می باشد و ائمه بعد از پیامبر(ص) 24 نفر هستند نه 12 نفر لذا تحدی می نمایم که جناب کهندل یک روایت و فقط یک روایت صحیح بر مبانی خود احمد بصری، یعنی روایتی که همه راویان آن شیعه اثنی عشری و ثقه باشند از معصومین ارائه کنند که فرموده باشند ائمه بعد از رسول الله صلی الله علیه و سلم 24 نفر هستند نه 12 نفر و حصر امامت بر 12 نفر صحیح نیست.
خدا را شکر اتباع احمد آنقدر عاجز شده و به زانو در آمده اند که کاری جز توهین و تهمت و تمسخر از دستشان بر نمی آید
📣گزارش مناظره با اتباع احمد بصری در موضوع مهدیین در روایات، بخش دوم: ❇️در قسمت قبلی و در بحث مهدیین در روایات به دو دسته از مهدیین اشاره نمودیم که شامل: 1️⃣-مهدیین خود ائمه اثنی عشر هستند 2️⃣-مهدیین عده ای از شیعیان هستند که مردم را به سمت امام سوق می دهند و هیچ مقام خاصی ندارند به مانند محمد حنفیه 👈 و با توجه به این دو دسته روایات، از اتباع احمد سوال نمودم و دو تحدی را مطرح کردم که احمد مصداق کدام یک از این مهدیین می باشد که هیچ پاسخی دریافت نکردم و اما ادامه این بحث 💢دسته سوم مهدیین به این نکته اشاره دارد که 12 نفر بعد از ائمه اثنی عشر به مانند آنها هستند که این 12 نفر بعد از ائمه اثنی عشر به خلافت می رسند. نکته جالب توجه در این است که ما در مناظره بیان کردیم این روایت از معصومین صادر نشده است بلکه مصدر اولیه این روایت از کعب الاحبار یهودی و ابن عمر است در کتب اهلسنت و فرقه اسماعیلیه و مطلب وقتی قشنگ تر می شود که خود احمد به این مطلب اعتراف کرده است،چنانچه وی چنین می گوید: ✍️ابن أبي حاتم رازي در تفسيرش اين خبر را با کمکي اختلاف آورده که با اسنادش از عمرو بکایی که از کعب الأحبار نقل مي کند: ...آنان دوازده نفر هستند وقتي مدت آنان به پايان برسد خداوند به جاي آن دوازده نفر،دوازده نفر مثل آنان قرار مي دهد و خداوند اين امت را اين چنين وعده داده است و (اين آيه را) خواند:(خداوند به افرادي از شما که ايمان آوردند و کار شايسته انجام دادند وعده داده است:همانطور که افراد قبليشان را به خلافت رساند،آنان را در زمين به خلافت مي رساند 📕پاسخ هاي روشنگر احمد بصري ج5 ص221... 👈نقل همین مضمون از ابن عمر فرزند عمر بن خطاب به نقل از فرقه اسماعیلیه [ 1283 ] ومن رواية يحيى بن السلام ( 2 ) ، يرفعه إلى عبد الله بن عمر ، أنه قال : أبشروا فيوشك أيام الجبارين أن تنقطع ، ثم يكون بعدهم الجابر الذي يجبر الله به أمة محمد صلى الله عليه وآله ، المهدي ، ثم المنصور ، ثم عدد أئمة مهديين . و از روايت يحيي بن السلام است که ابن عمر گفت: بشارت باد شما را که نزديک است روزهاي ظالمان تمام شود. سپس مي باشد بعد از آن ها جبران کننده اي است که خدا به وسيله ي او کمک مي کند امت محمد صلي لله عليه و اله که مهدي است، سپس منصور است، سپس به عدد ائمه ي مهديين است. 📕شرح الأخبار - القاضي النعمان المغربي - ج 3 ص 400 ❇️بعد از ذکر این دو روایت بیان داشتیم که خود علمای اهلسنت هم تصریح کرده اند که یکی از اقوالی که اهلسنت نقل کرده و به آن اعتقاد دارند خلافت عده ای بعد از حضرت مهدی(عج) می باشد که از نسل امام حسین(ع) هستند،چنانچه محمد عمر سربازی چنین می گوید: ✍️قولی دیگر این است که غیر از خلفاء راشدین آن هشت دیگر از اولاد حسین اند که بعد از مهدی می آیند 📕فتاوای منبع العلوم کوه ون محمد عمر سربازی ج2 ص123 🗣این دسته از مهدیین همان مهدیین ادعای احمد بصری می باشد و با اعتقادات وی تطبیق دارد بعد از بیان این مطلب ذکر نمودیم که طبق روایات و سخن خود احمد گرفتن عقیده از اهلسنت باطل است بلکه باید بر خلاف آن عمل نمود،چنانچه وی چنین می گوید: ✍️از اهل بيت(ع)وارد شده است:آن چه با اين قوم(اهل سنت) موافقت دارد را رها کنيد چرا که رشد درمخالفت با آن هاست 📕تواتر اخبار در استمرار امامت بعد از صاحب الزمان ناظم عقيلي ص62 👈بعد از ذکر این موارد سومین تحدی را اینگونه بیان کردیم: 📣ارائه یک روایت از حضرات معصومین که با سند صحیح و صریح که گفته باشند ائمه بعد از پیامبر(ع)24 نفر هستند و 12 امام متفاوت با 12 نفر اول بعد حضرت مهدی(عج) به خلافت می رسند. ادامه دارد...