شهید شیخ احمد کافی
🔥تشابه بهائیت و مدعی یمانی (1) از آنجا که جریانهای انحرافی، دارای اشتراکات استدلالی زیادی می
🔥تشابه بهائیت و مدعی یمانی (2)
درباره یکی از اشتراکات استدلالی بهائیت و مدعی یمانی یعنی مخالفت علمای صدر اسلام با پیامبر اکرم شاهد مثالی از هردو فرقه بیان شد.
در حالی که این تشبیه باطل است، زیرا:
1️⃣اولاً: این سخن که (هر کس ادعایی کرد و بیسوادان به او ایمان آوردند و علما مخالفت کردند، پس او بر حق است) نه مبنای علمی دارد و نه مبنای عقلی، زیرا در طول تاریخ مدعیان بسیاری بودهاند که ادعاهای گزافی کرده و با وجود فریب برخی عوام و بیسواد، در گذر تاریخ از بین رفته و اثری از آنان باقی نماندهاست.
2️⃣ثانیاً: مخالفان پیامبر در صدر اسلام نقد علمی بر آموزههای اسلامی نداشته اند بلکه از روی عناد مخالفت میکردند؛ اما انتقادات علمای شیعه همه علمی و عقلی بوده و جز پاسخ منطقی بر آنها بیان نشده است.
3️⃣ثالثاً: جمله مذکور از امام علی (علیه السلام) درباره سیاستهای حکومتی است نه امور دینی و مذهبی.
4️⃣رابعاً: مخالفان پیامبر اسلام (صلی الله علیه وآله) در گوش خود پنبه میکردند تا کلام حضرت را نشنوند و آنان که میشنیدند، دگرگون میشدند،؛ اما نقدهای علمای اسلام بر این دو جریان، پس از مطالعه دقیق آثار خود این جریانات بیان شده اند.
5️⃣خامساً: اگر این نکتهسنجیها و دقت نظرهای علمای اسلام نبود، تا به امروز ده ها، بلکه صدها مدعی مهدویت ظهور کرده و چیزی از اسلام باقی نگذاشته بودند تا به زمان مدعیان برسد و بتوانند از این سفره بهرهمند شوند.
#احمد_الحسن
#مدعی_یمانی
#نقد_بهائیت
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
🔮 قانون جذب و تکامل قانون تشابه جادوگری
به گزارش بهداشت معنوی، #قانون_جذب به عنوان راهی برای رسیدن به آرزوها، در فرهنگ عامه جا باز کرده است. قانون جذب سالهاست که در کشور ما به شیوه های مختلف تبلیغ می شود؛ از انتشار کتاب و مجله گرفته تا برگزاری کارگاه و سمینار، و در فیلم ها و سریال ها؛ بدون اینکه به فایدۀ علمی و ریشه و اساس این موضوع توجهی شود. بسیاری آن را تکرار می کنند و همین «بسیار» و «تکرار» به قانون جذب اعتبار بخشیده و به نظر می رسد که برای اثبات درستی آن کافی بوده است.
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
5.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بهش فکر میکنی؟
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
📚نیایش صبحگاهی
در این لحظات آرام صبح دست به دعا
برمیداریم و برای همه انسانها
و خودمان اینگونه دعا میکنیم
🕊خداوندا
آرامممان کن همان گونه که دریا را
پس از هرطوفانی آرام میکنی
🕊راهنمایمان باش که در این چرخ و فلک
روزگار بدجور سرگیجه گرفتهایم
🕊ایمانمان را قوی کن...
که تو را در تنهایی خود گم نکنیم
🕊خداوندا
ما فراموش کاریم اگر گاهی...
یا لحظه ای فراموشت میکـنیم...
تو هیچ وقت فراموشمان نکن...
🕊خداوندا
رهایمان مکن حتیاگر همه رهایمان کردند.
خداوندا نعماتت را شکر گذاریم
و رضایمان به رضای توست
آمین یارب العالمین🙏
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
هدایت شده از تبلیغات موقت👇
Ziyarat Ashora.apk
2.55M
نرم افزار رایگان زیارت عاشورا با صوت ۳ مداح دلنشین
🔺️ علی فانی
🔺️ سماواتی
🔺️ استاد فرهمند
♻️ امکانات برنامه⤵️
❤ گرافیک زیبا
💛 اسکرول خودکار متن + صوت
💚 حجم کم: ۲ مگ
💜 دارای فونتهای زیبا
نصب در کافه بازار رو لینک ضربه بزنید👇
http://cafebazaar.ir/app/?id=ziarat.ashora.bidar&ref=share
📚#عالم_فاسد
زمانی که فردی علم خاصی را آموزش میبیند و آن را از اساتید خود فرامیگیرد، عالم به آن علم خواهد شد و این فرد متقابلا در مقابل علمی که یادگرفته، مسئول است.
#عالمی_که به علم خود عمل نکند نه تنها به آن علم جاهل است بلکه از افرادی که آن علم را ندارند نیز پایین تر است چراکه عمر خود را بیهوده سپری کرده است.
حال تصور کنید فردی که به علم خود عمل نمیکند عالم دین باشد، فردی که علم شناخت خدا و معصومین (ع) را فراگرفته است اما به هیچ وجه دنباله رو آنها نباشد، چنین فردی عالم را از خدا و شناخت معصومین (ع) غافل خواهد کرد چراکه خود #منشاء_فساد است.
امام خمینی (ره) در تاریخ 11 اسفند سال 57 سخنرانی ایراد کرده و به این مسئله بسیار مهم اینگونه اشاره کردهاند :
" « اذا فَسَدَ الْعالِمُ فَسَدَ الْعالَم »
عالِم فاسد عالَم را متعفن میکند؛
در جهنم از تعفن عالِم پناه میبرند به آتش!
و این تعفنْ، تعفّنِ توجه به دنیاست، توجه به مقام است.
از این چیزها اجتناب کنید. "
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞#کلیپ
امروز مردم با خدا زندگی نمیکنن با توجیه زندگی میکنن
🎙استاد دانشمند
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
شهید شیخ احمد کافی
📚شباهت حضرت مهدی (عج) به حضرت یونس علیهالسّلام 🌹از امام باقر ـ علیهالسّلام ـ روایت شده که فرمودن
📚شباهت حضرت مهدی (عج) به حضرت شعیب علیهالسّلام
از امیر المؤمنین ـ علیهالسّلام ـ روایت شده که: شعیب ـ علیهالسّلام ـ قوم خود را به سوی خدا دعوت کرد تا اینکه عمرش طولانی و استخوانهایش کوفته شد. سپس از نظرشان غایب گشت و دوباره به صورت جوانی به سوی آنها بازگشت. (23)
حضرت قائم (عج) نیز به صورت جوانی ظهور خواهد کرد. از امام صادق ـ علیه السّلام ـ روایت شده که فرمودند: آن که از چهل سال بیشتر داشته باشد صاحب این امر نیست. (24)
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
شهید شیخ احمد کافی
🔥تشابه بهائیت و مدعی یمانی (2) درباره یکی از اشتراکات استدلالی بهائیت و مدعی یمانی یعنی مخالف
🔥اشاعه فحشاء به بهانه تبلیغ بهائیت
یکی از شواهد بیقیدوبندی بهائیت در راستای تبلیغ و جذب حداکثری، پر رنگ کردن افراد بیبندوبار این فرقه، در مقابل چشمان افرادی است که چنین تمایلاتی دارند.
تا جایی که در رسانههای خود با افرادی مصاحبه میکنند که دلیل بهائی شدن خود را آزادی بی حد وحصر در آن عنوان میکنند.
در یکی از این برنامهها، زنی با 2 فرزند، درباره عادیبودن داشتن چند فرزند با پدران مختلف صحبت میکند. این فرد که ساکنِ ونکوور می باشد، در رابطه با نحوه بهائی شدنش می گوید که توسط مبلغان بهائیت در ونکوور با این تشکیلات و کتب روحی آشنا شده است. وی ضمن بدگویی از دین مسیحیت، دلیل بهائی شدنش را تنفر از مسیحیت و تطابق کامل بهائیت با سبک زندگی خود اعلام کرده میگوید:
«بهائیت همان جامعهای است که من به آن تعلق دارم»
برنامه با جملههای تبلیغی وی برای اقشار مشابه خود خاتمه مییابد:
«همه بر اساس برداشت خودشان از دین بهائی زندگی میکنند و معنای آثار بهائی برای هرکسی متفاوت است»
«برایم خیلی مهم است که هیچ جایی از تعالیم بهائی با فرهنگ افراد مخالفتی نشده…همیشه تشویق می کند که فرهنگ خود را نگه دار و به باورهایت احترام بگذار»
تنها تفاوتی که پس از بهائی شدن در زندگی این فرد ایجاد شده، پیروی از دستورات تشکیلاتی و جذب افرادی همانند خود میباشد.
مسلماً آیینی که برای شنیعترین بی عفتی ها دستورات بازدارندهای ندارد، دامی است که با هدف افزایش آمار سرشماری فرقه اش، اهداف ناصوابی را در سر میپروراند.
#نقد_بهائیت
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
📚فرقه صوفیه گنابادیه، فرقه هزار رنگ
🔰قسمت 1
فرقه ضاله گنابادیه با جمع آوری آداب و مسالک فرق مختلف و ایجاد بدعتهای جدید در دین اسلام خود را شیعه می دانند که ما در اینجا به چند مورد آن اشاره میکنیم:
1⃣مسائلی همچون فقر و خرقه پوشی و ریاضتهای طولانی که انجام میدهند مربوط به آداب هندوهاست{1} قابل ذکر است که به علت تنبلی در دراویش کنونی، اقطاب گنابادیه ریاضتهای هندویی را حذف کرده اند و تنها به مسئله فقر تاکید دارند به طوری که نور علی تابنده قطب فعلی گنابادیه در شرح پند صالح باب ایمان چندین بار شدیدا روی کلمه فقر تاکید میکند.{2}
2⃣تشرف را از آیین میترایی گرفته اند.{3}فرقه گنابادیه به حدی به این مسئله حساس است که تا شخص مشرف نشود او را درویش رسمی نمی دانند.
3⃣غسل اسلام را از غسل تعمید مسیحیان اخذ کرده اند{4} در فرقه گنابادیه شخصی که میخواهد درویش شود باید قبل از تشرف به قطب، غسل اسلام کند و این به آن معنی است که این شخص تا کنون مسلمان نبوده و با این غسل مسلمان می شود. این غسل دقیقا کپی غسل تعمید مسیحیان است.
📚پی نوشت
1-مالهند جلد اول صفحه 25
2-شرح پند صالح باب ایمان صفحه1الی 22
3-آیین میترایی صفحه 27
4-انجیل متی صفحه56
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
🌹حضرت آیتالله بهجت قدسسره:
در هر امری از امور (دینی یا دنیایی) باید از خدا بخواهیم، که یا عالم باشیم یا متعلم(طالب علم).
اگر عالم نیستیم یا متصل به عالم باشیم و یا محتاط(اهل احتیاط)، وگرنه باید خاطرجمع باشیم که در شقاوت(بدبختی) غرق خواهیم شد.
📚 در محضر بهجت، ج۱، ص۲۰۵
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
🔴 #برادران_پیامبر (ص)
در کتابِ کفایت الموحدین است که صدوق رحمت الله علیه به سندِ خود از عبدالله بن عباس نقل میکند :
در غزوه ای در حضور پیغمبراکرم صلوات الله علیه بودیم روزی آن حضرت از خیمه خود بیرون تشریف آوردند و رو به اصحاب خود نمودند و فرمودند :
برادرانِ من کجایند ؟ سلمان و ابوذر رحمت الله علیهما عرض کردند : یا رسول الله ! ما برادرانِ شما نیستیم ؟ حضرت فرمودند : شما اصحابِ من می باشید ، من برادرانِ خود را میطلبم ؛ عرض کردند : پس برادرانِ شما کیستند ؟ فرمودند : بعدازشما مردمی میایند که یک نفر از آنها بر پنجاه نفر از شما فضیلت دارند ، عرض کردند : یا رسول الله ! با اینکه ما در جنگ های بدر و احد و حنین شرکت نموده ایم و قرآن برای ما نازل شده است به چه سبب آنها بر ما فضیلت دارند ؟ فرمودند : برای آنکه آنها مبتلا میشوند به امور سختی که اگر شما مبتلا گردید طاقت نخواهید آورد
" کتابِ اسرارِ معراجِ پیامبرِ اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم "
تالیف :حاج شیخ علی قرنی گلپایگانی
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی