هدایت شده از Mohammad S
غارت ببر و شیر سلطنتی، خرمای بومی ایران و گوسفند اهوازی
آقای برگمن در کتاب نبرد مخفی علیه ایران ادعا می کند که در انقلاب ۵۷، تظاهرکنندگان با ورود به باغ وحش ببر و شیر سلطنتی را تکه تکه کردند. عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با آوردن دلایل این ادعا را رد و مطرح می کند که به احتمال قریب به یقین این حیوانات نادر نیز توسط صهیونیستها به سرقت رفتهاند و برای پنهان ماندن فرصتطلبیهایشان به اتهامزنی ناجوانمردانه علیه ملت ایران میپردازند.
هرچند غارت امکانات و سرمایههای مادی فوقالعاده ایران محدود به این موارد نیست و کشف ابعاد آن نیازمند تحقیق گسترده و مستقلی است (بهویژه آن که در آستانه پیروزی ملت ایران در بهمن 1357 صهیونیستها سعی کردند اسناد مربوط به فعالیتهای خود را در همه وزارتخانههای ایران معدوم سازند)، با این وجود مطالب محدودی که در خاطرات افراد مرتبط با این جماعت آمده گوشهای از واقعیتهای بسیار تلخ و دردآور را آشکار میسازد.
نمونه دیگری از این دست موضوع، سرنوشت بهترین خرمای ایران است که سفیر اسرائیل در مورد آن مینویسد: «گفتنی این که خرمای خوب اسرائیل از نژاد ایرانی است. نخستین بار بنصیون ایسرائلی در سال 1953 م. در دیداری که از ایران و کشورهای پیرامون خلیجفارس داشت، نمونهای از نهال خرمای گوارای ایران را با خود به کیبوتص کینرت آورد و در آن جا پرورش داد که پس از وی در جلگههای کرانه رود اردن نیز کاشته و پرورده شد. در پی دیدار بنصیون از ایران، یانی اویدوب از موشاو نهلال برای بازدیدی به ایران آمد. یهودیان بومی به آن دو یاری دادند تا بتوانند در سفرهای دور و دراز خود به بم و کرمان خرمای برگزیده «زفتی» را بشناسند و بتوانند آن را در اسرائیل پرورش بدهند. در ماه می 1955 سی هزار نهال نخل خرما که از نخلستانهای ایران و عراق فراهم آمده بود در خرمشهر بار کشتی شدند تا پس از گذشتن از آبراه سوئز در خاک اسرائیل کاشته شوند.» ( یادنامه، مئیر عزری، ... ج2، ص120)
نکته حائز اهمیت در این زمینه رویکرد تمامیتخواهانه صهیونیستهاست. در ابتدای اشغال فلسطین این جماعت بسیاری از نیازمندیهای مواد غذایی خود را از ایران تهیه میکرد، اما در دوران پهلوی دوم معادله کاملاً معکوس شد؛ زیرا برای تک محصولی شدن این دیار که نتواند تحولاتی چون نهضت ملی شدن صنعت نفت را بیافریند کشاورزی و دامداری ایران میبایست نابود میشد.
نقش اسرائیل در نابودی این مزیت که 70 درصد جامعه در آن نه تنها مصرف کننده نبودند بلکه مولد بودند، دوجانبه بود. 1- برهم زدن رابطه تولید براساس طرح اصلاحات ارضی که به آن به صورت مستقل خواهیم پرداخت. 2- ربایش مزیت امتیازات دامداری و کشاورزی ایران تا اشتغال به این امر مقرون به صرفه نباشد.
امروز نخلهایی که خرمای بسیار گوارا و درشت به بار میآورند دیگر در ایران یافت نمیشوند و این گونهها در انحصار سرزمینهای اشغالی است. برخی دستکاریهای ژنتیکی موجب شده که هستههای این خرمای بومی ایران غیربارور باشد تا از بازگشت اینگونه ارزشمند به سرزمین اصلی جلوگیری شود. همان کاری که در مورد نژاد گوسفند «اهوازی» صورت گرفت؛ این نژاد بسیار پرسود برای دامداری، از ایران خارج و به گونهای عمل شد که امروز از آن در ایران به هیچ وجه یافت نمیشود. اعمال غارتگرانه از این دست بسیار صورت گرفته که پرداختن به آن مجالی مبسوط میطلبد، اما به طور خلاصه میتوان گفت در دوران پهلویها تلاش شده همه مزیتهای این مرز و بوم تبدیل به مزیتهایی برای اسرائیل شود. حتی تاریخ باستان این سرزمین از این رویکرد مصون نمانده است که به این دستاندازی نیز به صورت مستقل در ادامه میپردازیم.
منبع:
خبرگزاری تسنیم
tasnimnews com/fa/news/1400/02/06/2491381/
❌ 👆👆👆نقدی بر سخنان مولوی عبدالحمید در نماز جمعه ٢٨ بهمن ١٤٠١
▫️١ _ مولوی عبدالحمید می گوید که طبق دیدگاه ما , حاکم را مردم تعیین می کنند , ابوبکر و عمر و عثمان را مردم تعیین کردند !!!!
👌متاسفانه جملات فوق دروغی بیش نیست , ابوبکر با بیعت اجباری چند نفره و عمر هم با وصیت ابوبکر و عثمان هم توسط شورای سفارشی شش نفره منصوب عمر روی کار آمدند و هیچ یک با رای مردم نبوده اند , در ذیل مفصل این موارد را طبق نصوص اهلسنت اثبات کرده ایم :
https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/4135
https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/4859
https://eitaa.com/Rahnamaye_Behesht/3161
❗️پس از خلفای نخستین هم حکومت موروثی بنی امیه و بنی العباس در جهان اسلام حاکم شد که هیچ یک جایگاهی برای رای مردم قائل نبودند !!!
❕اساسا طبق مبانی اهلسنت , هرکس که حاکم مسلمین شود حتی اگر ظالم باشد و به زور به قدرت برسد بازهم همه اهلسنت مامور به اطاعت او هستند , حتی اگر آن حاکم به اهلسنت ظلم کند !!! در ذیل توضیح داده ایم !!!
https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/5393
▫️٢ _ مولوی عبدالحمید مدعی می شود که امام علی علیه السلام نیز به شوری استناد کرده و گفته که مردم مرا انتخاب کرده اند !!!!
👌ما در دو نمایه ذیل توضیحات مفصلی در این رابطه داده ایم و پاسخ ادعای او را بیان داشته ایم :
https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/4857
https://eitaa.com/Rahnamaye_Behesht/3012
▫️٣ _ مولوی عبدالحمید در دروغی دیگر مدعی شده است که در زمان خلفا , انتقاد کردن آزاد بوده است !!!!
👌این سخن نیز خلاف است و ما در پاسخ مفصلی , به عنوان نمونه عصر پر خفقان عمر را طبق مدارک اهلسنت به تصویر کشیده ایم . عصری که کسی جرات انتقاد نداشت و همگان تحت شکنجه عمر بودند !!!
https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/4694
▫️٤ _ او در ادامه مجددا می گوید که ایران باید همه پرسی و رفراندوم برگزار کند یعنی اکثر مردم این نظام را نمی خواهند !!!!
❕متاسفانه مولوی عبدالحمید خودش را به کوری زده است و جمعیت ٢١ تا ٣٠ میلیونی حاضر در ٢٢ بهمن امسال را نمی بیند که چگونه در حمایت از نظام در ساعت مشخصی در راهپیمایی حاضر شدند !!! آیا این حضور بزرگ نمونه عملی رفراندوم نبود :
https://eitaa.com/farsna/181954
❓آیا پیروان عبدالحمید متوجه دروغگویی او نمی شوند که این مولوی دروغگو چگونه جمعیت میلیونی مردم در حمایت از نظام را نمی بیند و مدعی می شود که مردم نظام را نمی خواهند !!!!
❕رهبری در ماههای گذشته به زیبایی پاسخ امثال عبدالحمید را دادند و فرمودند :
" میگوید صدای ملّت را بشنوید! صدای رعدآسای ملّت در سیزدهمِ آبانِ امسال بلند شد؛ شنیدید؟ شما صدای ملّت را بشنوید. مگر از تشییع جنازهی شهید سلیمانی چقدر گذشته؟ آن جمعیّت عظیم صدای ملّت ایران بود، آن تشییع جنازهی دهمیلیونی یا شاید به یک معنا بیش از دهمیلیونی صدای ملّت ایران بود. امروز تشییع جنازهی شهدا صدای ملّت ایران است. تا یک نفر در اصفهان، در شیراز، در مشهد، در کرج، در هر جای دیگر شهید میشود، خیلِ جمعیّتِ مردم راه میافتند شعار میدهند علیه تروریست، علیه اغتشاشگر؛ صدای ملّت این است؛ شما چرا صدای ملّت را نمیشنوید؟ "
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=51418
جناب مولوی !!!!
▪️آیا حکومت مورد حمایت تو یعنی طالبان در افغانستان تن به رفراندوم داد !!! چرا آنان را دعوت به رفراندوم نمی کنی !!!!
❕آیا عربستان که تو را عضو مجمع فقهی مکه کرده است , رفراندوم در مورد حکومت خود برگزار کرده است !!!! چرا این دولتهای مورد حمایت خود را دعوت به رفراندوم نمی کنی !!!!!
▫️ادامه دارد .....
@Rahnamye_Behesht
💠 نقدی بر سخنان مولوی عبدالحمید در نماز جمعه ٢٨ بهمن ١٤٠١
❕مولوی عبدالحمید می گوید که در برداشت ما از اسلام , اعدام وجود ندارد جز در مورد قصاص که مثلا فردی , فرد دیگر را کشته باشد که در این صورت می توان فرد قاتل را اعدام کرد , او در صحبتهایش چنین گفت :
" در این برداشت ما به طور کلی اعدامی غیر از قصاص نداریم و موارد نادر دیگری که هستند اصلا اجرا نمیشوند و وجود ندارند. در برداشت ما از دین اسلام، اعدام نیست. ممکن است در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان دیگر اعدام باشد ولی در این برداشت اعدام وجود ندارد. "
https://t.me/molanaabdolhamid/5616
❕متاسفانه این سخنان مولوی عبدالحمید نیز دروغی بیش نیست و روایات اهلسنت و علمای بزرگ اهلسنت تصریح دارند که در موارد متعددی اعدام وجود دارد , مواردی که مبتلاء به هم است و شاذ و نادر نیست .
👌یکی از موارد اعدام در نزد اهلسنت محاربه است که فردی سلاح بکشد و مردم را بترساند , حتی اگر با سلاحش فردی را نکشته باشد , به اعتقاد اهلسنت حاکم اسلامی می تواند محارب را به جرم محاربه اعدام کند .
❕سیوطی و ابن کثیر و طبری روایت می کنند که خداوند پیامبر را مخیر کرده بود که بتواند محارب را بکشد , حتی اگر محارب کسی را نکشته باشد : " كان قوم بينهم و بين النبي صلى الله عليه و سلم ميثاق فنقضوا العهد و قطعوا السبل و أفسدوا في الأرض فخير الله نبيه فيهم ان شاء قتل و ان شاء صلب و ان شاء قطع أيديهم و أرجلهم من خلاف أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ " _ "فخير اللّه رسوله إن شاء أن يقتل و إن شاء أن يقطع أيديهم و أرجلهم من خلاف، رواه ابن جرير "
📚الدر المنثور في تفسير المأثور، ج2، ص: 279 _تفسیر ابن کثیر ج 3 ص 86
❕همینطور ابن کثیر نقل می کند که ابن عباس و جمعی از بزرگان اهلسنت مانند سعید بن المسیب و مجاهد و عطاء و حسن بصری و ابراهیم نخعی و مالک بن انس قائل بوده اند که حاکم در مجازات محارب مخیر است و می تواند محارب را اعدام کند , حتی اگر محارب کسی را نکشته باشد :
" قوله تعالى أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ قال ابن أبي طلحة عن ابن عباس في الآية: من شهر السلاح في فئة الإسلام، و أخاف السبيل ثم ظفر به و قدر عليه فإمام المسلمين فيه بالخيار إن شاء قتله و إن شاء صلبه، و إن شاء قطع يده و رجله و كذا قال سعيد بن المسيب و مجاهد و عطاء و الحسن البصري و إبراهيم النخعي و الضحاك و روى ذلك كله أبو جعفر بن جرير و حكى مثله عن مالك بن أنس رحمه اللّه و مستند هذا القول أن ظاهر أو للتخيير كما في نظائر ذلك من القرآن "
📚تفسیر ابن کثیر ج 3 ص 90
❕در کتاب الفقه علی المذاهب الاربعه نیز تصریح شده است که فرقه فقهی مالکیه از پیروان مالک بن انس که بخش بزرگی از اهلسنت را تشکیل می دهند , قائل به تخییر حاکم در مجازات محارب هستند و این که حاکم می تواند محارب را بکشد , حتی اگر محارب کسی را نکشته باشد : "المالکیه قالوا ... إن لم يقتل المحارب أحدا و قدر عليه فيخير الإمام في أمور أربعة النوع الأول.القتل، و الثاني- الصلب و القتل، و هو مصلوب، الحد الثالث، قطع يمينه من الكوع، و رجله اليسرى من المفصل ... و الحد الرابع- نفي "
📚الفقه علی المذاهب الاربعه و مذهب اهل البیت ج 5 ص 609
❕همینطور طبق فقه اهلسنت می توان شراب خوار را اعدام کرد , در صورتی که در مواردی حد شرابخواری بر فرد شرابخوار جاری شده باشد اما او دست از شرابخواری نکشیده باشد , در مرحله آخر باید این فرد اعدام شود .
🔸علمای اهلسنت از پیامبر گرامی روایت می کنند که فرمود ؛
« اگر شراب خوار ، شراب خورد ، او را تازیانه بزنید ، اگر تا چهار مرتبه چنین کرد ، در مرتبه چهارم او را بکشید » " عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: «إِذَا شَرِبَ الْخَمْرَ فَاجْلِدُوهُ، فَإِنْ عَادَ الرَّابِعَةَ فَاقْتُلُوهُ». "
📚سنن ابی داود ، ج 4 ص 1919 _ مسند احمد ج 38 ص 210 _ سنن دارمی ج 3 ص 1489 _ سنن نسائی ج 3 ص 256 _ مستدرک علی الصحیحین ، ج 4 ص 373 _ نیل الاوطار ج 7 ص 325 _ سنن الکبری ج 8 ص 313 _ مجمع الزوائد ج 6 ص 278 _ فتح الباری ج 12 ص 69 _ مسند طیالسی ص 307 _ معجم الکبیر ج 2 ص 335 _ الاستیعاب ج 2 ص 698 _ کنزالعمال ج 5 ص 355
❕یا نقل می کنند که فرمود ؛
« گردن شرابخوار را در مرتبه چهارم بزنید » " فَإِذَا كَانَ عِنْدَ الرَّابِعَةِ فَاضْرِبُوا عُنُقَهُ"
📚مسند احمد ج 11 ص 557 _ سنن ابن ماجه ج 4 ص 181 _ سنن نسائی ج 3 ص 228 _ نیل الاوطار ج 7 ص 325 و ...
👌ابن حزم مطابق همین نقل ها ، هم خود معتقد به اعدام شارب خمر در صورت تکرار شرب خمر است هم این قول را از علمای اهل سنت نقل می کند ؛
📚المحلی ، ابن حزم ج 11 ص 368
▫️ادامه 👇
▫️ادامه 👇
❕🔺همینطور طبق فقه اهلسنت , مجازات ساحر , قتل و اعدام است و از عمر روایت می کنند که دستور به اعدام ساحر می داد و پیامبر نیز می فرمود که ساحر را با یک ضربه شمشیر هلاک کنید و ابن قدامه فقیه بزرگ اهلسنت هم فتوا به اعدام ساحر می داد : " فَأَتَانَا كِتَابُ عُمَرَ قَبْلَ مَوْتِهِ بِسَنَةٍ: أَنِ اقْتُلُوا كُلَّ سَاحِر " _ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: «حَدُّ السَّاحِرِ ضَرْبَةٌ بِالسَّيْفِ»_ " حد الساحر القتل "
📚مسند الإمام أحمد بن حنبل، ج3، ص: 196 _ سنن الترمذي، ج3، ص: 475 _ المغنی , ابن قدامه ج 10 ص 116
❕یا طبق فقه اهلسنت و به حسب روایت پیامبر , اگر فردی که همسر دارد با دیگری زنا کند , اعدام و سنگسار می شود :
" فَأَمَرَ بِهِ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ فَرُجِمَ، وَ كَانَ قَدْ أُحْصِنَ. "
📚صحيح البخاري، ج10، ص: 282 طبع مصر
❕همینطور طبق فقه اهلسنت و به حسب روایات پیامبر اسلام , کسی که لواط می کند و کسی که لواط می دهد باید اعدام شوند : " قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: «مَنْ وَجَدْتُمُوهُ يَعْمَلُ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ؛ فَاقْتُلُوا الْفَاعِلَ وَ الْمَفْعُولَ بِهِ». "
📚سنن الترمذي، ج3، ص: 473
❕فقهای بزرگ اهلسنت فتوا به حکم فوق داده اند :
📚فتح الرحيم ج 3: ص 50، و أسهل المدارك ج 3: ص 165، و الخرشي ج 8: ص 82، و حلية العلماء ج 8: ص 16، و كفاية الأخيار ج 2: ص 112، و المجموع ج 20: ص 27، و المغني لابن قدامة ج 10: ص 155، و الشرح الكبير ج 10: ص 170، و المبسوط ج 9: ص 77، و بدائع الصنائع ج 7: ص 34، و الهداية ج 4: ص 150، و شرح فتح القدير ج 4: ص 150، و تبيين الحقائق ج 3: ص 181، و نيل الأوطار ج 7: ص 288. ( به نقل از الخلاف ج 5 ص 382 )
❕همینطور طبق فقه اهلسنت و طبق روایات پیامبر اسلام , کسی که مرتد شود باید اعدام شود : " قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: " مَنْ بَدَّلَ دِينَهُ فَاقْتُلُوهُ "
📚صحيح البخاري، ج5، ص: 153 طبع مصر
❕همینطور طبق فقه و روایات اهلسنت , کسی که با حیوان نزدیکی کند , اعدام می شود : " قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: «مَنْ أَتَى بَهِيمَةً فَاقْتُلُوه "
📚سنن أبي داود، ج4، ص: 1909 _ سنن ابن ماجه، ج4، ص: 175 _ سنن النسائي، ج4، ص: 322 _ الفقه على المذاهب الأربعة و مذهب أهل البيت عليهم السلام، ج5، ص: 220 ( انه یقتل )
❕همینطور طبق فقه و روایات اهلسنت , اگر دزد در چند مرحله دزدی کند و حد بر او جاری شود , در مرحله پنجم اعدام می شود : " قَالَ: «اقْطَعُوهُ» فَأُتِيَ بِهِ الْخَامِسَةَ، فَقَالَ: «اقْتُلُوهُ» " " قال عثمان بن عفان، و عبد الله بن عمرو بن العاص: انه يقتل في الخامسة. و به قال عمر بن عبد العزيز "
📚سنن أبي داود، ج4، ص: 1886 _ فتح الباري ج 12: ص 100، و المغني لابن قدامة ج 10: ص 267، و حلية العلماء ج 8: ص 76، و الشرح الكبير ج 10: ص 290، و البحر الزخار ج 6: ص 189. ( به نقل از الخلاف ج 5 ص 439 )
❕ همینطور در روایات اهلسنت آمده است که اگر کسی به زور با زنی زنا کند , اعدام می شود : " َ قَالَ لِلرَّجُلِ الَّذِي وَقَعَ عَلَيْهَا: :"ارْجُمُوهُ "
📚سنن الترمذي، ج3، ص: 472
❕همینطور در فقه و روایات اهلسنت آمده است که اگر فردی با محرمش زنا کند , اعدام می شود : " قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ: «مَنْ وَقَعَ عَلَى ذَاتِ مَحْرَمٍ فَاقْتُلُوه "
📚سنن ابن ماجه، ج4، ص: 175 _ سنن الترمذي، ج3، ص: 477 _ مسند الإمام أحمد بن حنبل، ج4، ص: 458
❕علمای اهلسنت طبق روایت فوق فتوا به اعدام داده اند :
📚الوجيز ج 2: ص 169، و المجموع ج 20: ص 20، و الهداية ج 4: ص 147، و شرح فتح القدير ج 4: ص 147، و بدائع الصنائع ج 7: ص 35، و تبيين الحقائق ج 3: ص 180، و المغني لابن قدامة ج 10: ص 148. ( به نقل از الخلاف ج 5 ص 386 )
▫️ادامه 👇
🔻▫️ادامه 👇
❕همینطور علمای اهلسنت فتوا داده اند که هرکس به یکی از اصحاب پیامبر گرامی ص کوچکترین توهینی کند , کافر است و باید کشته و اعدام و سوزانده شود .
❕ذهبی از بزرگان اهل سنت می نویسد ؛
« کسی که کوچکترین اهانتی به صحابه بکند یا آنها را مورد دشنام قرار دهد ، از دین و ملت اسلام خارج شده است » " فمن طعن فیهم او سبهم فقد خرج من الدین و مرق من مله الاسلام "
📚الکبائر ج1 ص237
❕سرخسی از فقهای مشهور حنفیه می نویسد ؛
« هر کس به یکی از صحابه اشکال بگیرد کافر است و اگر توبه نکند از اسلام بیرون رفته و چاره او شمشیر است » " فمن طعن فیهم فهو ملحد منابذ للاسلام دواءه السیف ان لم یتب "
📚اصول السرخسی ج 2 ص 134
❕ابن حجر عسقلانی می گوید :
" عده ای از علمای فرقه مالکیه فتوا داده اند که اهانت کننده به صحابه باید کشته شود " " عن بعض المالکیه یقتل "
📚فتح الباری ج ٧ ص ٣٦
❕از سیوطی نیز نقل شده است که می گوید :
" حتی اگر کسی گمان برد که صحابه مستحق دشنام هستند , باید او را سوزاند و حتی بیش از سوزاندن سزای او است " " بل اذا ظن انهم یستحقون السب اعتقادنا انه یستحق الحرق و زیاده "
📚اقام الحجر لمن زکی ساب ابی بکر و عمر ص ٦٦
❗️همینطور علمای اهلسنت تصریح کرده اند که اگر کسی به پیامبر گرامی اسلام سب کند و بغض و کینه و دشمنی ورزد و دشنام دهد , باید کشته و اعدام شود , حتی اگر مسلمان باشد : " ان ساب الرسول یقتل و لو اسلم "
📚المجموع , نووی , ج ١٩ ص ٤٢٧ _ الدر المختار , حصفکی , ج ٤ ص ٤٢٢ _ حاشیه رد المختار , ابن عابدین , ج ١ ص ٦٠٤ _ فتاوی السبکی ج ٢ ص ٥٦٩
❕حال از مولوی عبدالحمید سوال می کنیم :
❓چگونه می توانی در روز روشن چنین دروغ بگویی و بر خلاف روایات و فتاوای اهلسنت بگویی که در مذهب اهلسنت جز در مورد قصاص , اعدام وجود ندارد ? آیا شرم نمی کنی ? آیا از این همه دروغگویی خسته نشدی ? تا چه زمانی می خواهی عوام اهلسنت را فریب دهی و مذهب و بدعت تازه ای برایشان عرضه کنی ?!!!!
▫️ادامه 👇
⚡️▫️ادامه 👇
❕مولوی عبدالحمید در ادامه صحبتهایش می گوید :
" اعتراف اجباری مردود است و هیچ جایگاهی ندارد "
👌این مولوی دروغگو در موارد متعددی نظام قضایی ایران را متهم می کند به اعتراف اجباری گرفتن از مجرمین , در حالی که اساسا در فقه شیعه اعتراف اجباری اعتباری ندارد .
❕شیعه معتقد است که تهدید و شکنجه متهم برای اقرار و اعتراف جایز نیست , لذا برخی می نویسند :
" تهديد و كتك زدن متّهم يا تنگ گرفتن بر او هنگام بازجويى جايز نيست. اگر شخص در بازجويى مجبور به اقرار شود، اقرار او از نظر شرع اعتبار ندارد بنابراين اگر بر اثر تهديد، به چيزى اقرار كند كه موجب حد مىشود، مانند زنا يا سرقت، حد بر او جارى نمىشود. "
📚فرهنگ فقه مطابق مذهب اهل بيت عليهم السلام، ج2، ص: 44
❗️امام صادق علیه السلام از پدرش روایت میکند که امیرالمؤمنین علیه السلام فرمود:
" کسی که هنگام لخت کردن یا زندان کردن او یا از سر ترس و یا تهدید اقرار کند، حد بر او جاری نمی شود "
" مَنْ أَقَرَّ عِنْدَ تَجْرِيدٍ أَوْ حَبْسٍ أَوْ تَخْوِيفٍ أَوْ تَهْدِيدٍ فَلَا حَدَّ عَلَيْهِ. "
📚قرب الاسناد ص ٥٤ _ الکافی ج ٧ ص ٢٦١
👌امام صادق علیه السلام هم می فرمود که دست سارقی که از روی اجبار و شکنجه اعتراف کرده است , قطع نمی شود : "لَمْ تُقْطَعْ يَدُهُ لِأَنَّهُ اعْتَرَفَ عَلَى الْعَذَابِ. "
📚الکافی ج ٧ ص ٢٢٤ _ وسائل الشیعه ج ٢٨ ص ٢٦١
❕جناب مولوی دروغگو !!!!
👌از کجا می دانی که در تمام نقاط ایران و در محاکم قضایی از مجرمین اعتراف اجباری می گیرند ? علم غیب داری !!!!
🔸چگونه بدون آگاهی کافی چنین تهمتی را به نظام قضایی می زنی , مگر قرآن نخوانده ای که خداوند می فرماید :
" از آنچه نمىدانى پيروى مكن، چرا كه گوش و چشم و دلها همه مسئولند. " " وَ لا تَقْفُ ما لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَ الْبَصَرَ وَ الْفُؤادَ كُلُّ أُولئِكَ كانَ عَنْهُ مَسْؤُلا " ( اسراء ٣٦ )
👌و می فرماید :
" و آنها كه مردان و زنان با ايمان را به خاطر كارى كه انجام ندادهاند آزار مىدهند متحمل بهتان و گناه آشكارى شدهاند. "
" وَ الَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِناتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتاناً وَ إِثْماً مُبِيناً " ( احزاب ٥٨ )
❕ممکن است در موردی ماموری تخلف کند و اعتراف اجباری بگیرد که اگر این قضیه ثابت شود , آن اعتراف اعتباری ندارد , اما سرایت دادن این ادعا به تمام اعترافات و متهم کردن نظام قضایی ایران اسلامی به اعتراف گیری اجباری , تهمت و افترایی آشکار است .
❕عبدالحمید در ادامه می گوید :
" در این برداشت، زندانی سیاسی نیست. قبلا من گفتهام که اگر ما اختیاراتی داشتیم، یک ساعت هم زندانی سیاسی نگه نمیداشتیم؛ چراکه زندانی سیاسی کسی است که حرف میزند و انتقاد میکند. ما از حرفزدن و مخالفتکردن استقبال میکنیم "
👌این سخنان نیز دروغی و افترای دیگری است که مدعی است که در ایران افراد به جرم انتقاد کردن زندانی می شوند و به اصطلاح زندانی سیاسی می شوند .
❕اگر این ادعا صحیح بود در مرحله اول خود جناب مولوی باید سالها پیش زندان می رفت و تا کنون در زندان نیز پوسیده بود , زیرا او سالهاست که بر علیه نظام اسلامی آزادانه لجن پراکنی می کند .
❕رهبری انقلاب به زیبایی در سالهای گذشته پاسخ این کذب گویی عبدالحمید را داده و فرمود :
" استقلال و آزادى در كنار هم جزو شعارهاى اصلى انقلاب بوده است؛ آزادى در اين كشور تأمين شده است. بله، عدّهاى بىانصافى ميكنند؛ از آزادى موجود استفاده ميكنند و بهدروغ ميگويند آزادى وجود ندارد؛ راديوهاى بيگانه و تبليغات بيگانه هم سخن آنها را بازتاب ميدهند. واقع قضيّه اين نيست؛ امروز در كشور ما آزادى فكر هست، آزادى بيان هست، آزادى انتخاب هست؛ هيچكس بهخاطر اينكه فكرش و نظرش مخالف نظرِ حكومت است، مورد فشار و تهديد و تعقيب قرار نميگيرد. هركس ادّعا كند كه «من مورد فشار قرار گرفتهام چون عقيدهام در فلان مسئله برخلاف عقيدهى حكومت بوده»، هركس اينجور ادّعايى بكند، دروغ گفته؛ چنين چيزى نيست. افراد متعدّد در رسانههاى مختلف، افكارِ گوناگونِ ضدّ حكومت را - كه عقيدهشان است - ابراز ميكنند و كسى هم با اينها كارى ندارد؛ بنا هم نيست كه كسى متعرّض اينها بشود. آزادى بيان هم هست؛ ميتوانند بگويند. "
📚(1397/01/01) بيانات در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوى در نخستين روز از سال 1397
❕بنابراین کسی به جرم انتقاد کردن زندانی نمی شود , اگر فردی زندانی می شود به خاطر جرم و اعمال خلافی است که مرتکب شده است .
#شیعه_پاسخ
@Rahnamye_Behesht
ipasookh.ir
:
اے دلیلِ صبرِ زینب العجل🕊🥀
💙ﻫﺮ ﺷﺐ ﺩﻋﺎی فرج به نیابت از اهل بیت علیهم السلام، شهدای گمنام،مدافعان حرم، شهدای جنگ تحمیلی،شهدای حادثه ترور.. شهدای نیروی انتظامی اموات شما عزیزان واموات من حقیر بخصوص مادر عزیزم
🔸بسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیم🔸
⚜الهی عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْکَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکی وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِی الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کلمح الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی السّاعَهَ السّاعَهَ السّاعَهَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین بِحَق
#دعای_فرج
#یادشهداکمترازشهادتنیست
#باشهـــداوسیّدالشُّهداتــاظهــــور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸💫الهی همه درهای مهربانی
⚪️💫 همیشه به روی دلهاتون باز باشه
🌸💫الهی نسیم عشق
⚪️💫نوازشگر لحظه هاتون باشه
🌸💫الهی همیشه خدای مهربون
⚪️💫هواتونو داشته باشه
🌸💫الهی غم وغصه هیچ وقت و
⚪️💫هیچ وقت نزدیکتون نشه
🌸💫الهی شادی همنشین
⚪️💫همیشگی تک تکتون باشه
🌸💫الهی خوشبختی انتهای
⚪️💫مسیر راه تک تکتون باشه
🌸💫چهارشنبه تون سرشار ازعطر خداوندی
⚪️💫با آرزوی بهترینها برای تک تکتون
╲\╭┓
╭🌺🍂🍃
┗╯\╲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☀️درود بر شما به چهارشنبه ۱۰ اسفند خوشآمدید☀️
🌷سلام و درود به روز و روشنی
🌸سلام و درود به آهنگ خوش زندگی
🌷سلام و درود به مهر بو صفای دل های بی ریا
🌸سلام بر گل روی تک تک شما عزیزان
🌷با آرزوی روزی زیبـا
🌹صبح چهارشنبهتون بخیر🌹
╲\╭┓
╭🌺🍂🍃
┗╯\╲
هدایت شده از خلیل قایدی
خلیل قایدی:
❤️بسم الله الرحمن الرحیم❤️
🌹باسلام وصلوات برمحمد وال محمد صل الله علیه واله🌹
🌺 سلام علیکم صبحکم الله بالخیر والسرور والعافیه🌺
❤️الحمدالله علی کل نعمه بعدد ما احاط به علمک❤️
🌹اسال الله من کل خیر🌹
🌺استغفرالله من کل ذنب🌺
🌹اعوذ بالله من کل شر🌹
جواد علی حسناوی (با نام نظامی «جواد جهانی»)، فرزندِ مادری لرستانی (اهل خرم آباد) و پدری عراقی بود. وی در زمستان سال 93 نقش موثری در آزادسازی شهر بلد (که بخشی از استان «صلاح الدین» به شمار می رود) داشت.
جواد علی حسناوی از فرماندهان عملیاتی یگان های مدافع حرم، موسوم به «سرایا الخراسانی»، روز جمعه، 14 فروردین 1394 شمسی، به دست عوامل نفوذی «داعش» در روستای «عزیز بلد» از توابع شهر «بلد» واقع در استان آزاد شدهی «صلاح الدین» عراق ترور شد و بال در بال ملائک گشودند.
جواد علی حسناوی 12 خردادماه سال 66 در خرم آباد به دنیا آمد و روز جمعه، 14 فروردین 1394 شمسی، در دفاع از حرمین شریفین به شهادت رسید.
همرزم شهید می گوید : 👇
حاج جواد از به خاطر ارادتش به رهبر انقلاب و نصب تصاویر متعدد ایشان در سنگرش معروف بود. اهل پنهان کاری و قایم شدن هم نبود و چند مصاحبه با خبرنگاران غربی داشت. در آخرین مورد، خبرنگار بی.بی.سی، مصاحبه ای با ایشان داشت که به تصور من، همین باعث شناسایی اش شد. صبح روز جمعه، ایشان به همراه برادرش سوار سوار ماشینی می شود که یکی از عناصر داعش، ناغافل از گوشه ای بیرون می خزد و «حاج جواد» را از فاصله نزدیک با گلوله می زند و متواری می شود.»
تصاویری که پیش رو دارید، نماهایی است از شهید «جواد علی حسناوی»(با نام نظامی «جواد جهاني»)
🔹️ دوست شهید مدافع حرم جواد علی حسناوی درخاطره ای آموزنده از ایشان می گوید
◇ آقا جواد یه اخلاقی داشت که از روح بزرگش نشأت می گرفت. جاهایی که باهاش بودم گه گاه
می دیدم کسی دست نیاز به سمتش دراز می کنه، دست خالی بر نمی گشت.
◇ یک بار در بازار کربلا غذا خوردیم که شخصی آمد و گفت: من گشنه هستم او همه ی آنچه برای خودمان سفارش داده بود بدون کاستی برایش سفارش داد.
◇ بهش گفتم: آخه تو از کجا میدونی یارو فیلم بازی نمی کنه؟
◇ گفت: من به فیلمش کاری ندارم، مگه وقتی ما از خدا چیزی می خواهیم او نگاه می کنه که ما لیاقتش را داریم یا نه؟
◇ خدا کریمه و به کرمش می بخشه نه لیاقت ما.
◇ تمام محاسباتم از دنیا به هم ریخت...