فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠منتظر واقعی باید دو حرف رو از زندگیش حذف کنه...👌👌
اللهم_عجّل_لولیک_الفرج
@زمینهساز_ظهور_باشیم
✾࿐༅✧❀🦋❀✧ ༅࿐✾
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔗 #شهیدخرازی
ما تا آخرین
قطره خون خودمان
میایستیم!
شما هم باید بایستید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رجزخوانی مهدی رسولی برای صهیونیستها👌
#سلبریتی_باشرف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زندگی سگی زن غربی در قفس
به گمان شما چرا اين زن را آنجلیا جولی در کشور خودش نمیبیند؟
چرا وزیر هلند ،بلژیک و هزار خراب شده ،برای این زن مویش را نمیبرد؟
چرا عکس بدبختی های این زن را به دیوار های نیویورک نمیزنند ؟
چرا این زن اینقدر در دنیای غرب بی کس است ؟
این مسیر ذلت زن غربی با یک روسری وچند دانه مو آغار شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 تولد حاجیمونه🌺💗🌸🎊🎉
تولدت مبارک سردار موشکی♥️😎
#کابوس_اسرائیل
┄┅═✧❀💠❀✧═┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐امام خامنه ای عزیز:
من این شعر را خطاب به #صحیفه_سجادیه میخوانم؛
من این شعر را خطاب به دعای ابیحمزهی ثمالی می خوانم:
«ای تکیهگاه و پناه زیباترین لحظههای پرعصمت و پرشکوهِ تنهایی و خلوت من ای شطّ شیرین پرشوکت من»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمانده رفت
ولی مسیر فرمانده هست!
#حاج_قاسم
#لبیک_یا_خامنه_ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آدم ها دو گروهند
یا نعمتند یا عبرتند
#دکتر_انوشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدایا من یاغی نیستم...💔
🎞📷▬═▬═▬═▬═▬═▬📷🎞
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
🛑 پرچم فلسطین بین معترضین صهیونیست، سبحان الله! 😳
《 گفت قاسم ظهور نزدیک است/گفت صهیون به گور نزدیک👊》
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حاج قاسم سلیمانی: همه میروند فقط خدا میماند.
#جانفدا
هدایت شده از Mohammad S
غارت ببر و شیر سلطنتی، خرمای بومی ایران و گوسفند اهوازی
آقای برگمن در کتاب نبرد مخفی علیه ایران ادعا می کند که در انقلاب ۵۷، تظاهرکنندگان با ورود به باغ وحش ببر و شیر سلطنتی را تکه تکه کردند. عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با آوردن دلایل این ادعا را رد و مطرح می کند که به احتمال قریب به یقین این حیوانات نادر نیز توسط صهیونیستها به سرقت رفتهاند و برای پنهان ماندن فرصتطلبیهایشان به اتهامزنی ناجوانمردانه علیه ملت ایران میپردازند.
هرچند غارت امکانات و سرمایههای مادی فوقالعاده ایران محدود به این موارد نیست و کشف ابعاد آن نیازمند تحقیق گسترده و مستقلی است (بهویژه آن که در آستانه پیروزی ملت ایران در بهمن 1357 صهیونیستها سعی کردند اسناد مربوط به فعالیتهای خود را در همه وزارتخانههای ایران معدوم سازند)، با این وجود مطالب محدودی که در خاطرات افراد مرتبط با این جماعت آمده گوشهای از واقعیتهای بسیار تلخ و دردآور را آشکار میسازد.
نمونه دیگری از این دست موضوع، سرنوشت بهترین خرمای ایران است که سفیر اسرائیل در مورد آن مینویسد: «گفتنی این که خرمای خوب اسرائیل از نژاد ایرانی است. نخستین بار بنصیون ایسرائلی در سال 1953 م. در دیداری که از ایران و کشورهای پیرامون خلیجفارس داشت، نمونهای از نهال خرمای گوارای ایران را با خود به کیبوتص کینرت آورد و در آن جا پرورش داد که پس از وی در جلگههای کرانه رود اردن نیز کاشته و پرورده شد. در پی دیدار بنصیون از ایران، یانی اویدوب از موشاو نهلال برای بازدیدی به ایران آمد. یهودیان بومی به آن دو یاری دادند تا بتوانند در سفرهای دور و دراز خود به بم و کرمان خرمای برگزیده «زفتی» را بشناسند و بتوانند آن را در اسرائیل پرورش بدهند. در ماه می 1955 سی هزار نهال نخل خرما که از نخلستانهای ایران و عراق فراهم آمده بود در خرمشهر بار کشتی شدند تا پس از گذشتن از آبراه سوئز در خاک اسرائیل کاشته شوند.» ( یادنامه، مئیر عزری، ... ج2، ص120)
نکته حائز اهمیت در این زمینه رویکرد تمامیتخواهانه صهیونیستهاست. در ابتدای اشغال فلسطین این جماعت بسیاری از نیازمندیهای مواد غذایی خود را از ایران تهیه میکرد، اما در دوران پهلوی دوم معادله کاملاً معکوس شد؛ زیرا برای تک محصولی شدن این دیار که نتواند تحولاتی چون نهضت ملی شدن صنعت نفت را بیافریند کشاورزی و دامداری ایران میبایست نابود میشد.
نقش اسرائیل در نابودی این مزیت که 70 درصد جامعه در آن نه تنها مصرف کننده نبودند بلکه مولد بودند، دوجانبه بود. 1- برهم زدن رابطه تولید براساس طرح اصلاحات ارضی که به آن به صورت مستقل خواهیم پرداخت. 2- ربایش مزیت امتیازات دامداری و کشاورزی ایران تا اشتغال به این امر مقرون به صرفه نباشد.
امروز نخلهایی که خرمای بسیار گوارا و درشت به بار میآورند دیگر در ایران یافت نمیشوند و این گونهها در انحصار سرزمینهای اشغالی است. برخی دستکاریهای ژنتیکی موجب شده که هستههای این خرمای بومی ایران غیربارور باشد تا از بازگشت اینگونه ارزشمند به سرزمین اصلی جلوگیری شود. همان کاری که در مورد نژاد گوسفند «اهوازی» صورت گرفت؛ این نژاد بسیار پرسود برای دامداری، از ایران خارج و به گونهای عمل شد که امروز از آن در ایران به هیچ وجه یافت نمیشود. اعمال غارتگرانه از این دست بسیار صورت گرفته که پرداختن به آن مجالی مبسوط میطلبد، اما به طور خلاصه میتوان گفت در دوران پهلویها تلاش شده همه مزیتهای این مرز و بوم تبدیل به مزیتهایی برای اسرائیل شود. حتی تاریخ باستان این سرزمین از این رویکرد مصون نمانده است که به این دستاندازی نیز به صورت مستقل در ادامه میپردازیم.
منبع:
خبرگزاری تسنیم
tasnimnews com/fa/news/1400/02/06/2491381/
❌ 👆👆👆نقدی بر سخنان مولوی عبدالحمید در نماز جمعه ٢٨ بهمن ١٤٠١
▫️١ _ مولوی عبدالحمید می گوید که طبق دیدگاه ما , حاکم را مردم تعیین می کنند , ابوبکر و عمر و عثمان را مردم تعیین کردند !!!!
👌متاسفانه جملات فوق دروغی بیش نیست , ابوبکر با بیعت اجباری چند نفره و عمر هم با وصیت ابوبکر و عثمان هم توسط شورای سفارشی شش نفره منصوب عمر روی کار آمدند و هیچ یک با رای مردم نبوده اند , در ذیل مفصل این موارد را طبق نصوص اهلسنت اثبات کرده ایم :
https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/4135
https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/4859
https://eitaa.com/Rahnamaye_Behesht/3161
❗️پس از خلفای نخستین هم حکومت موروثی بنی امیه و بنی العباس در جهان اسلام حاکم شد که هیچ یک جایگاهی برای رای مردم قائل نبودند !!!
❕اساسا طبق مبانی اهلسنت , هرکس که حاکم مسلمین شود حتی اگر ظالم باشد و به زور به قدرت برسد بازهم همه اهلسنت مامور به اطاعت او هستند , حتی اگر آن حاکم به اهلسنت ظلم کند !!! در ذیل توضیح داده ایم !!!
https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/5393
▫️٢ _ مولوی عبدالحمید مدعی می شود که امام علی علیه السلام نیز به شوری استناد کرده و گفته که مردم مرا انتخاب کرده اند !!!!
👌ما در دو نمایه ذیل توضیحات مفصلی در این رابطه داده ایم و پاسخ ادعای او را بیان داشته ایم :
https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/4857
https://eitaa.com/Rahnamaye_Behesht/3012
▫️٣ _ مولوی عبدالحمید در دروغی دیگر مدعی شده است که در زمان خلفا , انتقاد کردن آزاد بوده است !!!!
👌این سخن نیز خلاف است و ما در پاسخ مفصلی , به عنوان نمونه عصر پر خفقان عمر را طبق مدارک اهلسنت به تصویر کشیده ایم . عصری که کسی جرات انتقاد نداشت و همگان تحت شکنجه عمر بودند !!!
https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/4694
▫️٤ _ او در ادامه مجددا می گوید که ایران باید همه پرسی و رفراندوم برگزار کند یعنی اکثر مردم این نظام را نمی خواهند !!!!
❕متاسفانه مولوی عبدالحمید خودش را به کوری زده است و جمعیت ٢١ تا ٣٠ میلیونی حاضر در ٢٢ بهمن امسال را نمی بیند که چگونه در حمایت از نظام در ساعت مشخصی در راهپیمایی حاضر شدند !!! آیا این حضور بزرگ نمونه عملی رفراندوم نبود :
https://eitaa.com/farsna/181954
❓آیا پیروان عبدالحمید متوجه دروغگویی او نمی شوند که این مولوی دروغگو چگونه جمعیت میلیونی مردم در حمایت از نظام را نمی بیند و مدعی می شود که مردم نظام را نمی خواهند !!!!
❕رهبری در ماههای گذشته به زیبایی پاسخ امثال عبدالحمید را دادند و فرمودند :
" میگوید صدای ملّت را بشنوید! صدای رعدآسای ملّت در سیزدهمِ آبانِ امسال بلند شد؛ شنیدید؟ شما صدای ملّت را بشنوید. مگر از تشییع جنازهی شهید سلیمانی چقدر گذشته؟ آن جمعیّت عظیم صدای ملّت ایران بود، آن تشییع جنازهی دهمیلیونی یا شاید به یک معنا بیش از دهمیلیونی صدای ملّت ایران بود. امروز تشییع جنازهی شهدا صدای ملّت ایران است. تا یک نفر در اصفهان، در شیراز، در مشهد، در کرج، در هر جای دیگر شهید میشود، خیلِ جمعیّتِ مردم راه میافتند شعار میدهند علیه تروریست، علیه اغتشاشگر؛ صدای ملّت این است؛ شما چرا صدای ملّت را نمیشنوید؟ "
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=51418
جناب مولوی !!!!
▪️آیا حکومت مورد حمایت تو یعنی طالبان در افغانستان تن به رفراندوم داد !!! چرا آنان را دعوت به رفراندوم نمی کنی !!!!
❕آیا عربستان که تو را عضو مجمع فقهی مکه کرده است , رفراندوم در مورد حکومت خود برگزار کرده است !!!! چرا این دولتهای مورد حمایت خود را دعوت به رفراندوم نمی کنی !!!!!
▫️ادامه دارد .....
@Rahnamye_Behesht
💠 نقدی بر سخنان مولوی عبدالحمید در نماز جمعه ٢٨ بهمن ١٤٠١
❕مولوی عبدالحمید می گوید که در برداشت ما از اسلام , اعدام وجود ندارد جز در مورد قصاص که مثلا فردی , فرد دیگر را کشته باشد که در این صورت می توان فرد قاتل را اعدام کرد , او در صحبتهایش چنین گفت :
" در این برداشت ما به طور کلی اعدامی غیر از قصاص نداریم و موارد نادر دیگری که هستند اصلا اجرا نمیشوند و وجود ندارند. در برداشت ما از دین اسلام، اعدام نیست. ممکن است در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان دیگر اعدام باشد ولی در این برداشت اعدام وجود ندارد. "
https://t.me/molanaabdolhamid/5616
❕متاسفانه این سخنان مولوی عبدالحمید نیز دروغی بیش نیست و روایات اهلسنت و علمای بزرگ اهلسنت تصریح دارند که در موارد متعددی اعدام وجود دارد , مواردی که مبتلاء به هم است و شاذ و نادر نیست .
👌یکی از موارد اعدام در نزد اهلسنت محاربه است که فردی سلاح بکشد و مردم را بترساند , حتی اگر با سلاحش فردی را نکشته باشد , به اعتقاد اهلسنت حاکم اسلامی می تواند محارب را به جرم محاربه اعدام کند .
❕سیوطی و ابن کثیر و طبری روایت می کنند که خداوند پیامبر را مخیر کرده بود که بتواند محارب را بکشد , حتی اگر محارب کسی را نکشته باشد : " كان قوم بينهم و بين النبي صلى الله عليه و سلم ميثاق فنقضوا العهد و قطعوا السبل و أفسدوا في الأرض فخير الله نبيه فيهم ان شاء قتل و ان شاء صلب و ان شاء قطع أيديهم و أرجلهم من خلاف أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ " _ "فخير اللّه رسوله إن شاء أن يقتل و إن شاء أن يقطع أيديهم و أرجلهم من خلاف، رواه ابن جرير "
📚الدر المنثور في تفسير المأثور، ج2، ص: 279 _تفسیر ابن کثیر ج 3 ص 86
❕همینطور ابن کثیر نقل می کند که ابن عباس و جمعی از بزرگان اهلسنت مانند سعید بن المسیب و مجاهد و عطاء و حسن بصری و ابراهیم نخعی و مالک بن انس قائل بوده اند که حاکم در مجازات محارب مخیر است و می تواند محارب را اعدام کند , حتی اگر محارب کسی را نکشته باشد :
" قوله تعالى أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ قال ابن أبي طلحة عن ابن عباس في الآية: من شهر السلاح في فئة الإسلام، و أخاف السبيل ثم ظفر به و قدر عليه فإمام المسلمين فيه بالخيار إن شاء قتله و إن شاء صلبه، و إن شاء قطع يده و رجله و كذا قال سعيد بن المسيب و مجاهد و عطاء و الحسن البصري و إبراهيم النخعي و الضحاك و روى ذلك كله أبو جعفر بن جرير و حكى مثله عن مالك بن أنس رحمه اللّه و مستند هذا القول أن ظاهر أو للتخيير كما في نظائر ذلك من القرآن "
📚تفسیر ابن کثیر ج 3 ص 90
❕در کتاب الفقه علی المذاهب الاربعه نیز تصریح شده است که فرقه فقهی مالکیه از پیروان مالک بن انس که بخش بزرگی از اهلسنت را تشکیل می دهند , قائل به تخییر حاکم در مجازات محارب هستند و این که حاکم می تواند محارب را بکشد , حتی اگر محارب کسی را نکشته باشد : "المالکیه قالوا ... إن لم يقتل المحارب أحدا و قدر عليه فيخير الإمام في أمور أربعة النوع الأول.القتل، و الثاني- الصلب و القتل، و هو مصلوب، الحد الثالث، قطع يمينه من الكوع، و رجله اليسرى من المفصل ... و الحد الرابع- نفي "
📚الفقه علی المذاهب الاربعه و مذهب اهل البیت ج 5 ص 609
❕همینطور طبق فقه اهلسنت می توان شراب خوار را اعدام کرد , در صورتی که در مواردی حد شرابخواری بر فرد شرابخوار جاری شده باشد اما او دست از شرابخواری نکشیده باشد , در مرحله آخر باید این فرد اعدام شود .
🔸علمای اهلسنت از پیامبر گرامی روایت می کنند که فرمود ؛
« اگر شراب خوار ، شراب خورد ، او را تازیانه بزنید ، اگر تا چهار مرتبه چنین کرد ، در مرتبه چهارم او را بکشید » " عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: «إِذَا شَرِبَ الْخَمْرَ فَاجْلِدُوهُ، فَإِنْ عَادَ الرَّابِعَةَ فَاقْتُلُوهُ». "
📚سنن ابی داود ، ج 4 ص 1919 _ مسند احمد ج 38 ص 210 _ سنن دارمی ج 3 ص 1489 _ سنن نسائی ج 3 ص 256 _ مستدرک علی الصحیحین ، ج 4 ص 373 _ نیل الاوطار ج 7 ص 325 _ سنن الکبری ج 8 ص 313 _ مجمع الزوائد ج 6 ص 278 _ فتح الباری ج 12 ص 69 _ مسند طیالسی ص 307 _ معجم الکبیر ج 2 ص 335 _ الاستیعاب ج 2 ص 698 _ کنزالعمال ج 5 ص 355
❕یا نقل می کنند که فرمود ؛
« گردن شرابخوار را در مرتبه چهارم بزنید » " فَإِذَا كَانَ عِنْدَ الرَّابِعَةِ فَاضْرِبُوا عُنُقَهُ"
📚مسند احمد ج 11 ص 557 _ سنن ابن ماجه ج 4 ص 181 _ سنن نسائی ج 3 ص 228 _ نیل الاوطار ج 7 ص 325 و ...
👌ابن حزم مطابق همین نقل ها ، هم خود معتقد به اعدام شارب خمر در صورت تکرار شرب خمر است هم این قول را از علمای اهل سنت نقل می کند ؛
📚المحلی ، ابن حزم ج 11 ص 368
▫️ادامه 👇
▫️ادامه 👇
❕🔺همینطور طبق فقه اهلسنت , مجازات ساحر , قتل و اعدام است و از عمر روایت می کنند که دستور به اعدام ساحر می داد و پیامبر نیز می فرمود که ساحر را با یک ضربه شمشیر هلاک کنید و ابن قدامه فقیه بزرگ اهلسنت هم فتوا به اعدام ساحر می داد : " فَأَتَانَا كِتَابُ عُمَرَ قَبْلَ مَوْتِهِ بِسَنَةٍ: أَنِ اقْتُلُوا كُلَّ سَاحِر " _ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: «حَدُّ السَّاحِرِ ضَرْبَةٌ بِالسَّيْفِ»_ " حد الساحر القتل "
📚مسند الإمام أحمد بن حنبل، ج3، ص: 196 _ سنن الترمذي، ج3، ص: 475 _ المغنی , ابن قدامه ج 10 ص 116
❕یا طبق فقه اهلسنت و به حسب روایت پیامبر , اگر فردی که همسر دارد با دیگری زنا کند , اعدام و سنگسار می شود :
" فَأَمَرَ بِهِ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ فَرُجِمَ، وَ كَانَ قَدْ أُحْصِنَ. "
📚صحيح البخاري، ج10، ص: 282 طبع مصر
❕همینطور طبق فقه اهلسنت و به حسب روایات پیامبر اسلام , کسی که لواط می کند و کسی که لواط می دهد باید اعدام شوند : " قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: «مَنْ وَجَدْتُمُوهُ يَعْمَلُ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ؛ فَاقْتُلُوا الْفَاعِلَ وَ الْمَفْعُولَ بِهِ». "
📚سنن الترمذي، ج3، ص: 473
❕فقهای بزرگ اهلسنت فتوا به حکم فوق داده اند :
📚فتح الرحيم ج 3: ص 50، و أسهل المدارك ج 3: ص 165، و الخرشي ج 8: ص 82، و حلية العلماء ج 8: ص 16، و كفاية الأخيار ج 2: ص 112، و المجموع ج 20: ص 27، و المغني لابن قدامة ج 10: ص 155، و الشرح الكبير ج 10: ص 170، و المبسوط ج 9: ص 77، و بدائع الصنائع ج 7: ص 34، و الهداية ج 4: ص 150، و شرح فتح القدير ج 4: ص 150، و تبيين الحقائق ج 3: ص 181، و نيل الأوطار ج 7: ص 288. ( به نقل از الخلاف ج 5 ص 382 )
❕همینطور طبق فقه اهلسنت و طبق روایات پیامبر اسلام , کسی که مرتد شود باید اعدام شود : " قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: " مَنْ بَدَّلَ دِينَهُ فَاقْتُلُوهُ "
📚صحيح البخاري، ج5، ص: 153 طبع مصر
❕همینطور طبق فقه و روایات اهلسنت , کسی که با حیوان نزدیکی کند , اعدام می شود : " قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: «مَنْ أَتَى بَهِيمَةً فَاقْتُلُوه "
📚سنن أبي داود، ج4، ص: 1909 _ سنن ابن ماجه، ج4، ص: 175 _ سنن النسائي، ج4، ص: 322 _ الفقه على المذاهب الأربعة و مذهب أهل البيت عليهم السلام، ج5، ص: 220 ( انه یقتل )
❕همینطور طبق فقه و روایات اهلسنت , اگر دزد در چند مرحله دزدی کند و حد بر او جاری شود , در مرحله پنجم اعدام می شود : " قَالَ: «اقْطَعُوهُ» فَأُتِيَ بِهِ الْخَامِسَةَ، فَقَالَ: «اقْتُلُوهُ» " " قال عثمان بن عفان، و عبد الله بن عمرو بن العاص: انه يقتل في الخامسة. و به قال عمر بن عبد العزيز "
📚سنن أبي داود، ج4، ص: 1886 _ فتح الباري ج 12: ص 100، و المغني لابن قدامة ج 10: ص 267، و حلية العلماء ج 8: ص 76، و الشرح الكبير ج 10: ص 290، و البحر الزخار ج 6: ص 189. ( به نقل از الخلاف ج 5 ص 439 )
❕ همینطور در روایات اهلسنت آمده است که اگر کسی به زور با زنی زنا کند , اعدام می شود : " َ قَالَ لِلرَّجُلِ الَّذِي وَقَعَ عَلَيْهَا: :"ارْجُمُوهُ "
📚سنن الترمذي، ج3، ص: 472
❕همینطور در فقه و روایات اهلسنت آمده است که اگر فردی با محرمش زنا کند , اعدام می شود : " قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: «مَنْ وَقَعَ عَلَى ذَاتِ مَحْرَمٍ فَاقْتُلُوه "
📚سنن ابن ماجه، ج4، ص: 175 _ سنن الترمذي، ج3، ص: 477 _ مسند الإمام أحمد بن حنبل، ج4، ص: 458
❕علمای اهلسنت طبق روایت فوق فتوا به اعدام داده اند :
📚الوجيز ج 2: ص 169، و المجموع ج 20: ص 20، و الهداية ج 4: ص 147، و شرح فتح القدير ج 4: ص 147، و بدائع الصنائع ج 7: ص 35، و تبيين الحقائق ج 3: ص 180، و المغني لابن قدامة ج 10: ص 148. ( به نقل از الخلاف ج 5 ص 386 )
▫️ادامه 👇